S² ▌Visszahódítás ►

780 51 4
                                    

𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥
𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐁𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐁𝐚𝐫𝐧𝐞𝐬
𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟏𝟒𝟑𝟔
𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐄́𝐧 - (𝐄/𝟏) - 𝐉𝐨𝐬𝐞𝐭𝐭𝐞
𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: buckysplumtea

𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐁𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐁𝐚𝐫𝐧𝐞𝐬 𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟏𝟒𝟑𝟔𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐄́𝐧 - (𝐄/𝟏) - 𝐉𝐨𝐬𝐞𝐭𝐭𝐞𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: buckysplumtea

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Úgy voltam vele, hogy még fél óra aztán lelépek Stark és Pepper eljegyzési bulijáról. Arról volt szó, hogy kisebb összejövetel lesz, csak mi a Bosszúállók senki mást. Most viszont annyi idegen ember és riporter van itt, hogy a franc se akar tovább maradni. Engem is kerülgettek, gratuláltak a sikeres küldetéshez, de semmi több. Néha Natashaval összefutottam és egy jó barátnős nézésből megállapítottuk a másikról, hogy mindkettőnk unja magát. Egyszercsak Steve alakja közeledett felém, mire kíváncsian tettem le a konyakos poharamat és igazítottam meg a felsőm pántját.

- Tényleg nem hallgattál rám - ült le velem szembe.

- Miért kellett volna? - biccentettem oldalra a fejmet.

- A legutobbi küldtésen - mélázott el és egy kis aggódás csillant a szemeiben - majdnem meghaltál.

- Te is - tettem karba a kezeimet és néztem vissza rá ugyanúgy ahogy ő én rám. - Ne félts engem, jobban vagyok és az erőm is növekszik - sóhajtottam és éreztem, hogy a zöld kis szikrák pattognak a bőröm alatt. Az erőm.

- Mégis aggódom érted, mert a barátod vagyok - húzta el előlem az alkoholos poharat amikor érte akartam nyúlni. - Bucky teljesen kivolt amikor hazahoztak téged. Nem lehetett beszélni vele.

- Ühüm - hümmögtem és a táncoló embereket figyeltem Rogers mögött.

- Nem is érdekel?

- Nem - néztem komolyan a szemeibe. - Meg ne merd kérdezni, hogy miért, mert jól tudod rá a választ.

Gyorsan felálltam és otthagytam őt. Igazából iszonyatos migrén gyötört mióta beszélgetni kezdtem vele és így még veszekedni se tudtam a Kapitánnyal. Elvonultam a fal mellett a lépcsőig és szépen lassan levánszorogtam a Torony elé, hogy taxit fogjak. A hideg szél csípte az arcomat és amit elfordultam a szél irányából egy kocsinak a fénye vakított meg.

- Elvigyelek?

- Ittál - jelentettem ki összeráncolt szemöldökkel.

- Nem - rázta meg a fejét, majd beletúrt a hajába, hogy megigazítsa. - Meg fogsz fázni.

- Nemsokára jön a taxi - figyeltem az utat.

- Szállj be, kérlek - nyúlt át a kocsin, hogy kinyissa az ajtót.

- Bucky - sóhajtottam és megráztam a fejemet - nem szállok be. Menj el.

Barnes még egy ideig figyelt, majd bevágta az ajtót és elhúzott a Torony elől amilyen gyorsan csak tudott. Vacogva vártam tovább a taximra és mire az megérkezett vagy ötször gondoltam át a fejemben, hogy jobb lett volna e elfogadni Bucky ajánlatát mint itt halálra fagyni. Végül is arra jutottam, hogy nem, nincs az az isten, hogy megint beszálljak mellé vagy beszélgessek vele.

Marvel oneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora