▌Tökéletes apa ►

1.9K 107 8
                                    

𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥
𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐂𝐥𝐢𝐧𝐭 𝐁𝐚𝐫𝐭𝐨𝐧
𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟏𝟒𝟗𝟓
𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐎𝐥𝐯𝐚𝐬𝐨́ - 𝐓𝐞 (𝐓/𝐍) - 𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐝
𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: -𝐬𝐞𝐧𝐤𝐢-

𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐂𝐥𝐢𝐧𝐭 𝐁𝐚𝐫𝐭𝐨𝐧𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟏𝟒𝟗𝟓𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐎𝐥𝐯𝐚𝐬𝐨́ - 𝐓𝐞 (𝐓/𝐍) - 𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐝𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: -𝐬𝐞𝐧𝐤𝐢-

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Aranyos ez a fürdőruha - lép mögéd Clint és csókol bele a nyakadba, mire a hideg is kiráz, de úgy kellemesen.

- Ezek szerint tetszik? - nyomod hátra a csípődet incselkedve, a mögötted álló íjász szájából egy mélyről jövő morgás tör fel.

- Nagyon is - sóhajt fel és kezét az alsó részéhez csúsztatja. - De nélküle... - harap bele finoman a nyakadba.

- Clint... Ezt majd később - állítod le a barátodat.

- De nem kötelező mennünk fürödni - néz rád miután szembefordultál vele.

- A többiek várnak - simítasz arcára.

- Nem úszod meg (T/N) - lehel könnyű csókot ajkaidra.

- Tudom - villantasz egy ártatlan mosolyt rá, majd ujjaitokat összefonva sétáltok le a tengerig ahol már a csapat többi tagja pihen.

Fordulnál is barátodhoz, hogy megkérd segítsen neked felállítani a napernyőt, de Barton már nagyban játékosan birkózik a homokban Pietroval. Sóhajtasz, de azért eleresztesz egy apró mosolyt. Perceken belül megjelenik melletted a másik iker is.

- Ezek nem normálisak - biccent fejével a fiúk felé majd szemüvegét az orrára csúsztatva feléd fordul. - Hogy vagytok?

- Jól köszi - téríted le a törölköződet a homokba és már nyúlnál is a hátad mögé a napernyőért, de Wan megelőz.

- Pihenned kéne - rázza a fejét. - Mikor mondod el neki? - húzza föl az ernyőt és leül melléd az árnyékba.

- A szülinapjára tervezem, de addigra túlságosan is meg fog nőni a csöppség és a hasam egyre jobban kerekedni fog, úgyhogy előtte már tudná mielőtt elmondanám neki. Az első hónapban még beadtam a beteg vagyok sablon témát, azt el is hitte - meséled a Maximoff lánynak.

- Szerintem meg ne húzd. Clint szeret téged minél jobban és egyfolytában a te védelmed a legfontosabb számára.

- De ha tudná, hogy egy új családtag is csatlakozna hozzánk akkor még jobban védene azt meg nem bírnám elviselni ha még a vécére menéshez is engedélyt kellene kérném tőle - húzod föl a térdeidet mellkasodhoz és karolod át őket.

- Tuti meg tudnátok beszélni. Közeledik - komorul el.

- Mi? - kapod a fejed abba az irányba és tényleg Clint már csak pár lépésre van tőletek. Mögötte Steve is közeleg.

- Jön a te lovagod is - súgod oda Wandanak aki csak oldalba könyököl.

- Helló lányok - áll meg Rogers Clint mellett aki nemsokára letelepszik melléd majd a szőkét is maga mellé inti. - Eddig milyen a kiruccanás?

Marvel oneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora