𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥
𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐁𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐁𝐚𝐫𝐧𝐞𝐬
𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟏𝟑𝟖𝟓
𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐎𝐥𝐯𝐚𝐬𝐨́ - 𝐓𝐞 (𝐓/𝐍) - 𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐝
𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: -𝐬𝐞𝐧𝐤𝐢-
𝐄𝐠𝐲𝐞́𝐛: (𝐀/𝐉) -𝐚𝐳 𝐚𝐣á𝐧𝐝𝐞́𝐤 𝐚𝐦𝐢𝐭 𝐁𝐮𝐜𝐤𝐲𝐧𝐚𝐤 𝐯𝐞𝐬𝐳𝐞𝐥/𝐚𝐝𝐬𝐳Kómás fejjel botorkáltál ki a konyhába. Kell a reggeli kávé ami fölébreszt. Morogva kutakodtál a polcok között egy bögrét keresve, miközben a régi kávéfőző fütyülő hangot kiadva jelezte, hogy lefőtt az ital. Már az erkélyeden szürcsölgetted a kávédat és a várost figyelted. Rengeteg gondolat cikázott a fejedben. Jól tetted-e vagy nem? Erre jutottál mindig. Csak azt nem tudod, hogy ma este mi lesz köztetek. Ránéztél a telefonodra. Tíz óra. Még van időd ajándékot vásárolni. Ajándék. Mosolyogva kaptál a nyakadba lógó medálhoz. Még tavaly kaptad Buckytól. Ezüstmedál volt és egy apró csillagot ábrázolt. Amikor ezt megkaptad nem lehetett levakarni a vigyort az arcodról. De most vissza a jelenbe. Hangos csörömpöléssel landolt a bögre a mosogatóban. Majd később elmosogatod, hagytad ott egy legyintéssel az egész konyhát. Még egy kicsit tébláboltál a házadban pizsamában közben idióta zenéket hallgatva, mert ugye nem telik el nálad egy szombat reggel se, hogy ne énekelnél hamisan, miközben az ágyadon ugrándozol. Volt olyan is, hogy észre se vetted és Steve meg Bucky ott álltak az ajtóban vigyorogva és téged figyeltek. Aztán mehetett a magyarázkodás meg a kínos beszélgetések, de végül a két bosszúálló is énekelve táncoltak veled együtt. Az egy őrült szombat reggel volt. Ott kezdődött az egész, Bucky kócos hajával és gyermeki pajkossággal csillogó szemeivel miközben melletted ugrál össze-vissza a zene hatására. Ezekre visszaemlékezve megállsz az előszoba közepén és nagyot sóhajtva kikapcsolod a bluetooth-os hangszóródat. Ideje vásárolni!
...
Két óra múlva két hatalmas szatyorral léptél ki a bevásárlóközpontból. Az egyik szatyorban a híres nevezetes ajándék a másikban répa, burgonya, csirke és egy kevés szotyi foglal helyet. Ha már beugrasz ajándékot venni akkor már otthonra is vásárolj be, mert azért éhen halni se szeretnél. Bucky ajándékán sokat gondolkodtál. Olyat szerettél volna amire ő már régóta vágyik. Csak éppen nem tudtad mire vágyik igazán. Gondterhelten jártad a boltokat míg végül felcsillant a remény. Az egyik kisboltba beérve megláttad magát a főnyereményt. Vettél neki egy (A/J) -t. Boldogan ugrándoztál ki a boltból. Ki ne örülne ennek az ajándéknak? A kocsidból kiszállva odaintettél Frank bácsinak aki szorgosan kertészkedett. Ő egy idős öregember akinek a felesége évekkel ezelőtt elhunyt. Ezen kívül nagyon fitt korához képest és elég jó kapcsolatot ápolsz vele is. Akkor kedvelted meg igazán mikor elmesélte fiatalkori katonatörténeteit. De most ezt verd ki a fejedből (T/N)! Más dolgod van. Az élelmiszer elpakolása után becsomagoltad az ajándékot. Nem életed remekműve, de azért megteszi. Megejtesz egy gyors ebédet ami egy zsemléből meg pár szelet párizsiból áll majd kezelésbe veszed a szekrényedet. Igen, megint nem tudod, hogy mit vegyél fel. Általában nem szoktál ennyi ideig válogatni, de most per pillanat a ruha nagyon fontos tényezővé vált. Fél óra után végignézel a szobádon. Mintha a szekrényed tüsszentett volna. Egy póló a lámpán és megszámlálhatatlan mennyiségű nadrág az ágyon. Csakhogy nem találtál alkalmas ruhát amit felvehetnél. Fel alá járkálva a ruhakupacok között eszedbe jutott valaki aki segíthetne. Felkapod a telefonod és kikeresed a névjegyzékek közül a nevét. Idegtépő percek telnek el míg fel nem veszi a telefont.
YOU ARE READING
Marvel oneshots
Fanfiction▍ĸezdéѕ ▷ 𝟸𝟶𝟷𝟾. ᴊᴜ́ʟ. 𝟺. ⊶ ⑇. . ⑈ javίтáѕ alaтт ⌥ ⑉ ⌏ ⊷ ▍vιѕѕzaтéréѕ 1.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟶. ᴀᴜɢ. 𝟺. ▍vιѕѕzaтéréѕ 2.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟺. ᴊᴀɴ. 18. ° a könyv részben helyesírási hibákat tartalmaz, régen kezdtem neki és semmi tapasztalatom nem vo...