𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥
𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐓𝐨𝐦 𝐇𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞𝐬𝐭𝐨𝐧
𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟏𝟐𝟎𝟎
𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐎𝐥𝐯𝐚𝐬𝐨́ - 𝐓𝐞 (𝐓/𝐍) - 𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐝
𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: -𝐬𝐞𝐧𝐤𝐢-Ott álltatok az oltár előtt. Tom arcáról nem lehet letörölni a vigyort. A szél belekapott a fátyladba és ezernyi kis, fehér rózsaszirmot lendít a levegőbe. Tompák körülötted a hangok és csak figyeled ahogy a férfi felhúzza az eljegyzési gyűrűt az ujjadra, majd te is az övéjére.
- Ezennel házastársaggá nyilvánítom önöket. Megcsókolhatja a menyasszonyt - cseng egy női hang a semmiből.
Könnycseppek csillognak a szemed sarkában a boldogságtól. Átkarolod Tom nyakát és közelebb húzod magadhoz. Újdonsült férjed kezeit az arcodra vezeti és szája közeledik a tiéd felé majd...
- Anyaaaa! - sikít egy hang a füledbe.
Nyöszörögve belefúrod a fejed a párnába. Csak álom volt. Vagyis megtörtént ez az álom. Átfordulsz a másik oldaladra és ránézel kedvesedre aki még békésen szunyókál annak ellenére, hogy kislányotok itt visítozik.
- Tom? - cirógatod meg az arcát, de most sem képes kinyitni a szemeit, de a szája széle megrándul. A kis sunyi! - Hey, Tom! - paskolod meg az arcát. - Tudom, hogy fent vagy! - vezeted a kezedet a pólója alá és kezded el csikizni kockás hasát. Tom nevetve gurul arrébb az ágyatok szélére.
- Elég megfulladok! - kapja el a kezedet és szorítja azt az ágyhoz. - Mit csináljak veled? - harap az alsó ajkába.
Haja össze-vissza állt, világoskék, már majdnem zöld szemei fátyolosan nézték rád. Szíved hangos dobbanásokkal jelezte, hogy minél jobban akarja Tomot.
- Apaaa! - szakítja meg a kislányotok a romantikus pillanatot azzal, hogy közétek mászik.
Maya már négy éves és elég eleven reggelente, főleg ha arról van szó, hogy elviszitek Disneyland-be. Végül William a kilencéves fiatok is megjelenik az ajtóban, nagy meglepetésetekre felöltözve. A telefonján játszik valamivel, rátok se hederítve.
- Neked is jó reggelt William - köszön Tom, miközben próbálja magáról leszedni a rajta csimpaszkodó lányát.
- Ühüm - dünnyögi. Egy másodpercre leszakítja a tekintetét a játékról majd barna, göndör fürtjei alól rátok néz.
- Miért nem ébredtetek hamarabb? - puffogott Maya.
- Maya, ez logikus. Egész este el voltak foglalva egymással és jól kifárasztották a másikat - mondja monoton hangnemen William.
Az állad a padlót súrolja. Tom is megáll egy pillanatra, majd fejét először rád aztán pimasz fiára veti.
- William Hiddleston - ejti ki Tom a fia nevét lassan. - Máskor gondold meg, hogy mit mondasz.
YOU ARE READING
Marvel oneshots
Fanfiction▍ĸezdéѕ ▷ 𝟸𝟶𝟷𝟾. ᴊᴜ́ʟ. 𝟺. ⊶ ⑇. . ⑈ javίтáѕ alaтт ⌥ ⑉ ⌏ ⊷ ▍vιѕѕzaтéréѕ 1.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟶. ᴀᴜɢ. 𝟺. ▍vιѕѕzaтéréѕ 2.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟺. ᴊᴀɴ. 18. ° a könyv részben helyesírási hibákat tartalmaz, régen kezdtem neki és semmi tapasztalatom nem vo...