▌Varázs ► ⓶

1.7K 136 29
                                    

𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥
𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐃𝐨𝐜𝐭𝐨𝐫 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞
𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟐𝟏𝟖𝟒
𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐎𝐥𝐯𝐚𝐬𝐨́ - 𝐓𝐞 (𝐓/𝐍) - 𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐝
𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: -𝐬𝐞𝐧𝐤𝐢-

𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐃𝐨𝐜𝐭𝐨𝐫 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟐𝟏𝟖𝟒𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐎𝐥𝐯𝐚𝐬𝐨́ - 𝐓𝐞 (𝐓/𝐍) - 𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐝𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: -𝐬𝐞𝐧𝐤𝐢-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Belekortyoltál a csészében lévő kávéba, miközben érezted Emma tekintetét magadon aki feszengve dobolt ujjaival a bárpulton.

- Ez isteni Em! - nyalod meg a szád szélét, miután letetted a csészét. - Amúgy is imádom a mentás dolgokat, de ilyet még sohasem kóstoltam - mosolyogsz rá a nőre akinek hatalmas, boszorkányzöld szemei csillogása telnek meg.

- Mostmár biztos vagyok benne, hogy jó lesz - kacag és leül melléd az üres kávézóba. - Mennyi ideig güriztem ezért, hogy saját boltot nyithassak - ábrándozik a régmúlton.

- És én büszkék vagyok rád, mert kitartottál álmaid mellett - veregeted meg finoman a vállát. - Mikor nyitsz?

- Holnapután. Addig is alkalmazottakat keresek.

- Jövök én is - nyújtózol a széken, mire Emma megdöbbenve kapja feléd a fejt.

- Hogy mi?! - kérdi fennhangon ami eléggé bántja a füledet, de megtűröd magad mellett, mert ő a barátnőd akire bármikor számíthatsz.

- Nyár van, eddig nem jelentkeztem munkára és nem szeretnék megint könyveket pakolászni egész álló nap - forgatod meg unottan a szemeidet.

- De hát azt mondtad, hogy egyre jobban kezdetek jóban lenni - pillog hatalmasokat melletted a fekete hajú.

- Ez Strangere vonatkozott csak, Wong a nagybátyám és nem merek vele feleselni, mert még a végén bedug egy apácaszállóba - fújtatod játékosan, Em csak nevet.

- Ezek után meglehet, hogy tényleg megteszi - hallatszódik mögüled egy mély hang mire fáradtan felsóhajtasz, majd féloldalas felé fordulsz.

- Mit keresel itt? - jelenik meg egy félmosoly ajakidon és a köpenyét figyeled, ami saját magától akasztódik föl a fogasra.

- Először is, szia Emma - int a lánynak vigyorogva, mire a barátnőd ugyanolyan vigyorral integet neki - másodszor, beszélnünk kéne - vált komolyabb hangszínre nálad.

- Megyek, megnézem a mikor viszik a szemetet - hagyja el a kávézót Em és az ajtónál lévő csengő hangja ráz ki a némaságból.

- Portállal jöttél - mondod és magad mellé inted.

- Mivelhogy elég messze mentél és nem volt kedvem gyalogolni ez volt a legkézenfekvőbb megoldás - rántja meg a vállait. - Komolyan, otthon is ihattál volna ilyen kávét - dünnyögi unottan. Fancsali képpel válaszolsz neki.

- Csak tudod nekem vannak barátaim akiket időnként támogatni kell - válaszolod flegmán. - Miről lenne szó? - piszkálgatod a csésze szélét.

- Wong megkérte Chiyo kezét aki igent mondott - jelenti ki és utána aprót sóhajt.

Marvel oneshotsWhere stories live. Discover now