𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥
𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐂𝐡𝐫𝐢𝐬 𝐇𝐞𝐦𝐬𝐰𝐨𝐫𝐭𝐡
𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟏𝟔𝟐𝟓
𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐎𝐥𝐯𝐚𝐬𝐨́ - 𝐓𝐞 (𝐓/𝐍) - 𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐝
𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: -𝐬𝐞𝐧𝐤𝐢-- (T/N) néni, kakaót szeretnénk inni Sashaval! - ugrál körülötted a kicsi Tristan.
- Máris, de... Hol van India? - fordulsz körbe a konyhában, miközben leveszed a gázról a levest.
- Rajzol az asztalnál. Kaphatok rá tejszínhabot? - szorongatja lábaidat és csillogó szemekkel reménykedik.
Hát ki tudna ellen állni egy ilyen aranyos arcnak?
-Hát persze. Tudod mit, szólok a többieknek is és együtt elkészítheti mindenki a sajátját, jó? - simogatod a buksiját.
- Hú, szuper! - lelkesedik.
Elzárod a gázt és előveszel négy bögrét és ugyanannyi kiskanalat. A kis Sasha is megjelent így utasítottad, hogy hozza ide a hűtőből a tejet míg testvére a kakaóporral topogott el az asztalig. Ez idő alatt segítettél elpakolni Indianak a filctollakat és papírokat, hogy elférjetek.
-Na mit rajzoltál te kis művész? - nézegeted a rajzait majd valamelyiknél megakadsz. - Ez itt mi? - mutatsz az egyik pálcikaemberekből álló rajzra.
-Ezek mi vagyunk. Anya, apa, a testvéreim és te - mosolyog rád angyalian.
- Oh, ez aranyos - önt el a boldogság.
Két éve dolgozol a Hemsworth házban bejárónőként. Elsősorban az érdekelt, hogy találj egy munkát és tudd fizetni az albérletet, de most már teljesen megváltozott a véleményed. A gyerekekkel együtt a napjaid csodálatosak. Van, hogy már sírva nevetsz az egyik gyerek mondatán annyira vicceseket talál ki. Imádtad a csöppségeket. A ház urával is elég jól kijössz, mondjuk úgy, hogy már túlságosan is jól. Elsaval már más a helyzet. Az utóbbi időkben egyre jobban próbál mindig mindent ellened hangolni, holott te a közelben sem vagy. Persze sohasem mondasz ellent vagy kezdeményezel vele vitát, mert abból semmi jó nem sülne ki anyagi és lelki szempontból is. Nem akarod elveszíteni a munkahelyed, főképp a gyerekek miatt. Te nevelted föl őket ebben a két évben mivel szüleik vagy forgatáson vagy egyéb olyan munkával voltak elfoglalva amik éjszakába nyúltak és hajnalban indultak. E mellé társultak a hetekig tartó üzleti utak az anya részéről, ezért is töltöttél több időt a férjjel. Ismeretlen érzések dúlták föl mindennapjaidat ahogyan egyre jobban kezdted azt észlelni, hogy a szőke isten - szó szerint isten - minden egyes mozdulatodat figyeli. Rengetegszer bénáztál, botlottál meg a saját lábadban, mentél neki a szekrénynek vagy törtél össze egy poharat, ezzel mindig a rosszindulatú feleségnek kedvezve. De Hemsworth mindig kimentett valahogy. Megint elkezdett zúgni a füled ahogy rá gondoltál.
YOU ARE READING
Marvel oneshots
Fanfiction▍ĸezdéѕ ▷ 𝟸𝟶𝟷𝟾. ᴊᴜ́ʟ. 𝟺. ⊶ ⑇. . ⑈ javίтáѕ alaтт ⌥ ⑉ ⌏ ⊷ ▍vιѕѕzaтéréѕ 1.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟶. ᴀᴜɢ. 𝟺. ▍vιѕѕzaтéréѕ 2.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟺. ᴊᴀɴ. 18. ° a könyv részben helyesírási hibákat tartalmaz, régen kezdtem neki és semmi tapasztalatom nem vo...