𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥
𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐒𝐭𝐞𝐯𝐞 𝐑𝐨𝐠𝐞𝐫𝐬
𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟏𝟐𝟐𝟏
𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐄́𝐧 - (𝐄/𝟏)
𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: CukokraAz utolsó dobozt csomagoltam össze és tekertem körbe rengeteg ragasztószalaggal. A többi mellé rúgdostam a szinte már üres szobában és csak pislogni tudtam rájuk. Az összes bútoromat kipakoltam a szobámból az új házamba, már csak az apró cseplő dolgok maradtak amiket nemrég bedobozoltam. Annyira üresnek éreztem hirtelen mindet, hogy elfogott a fojtogató érzés. Megugrottam amikor hümmögést hallottam magam mögül.
- Mióta állsz ott? - kérdeztem meglepetten Rogerst.
- Amióta olyan búskomor fejet vágsz - sóhajtotta, majd egy félmosoly csúszott az ajkaira. - Bejöhetek?
- Mindig is bejöhettél, ne kérdezz hülyeségeket - nevettem el halkan magam és felé fordultam.
Steve óvatosan becsukta maga mögött az ajtót és elém sétált, majd kitárta a karjait. Rögtön odabújtam hozzá és a fejemet a mellkasába fúrtam amennyire csak tudtam. Ő is átkarolt a derekam felett és hatalmas tenyerével a hátamat simogatta. Ilyenkor annyira biztonságban érzem magam mint még soha, pedig Tony, az apám még a napfénytől is óv. Talán ezért is lesz annyira fura elköltözni innen a város másik felére.
- Összeszereltem a bútoraidat és vettem neked ajándékot is - döntötte mosolyogva a homlokát az enyémnek.
- Mit kapok? - pipiskedtem fel, hogy egy kicsit magasabban legyek, de így se értem el a száját.
- Meglátod ha hazamész - hajolt le megcsókolni.
Én viszont nem tudtam viszonozni.
- Steve - mormogtam a szájára. - Steve kérlek, egy pillanat - toltam el kicsit magamtól.
- Mi az? - kérdezte és láttam rajta, hogy össze van zavarodva.
- Most komolyan, mit vettél nekem?
- Meglepetés - harapott bele az alsó ajkába - csak annyit mondok, hogy sokszor szeretnélek látni benne.
Hatalmasat nyeltem és éreztem ahogy elvörösödöm miközben elönt a pánik.
- Ugye nem egy fehérnemű az? - kerestem a tekintetét, de ő elkerülte az enyémet. - Egy fehérnemű az - hunytam le a szemeimet.
- Talán baj? - kérdezte és úgy nézett rám mint egy szomorú kiskutya.
- Nem, nem lenne baj, ha apa nem a házamban lenne, hogy beszerelje a riasztórendszert - grimaszoltam egyet idegesen.
Láttam, hogy a Kapitánynak leesik a dolog, mert ő is csak csöndben nézett vissza rám.
ESTÁS LEYENDO
Marvel oneshots
Fanfic▍ĸezdéѕ ▷ 𝟸𝟶𝟷𝟾. ᴊᴜ́ʟ. 𝟺. ⊶ ⑇. . ⑈ javίтáѕ alaтт ⌥ ⑉ ⌏ ⊷ ▍vιѕѕzaтéréѕ 1.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟶. ᴀᴜɢ. 𝟺. ▍vιѕѕzaтéréѕ 2.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟺. ᴊᴀɴ. 18. ° a könyv részben helyesírási hibákat tartalmaz, régen kezdtem neki és semmi tapasztalatom nem vo...