𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥
𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐋𝐨𝐠𝐚𝐧
𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟐𝟑𝟗𝟒
𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐎𝐥𝐯𝐚𝐬𝐨́ - 𝐓𝐞 (𝐓/𝐍) - 𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐝
𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: -𝐬𝐞𝐧𝐤𝐢-Szalagavató. Milyen csodálatos egy időszak. Ha ha ha! Nevetséges. Rohansz ruhát szerezni, meghívókat írni, fodrászt és sminkest keríteni, partnert fogni és közben még tanuljál is.
- Ki van aki még szabad? - kérded kétségbeesetten Mirat aki az MP3-ját nyomogatva figyel téged.
- Talán Derek - tárja szét kezeit. - Nem tudom (T/N). Már mindenki hónapokkal ezelőtt tudta, hogy ki kivel megy a bálba, neked meg csak most pont előtte egy nappal jut eszébe - túr bele a hajába, majd fél mosolyra húzza száját. - Tudok még valakit aki szívesen kísérne el.
- Mondjad! - támadod le hirtelen és huppansz le mellé az ágyra.
- Logan Professzor teljesen be van rád gerjedve - motyogja elmélyített hangon.
Köpni nyelni nem tudsz. Kikerekedett szemekkel nézel vissza Mirelara, majd finoman, jó barátnő módjára kineveted.
- Nem vagy normális - rázod a fejedet.
- Most miért? Teljesen igazam van. Tudod, már mondtam - dalolássza.
Morogva hátradőlsz az ágyadon és hosszasan kifújod a levegőt. A fán való beszélgetésetek óta fél év telet el. Tél van. Soha nem mentél be a büntetésekre. Az óráit úgy ahogy kibírtad, ha éppen nem bambultál el rajta. Többször is felszólított, de hanyagul megvontad a vállaidat és egy "nem tudom" válasszal feleltél. Persze rengeteg egyes szerepelt az ellenőrződben, de éppen hogy nem álltál bukásra a gyűjtőmunkák miatt. Eleged volt ebből az ipséből. Teljesen felborította a gondolkodásmenetedet és te ebbe belezavarodtál. Egyre gyakrabban lettél arra figyelmes, hogy minden óráján megnézed magadnak. Ez így röhejesnek hangzik, de ez az igazság. Minden egyes nap megfigyeled az arcát, haját, öltözködését. Mindent. Na jó, ez már beteges! Logan ezt máshogy gondolta. Egyre jobban beléd gabalyodott. Ez a fél év neki szenvedés volt. Szenvedés volt neki amikor látott téged, de nem mehetett oda hozzád. A büntetésekre nem jöttél be így a férfi gondolta megint a fánál vagy, de tévedett. Mindig kimenet oda, felmászott az egyik ágra és várt. De többet nem jöttél. Haragudott rád ezért egyfolytában próbált minden áron a közeledbe kerülni. Erre tökéletesek voltak az órái. De ez a terve is fuccsba ment. Egy-két szavas mondatokkal válaszoltál amikor felszólított. Idegesítette, hogy soha nem figyelsz rá. Most is kiszellőzteti a fejét.
- Hahó! - lengeti meg Mira az orrod előtt a kezét. -Itt vagy?
- Ühüm - hümmögsz.
- Nagyon nem úgy látszik. Tehát a Professzor...
YOU ARE READING
Marvel oneshots
Fanfiction▍ĸezdéѕ ▷ 𝟸𝟶𝟷𝟾. ᴊᴜ́ʟ. 𝟺. ⊶ ⑇. . ⑈ javίтáѕ alaтт ⌥ ⑉ ⌏ ⊷ ▍vιѕѕzaтéréѕ 1.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟶. ᴀᴜɢ. 𝟺. ▍vιѕѕzaтéréѕ 2.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟺. ᴊᴀɴ. 18. ° a könyv részben helyesírási hibákat tartalmaz, régen kezdtem neki és semmi tapasztalatom nem vo...