- Na jó! Az én pasim, miért nem tud, ilyen romantikus lenni? - hisztizik Tia, miközben David felé pislant.
- Mer' most mi van? Fizetem a kajád, légy boldog! - tárja szét a karját.
- Idióta! - sóhajtja Tia, mire együtt érzően simogattam meg a karját.
- Csak akkor vagyok hajlandó ide ülni, ha nem irodalomról van szó - csapja le a tálcáját Hannah idegesen, és keresztbe font karral levágta magát a székre. A fa csak úgy reccsent.
- Öhm... Nem. Történt valami? - érdeklődtem behúzott nyakkal, mert tudtam bármelyik percben robbanhat.
- Persze, hogy történt! A hülye fejdíszt viselő orosz származású tanár lett az irodalom tanárom. Az egy hülye könyörgöm! Elpofáztam neki a nevem. El is tagoltam. Han-nah Zo-el-la. Erre a faszi elkezdi, hogy Hannah Montana jöjjön ki felelni. Persze, hogy mindenki kiröhög, ráadásul még a tavalyi anyagot kérte amiről azt se tudom eszik e, vagy isszák és baszod bevágta a karót! Így anyám nem fog elengedi A Holapinata fesztiválra - hadarja egyre idegesebben.
- Mi ez a pinata ízé? - kérdem a lehető leghalkabban Tiától.
- Nem merem megkérdezni - motyogja.
- Császtok! Arielnek megint mi baja? - jelenik meg Alex a jobbomon és leül mellém. Szorosan mellém.
- Összetalálkozott egy orosszal - sóhajtja Tia, miközben David vállára hajtotta a fejét.
- És? A szerveit akarta, vagy mi? - röhög fel a fiú, majd kedvesen Hannah felé fordult - Figyelj ide Félig hal ember! Szarj a hülye fejére és lépj tovább!
- Alexander! Ne idegesíts fel! Még mindig nem vagyok A kis hableány főszereplője. Attól, hogy vörösre van festve a hajam, nem leszek egy bajba jutott hercegnő, aki elvesztetten várja a szőke herceget, fehér lovon. A szar fog várni. Van két lábam, és a hülye Disney hercegnők helyett én használom is valamire.
- Szegény Disneyt, olyan nagyon csúnyán elhordtad! - szipog Tia.
- Ne szidd a gyerekkorom! - háborodok fel.
- Szégyelld magad boszorkány! A Disneyről egy rossz szót se! - biccent Troy, miközben leül David mellé. Mindenki elképedve meredt rá, majd egyszerre tört fel belőlük a röhögés.
- Troy! Te nézed a Disneyt? De az lányos! - kacarászik Tia.
- Haver, ez rohadt kínos. A helyedben nem dicsekednék vele - veregeti hátba David.
- Szerintem nem gáz - szólalok meg, mire mindenki rám kapja a tekintetét.
- Ne már Tori! Ne védd meg ezt a szerencsétlent! - nevet Hannah.
- Nem értem, miért ne nézhetne Disneyt! Hisz a Bambi, vagy a Coco egyáltalán nem lányos. Ráadásul régen a bátyám is mindig a Szépség és a szörnyeteget nézte és szerette. Nincs vele semmi baj, hagyjátok békén Troyt - rázom meg a fejem és a krumplit belemártom a szószba.
- Annyira imádlak Drága Hamupipőkém! - szipog Troy a kezeivel a szemét legyezve, persze az egészet megjátszva.
- Igazán nincs mit Csipkerózsika Szívem! - vigyorogtam rá. A többiek, már a a fejüket fogva röhögtek rajtunk.
- Na, a gyerekes társaság! - sétál el mellettünk felhúzott orral Ariana.
- De legalább nem landol minden beszélgetésünk az újságban. Tudod van, olyan, hogy magánélet igazi barátokkal - szólok vissza teljes nyugodtsággal, még, ha lehet túlzásba is estem. Még a mai napig sem hiszem el, hogy képes voltam barátomnak tekinteni. Nem láttam át a szitán. Elhitette velem, hogy rajta kívül senki sem szeretne, és ne próbálkozzak mással ismerkedni, mert elítélnének.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A suli menője /✓
RomantizmAlexander Jack Holder tervéhez csak egy lány kell, aki nem habarodik bele az első percben. És erre a makacs és iskolaelső Tori Ecery tökéletesnek bizonyosul, hisz a lány nyilvánosan is kijelenti, hogy nem rajong a beképzelt fiúért. Ám egy kis zsarol...