Wstałam dziś o 7 do pracy miałam na 8 było bardzo gorąco a ja była przemęczona pracą ale chcąc nie chcąc ubrałam się zjadłam śniadanie i juz miałam wychodzić gdy usłyszałam dzwonek do drzwi otworzyłam je i w progu zobaczyłam Piotra z alexem uśmiechających się do mnie-czy możemy zabrać gdzieś panią? -zapytał piotr z uśmiechem -ale ja musze jechać za chwile do pracy -odpowiedzialam-wyszystko załatwione a teraz pakuj strój ręcznik ,ciuchy i jedziemy -odpowiedzial.Nic nie odpowiedziałam tylko się spakowalam i piotr otworzył mi drzwi i wsiadlam- jaki dżentelmen -odpowiedziałam przez co wybuchnelismy śmiechem .
Jechaliśmy w ciszy -a gdzie jedziemy? -spytała lucy- to jest niespodzianka- odpowiedziałem uśmiechając się do niej co ona odwzajwmnila.
W końcu Dojechaliśmy nad jezioro było tu pięknie .-Ale tu ładnie -odpowiedziała lucy rozglądając się -tak i tu zostajemy kilka dni -odpowiedziałem na co ona zrobiła duże oczy ale się uśmiechnęła.Po rozpakowaniu w domku poszliśmy nad jezioro zaczęliśmy się przebierać , po przebraniu poszliśmy do wody a alex za nami zaczęliśmy chlapac a ja zanurkowalem i niebylo mnie przez chwile a lucy się strasznie wystraszyła-Piotrek!!- po chwili wypłynęła -ale ty głupi jesteś -uderzyła mnie i zaczęła mnie chlapac.
Później poszliśmy biegać i zobaczyliśmy Ryśka z Niną którzy rozmawiają z leonem .-dobrze ze was widzę cześć alex-powiedział Ryś-co sie stało -zapytała lucy-zmarła ładna kobieta Urszula Malec jej partner jest załamany -mówił Ryś -no i co z tym mamy zrobic-odpowiedziała lucy -musicie udawać zakochaną parę przez jakiś czas widzialem ze niezle wam to wychodzi -powiedzial rys na co lucy go szturchnela. - W tym jeziorze zamordowano juz 3 kobiety podtapiano je i każdy myślał że to utopienie ale okazało się ze na kostkach mają otarcia -odpowiedział Ryś.Czy uda im się znaleźć mordercę nad jeziorem?
Jak im wyjdzie udawanie pary zakochanych?
Czy pogłębi to relacje lucy i Piotra?
Hej sorry ze tak długi mnie nie było ale jakoś to tak szybko leci ,podobał się rozdział jak tak do napisz komentarz i zagłosuj będzie mi naprawdę miło 😘
CZYTASZ
Lucyna i Piotr-Komisarz Alex-Przyjaźń czy Miłość?
RomanceOpowieść o dwóch policjantach z łodzkiej komendy ,Lucynie i Piotrze z serialu Komisarz Alex. O ich kryminalnych zagadkach, w których pomaga im niezastąpiony pies Alex i współpracownicy. Dużo się zmieni, gdy przypadkiem się poznają. Lucy wróci na sta...