𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥
𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐓𝐡𝐨𝐫 𝐎𝐝𝐢𝐧𝐬𝐨𝐧
𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟏𝟓𝟓𝟏
𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐎𝐥𝐯𝐚𝐬𝐨́ - 𝐓𝐞 (𝐓/𝐍) - 𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐝
𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: -𝐬𝐞𝐧𝐤𝐢-Pont ebben a pillanatban rángattad föl magadra a kék ruhádat. Nem kihívó, de van mit a fantáziára bízni. Válladat semmi sem fedi mivelhogy a miniruhán hátul található egy cipzár. Hajadat kiengedve hagyod, majd megfordulsz és egy elég elegáns fickóval találod szembe magad. Hosszú hajjal is tetszett, de így most, hogy pár napja levágatta egyenesen szívdöglesztő. Kék zakóját igazgatta utána pedig lassanrád emelte jégkék szemeit. A hideg végig kúszik a gerinceden, gyomrod ökölméretűvé rándul össze. Lehet, hogy majdnem elolvadsz a közellétében, de még egy utolsó szemtelen kérdést teszel fel neki.
- Szerinted melyikkel jobb? Pussappal - nyomod össze a melleidet két oldalról - vagy anélkül - engeded le a kezeidet magad mellé és kicsit kérdőn, oldalra billented a fejed.
- Attól függ, hogy mit szeretnél csinálni az éjjel során? - néz rád megilletődve, majd egy vadító mosoly csúszik a szájára.
Halványan elpirulsz a válaszára, elélépsz és segítesz megkötni a nyakkendőjét. Thor mint mindig halál nyugodt a közeledben ellentétben veled. Több mint tíz éve ismered, tinikorod óta. Azóta csatlakoztál a S.H.I.E.L.D. -hez és egész jól jársz, hogy ott lehetsz. Azon kívűl, hogy egyre gyakrabban találkozol Thoral, az erődet és a mozgásképességedet is jól fejlesztetted. Tony Stark figyelt fel rád az egyik akrobatikai edzéseden és rögtön Romanoff kezébe adott, hogy tanítson. Amikor először találkoztál Thoral az elég kínos volt. Éppen tusolni voltál és egy szál törölközőben flangáltál a házban, amikor az épületet egy hatalmas dörgés rázta meg. Az istenség ugyen nem tudatta, hogy ide nincs szabad bejárása így szembetalálta magát veled. A törölköző ami takart majdnem leesett rólad, a lábaid remegtek. Thor már akkor viccesen kezelte a helyzetet és ennek hatása te mindig visszaszóltál neki. Csipkelődtetek, egymás fejéhez vágtatok mindenféle hülyeséget és te a végére kezdtél sokkal több érzelmet táplálni iránta. Ezt ő nem vette észre és te meg nem mutattad ki ezeket. Nem tudatja meg, hogy szereted, mert akkor felborul a rend. Így csak a barátjaként tekint rád aki mindig kisegít a bajban és ha van más is akkor azt szívesen megbeszéled vele. Imádod a mély, dörmögős hangját hallgatni.
- Készen vagy - simítasz végig a mellkasán majd hátrébblépsz.
-Kösz. Gyönyörű és csinos vagy - dörzsöli meg borostás állát. Úristen, miért csinálja ezt? Egyszerűen az őrületbe kerget!
- Ez a két dolog elég messze áll tőlem - tárod szét a kezeidet és halkan elneveted magad.
- Stark nagyon örülni fog, hogyha elkésünk az összejövetelről, vagy inkább nevezzük egy bulinak - nyitja ki neked az ajtót és lekísér a hatalmas térségbe ahol már az emberek nevtgélve iszogtnak és önfeledtül táncolnak.
BINABASA MO ANG
Marvel oneshots
Fanfiction▍ĸezdéѕ ▷ 𝟸𝟶𝟷𝟾. ᴊᴜ́ʟ. 𝟺. ⊶ ⑇. . ⑈ javίтáѕ alaтт ⌥ ⑉ ⌏ ⊷ ▍vιѕѕzaтéréѕ 1.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟶. ᴀᴜɢ. 𝟺. ▍vιѕѕzaтéréѕ 2.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟺. ᴊᴀɴ. 18. ° a könyv részben helyesírási hibákat tartalmaz, régen kezdtem neki és semmi tapasztalatom nem vo...