Park

582 18 7
                                    

Rano alex z Piotrem poszli pobiegać po parku.Wszystko było normalnie.Alex przyspieszył i Piotr stracił go z oczu zaczął wołać-Alex ale nikt się nie odzywał zaczął biec szybko gdy zobaczył faceta który pakuje Alexa do auta .Piotr rozpoznał tego faceta to był Filip Somer zabił kobietę a ja postrzeliłem kiedyś jego brata i jego brat zmarł na stole operacyjnym.Pojechałem na komendę poszukać o nim akt
-Cześć Piotr gdzie alex -spytała lucy-chory jest-odpowiedzialem nie chciałem jej w to mieszać-byłeś u weterynarza-wtrącił się Ryś-nie -odpowiedziałem wkurzony i wyszedłem z aktami.-Ej Ryś -spytała lucy -co -spytał-piotr się dziwnie zachowuje -powiedziałam - no - odpowiedział Ryś.
Zacząłem szukać po aktach gdzie on mieszka ,ale nic nie znalazłem wróciłem na komendę.
-Piotr możemy chwile porozmawiać -spytała lucy-tak -powiedziałem-co się dzieje?-zapytała -nic -odpowiedziałem-chodzi o alexa coś się stało-zapytała podejrzliwie lucy nie mogłem już kłamać -tak,gdy biegam rano z alexem alexa porwali nie chciałem ciebie w to mieszać to są źli ludzie-wyzaliłem się -przyjaciele trzymają się razem nie-powiedziała lucy uśmiechając się -pomogę ci-dodała.-Lucy ale to jest niebezpieczne ja znam tych ludzi -powiedziałem bojąc się o alexa i jej życie.

Następnego dnia
Alex obudził się w szopie .Zamknięty w klatce.Był strasznie poobijany i wygłodzony.Miał dużą ranę na brzuchu od noża i mocno krwawił był bardzo osłabiony.
Tymczasem Piotr pojechał do pracy był bardzo zmartwiony tą sytuacją.-Jak się czujesz?-spytała lucy-bywało lepiej-powiedzialem smutny-Ej mamy zgłoszenie o zabójstwie w lesie -powiedziała Kasia.
Piotr pojechał z lucy do zgłoszenia ale oboje byli przygnębienie że  nie wiadomo co się dzieje z alexem.

Czy uda się im uratować alexa?
Jak go znajdą?
Piotr się martwi nie tylko o Alexa ale i o Lucy i nie chce jej w to mieszać
Pozdrawiam Dominika😘

Lucyna i Piotr-Komisarz Alex-Przyjaźń czy Miłość?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz