Whaaaaa! Ruim 10K! Bedankt jongens!❤️
---------------------------------------------------------------------
POV Julia
De bel gaat. De laatste les is voorbij, we kunnen naar huis. Heel even dacht ik dat, dat ik naar huis kon. Maar dan denk ik aan het berichtje van Jeroen. Ik pak mijn spullen en verzin een smoes om niet met Anouk mee te hoeven fietsen, een smoes die ze doorheeft, ze weet natuurlijk heus wel waar ik naar toe ga.
Ze knipoogt en loopt dan weg.
Ik loop met de trap naar boven, tegen de stroming in, aangezien de hele school uit is. Bij zijn lokaal aangekomen zie ik dat hij nog wat aan het bespreken is met 2 leerlingen.
Ik kijk naar hem.
Ik kan het niet geloven. Ik kan werkelijk waar niet geloven dat die enorm knappe en leuke man mij gezoend heeft. Meerdere malen. Uit vrije wil. Ongelooflijk.
Hij is druk in de weer met dingetjes uitleggen, hij ziet me niet. Ik zie hem wel. Zijn gelaatstrekken zijn prachtig. Werkelijk waar prachtig. Hij praat en zijn lippen bewegen. Wat natuurlijk logisch is, maar het ziet er zo onwerkelijk uit. Zijn mouwen zijn opgestroopt en zijn spieren duidelijk zichtbaar. Hij draagt een horloge. Eigenlijk draagt hij altijd een horloge. Vraag me niet waarom, maar dat merk ik op.
Blijkbaar is hij klaar met uitleggen want de twee leerlingen komen mijn kant opgelopen. Ze glimlachen en ik glimlach terug.
Ik kijk de gang door, niemand aan de linker kant, niemand aan de rechterkant.
Alleen Jeroen en Jeroen alleen.
'Goedemiddag Julia, waar kan ik je meehelpen?'
Ik grinnik en stap het lokaal binnen. Hij staat op.
'Dat weet je heel goed, ik kom voor een verrassing'
Hij glimlacht.
'Dan moet je even wachten, ik heb nog iets wat ik eerst moet doen'
Ik kijk hem vragend aan, maar hij komt op me afgelopen. Zijn handen bedekken mijn wangen en hij duwt me tegen de muur.
Hij kust me.
Hij zoent me.
Damn.
'Dat wilde ik al zo lang doen' zegt hij hijgend.
'Pff, je hebt me vanochtend nog gezoend'
'Veel te lang geleden'
'Ik ben blij dat je het naar je zin hebt'
'Reuze'
Ik lach.
Hij lacht.
Damn.
'Goed, welke verrassing staat er op me te wachten? Gaan we naar Ibiza? Of heb ik een miljoen gewonnen? Of is er een surpriseparty omdat ik zo'n leuke persoonlijkheid heb? Of krijg ik een hond?'
'Nee, nee, nee en nee.'
'Nou jij bent ook niet goed in verrassingen zeg'
'HAHAHA, chill Julia, er is niets aan het handje. Ik heb alleen een vraag voor je'
'Oh jee, sorry Jeroen, maar ik ben echt nog niet klaar om te trouwen. '
'Nee mafferd, doe ff rustig en laat me uitpraten.'
'Oke'
Hij glimlacht en kijkt me aan.
'Ik vroeg me af of je misschien met me mee naar mijn huis wil, ik wil eigenlijk voor je koken, en ik wil je gewoon mijn huis laten zien, als je wil natuurlijk'
'Oh dat is lief, dat is heel erg lief' denk ik hardop 'Wanneer wil je dat?'
'Nou het liefst nu'
'Nu als in nu, nu?'
'Ja lieve Julia, nu als in nu, nu.'
'Oke'
'Oke?'
'Ja, oke'
'Oke dan, heb je je fiets bij?'
'Ja, hoezo?'
'Ik ben met de auto. Misschien kunnen we je fiets laten staan, dan haal ik je morgenochtend op?'
'Oh ik kan ook gewoon fietsen hoor, geen probleem!'
'Daar heb jij geen zin in, je weet dat het veel te koud is voor je he?'
'True story'
'Nou kom op dan, dan gaan we naar mijn huis'
'Yes sir!'
Ik glimlach.
Hij gaat voor me het lokaal uit en doet het op slot. Hij wil verder lopen maar ik pak zijn hand.
Ik geef een kusje op zijn wang.
'Weet je dat je echt heel lief bent?'
'Dat zeg je alleen maar omdat je verliefd bent op me, kom je?'
'HAHAHA, you wish'
Hij glimlacht.
Hij geeft me een kus op mijn mond.
'Dank je, lieverd. Maar ik ben nog lang niet zo lief als jij bent.'
Mijn hart maakt een sprongetje bij het woord 'lieverd'. Zo mag hij me altijd noemen.
Hij loopt verder en ik loop met hem mee. Ik heb zin in vanavond. En ik kan niet wachten totdat we in zijn huis zijn, aangezien ik nieuwsgierig ben hoe hij leeft.
JE LEEST
Damn teacher
RomanceJulia is een normaal meisje. Jeroen is een normale leerkracht. Oftewel the perfect match.