𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥
𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐋𝐨𝐤𝐢 𝐋𝐚𝐮𝐟𝐞𝐲𝐬𝐨𝐧
𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟏𝟏𝟎𝟖
𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐎𝐥𝐯𝐚𝐬𝐨́ - 𝐓𝐞 (𝐓/𝐍) - 𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐝
𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: -𝐬𝐞𝐧𝐤𝐢-
𝐄𝐠𝐲𝐞́𝐛: 𝐄𝐳𝐭 𝐚 𝐤𝐢𝐬 𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐨𝐭 𝐚𝐤𝐤𝐨𝐫 í𝐫𝐭𝐚𝐦, 𝐦𝐢𝐤𝐨𝐫 𝐚 𝐓ü𝐬𝐤𝐞́𝐤 𝐞́𝐬 𝐑ó𝐳𝐬á𝐤 𝐔𝐝𝐯𝐚𝐫á𝐭 𝐨𝐥𝐯𝐚𝐬𝐭𝐚𝐦 𝐬𝐳ó𝐯𝐚𝐥 𝟗𝟗,𝟗%-𝐛𝐚𝐧 𝐞𝐠𝐲𝐞𝐳𝐢𝐤 𝐞𝐳𝐳𝐞𝐥 𝐚 𝐬𝐳𝐭𝐨𝐫𝐢𝐯𝐚𝐥 𝐜𝐬𝐚𝐤 𝐤𝐢𝐜𝐬𝐞𝐫𝐞́𝐥𝐭𝐞𝐦 𝐚 𝐤𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫𝐞𝐤𝐞𝐭.
𝐄𝐥ő𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲.Rohadék. Rohadék, számító dög. Most is az elméd határán ólalkodott. Be akart jutni, össze akarta roppantani a tudatod. Mielőtt bármit is tehetett volna, elképzelted a gyémántkemény, ezüstösen csillogó falat, majd a fejedben fel is húztad. Az elmédet finom karmok simogatták. Ennyi nem volt neki elég, elkezdte a közöttetek lévő köteléket rángatni. Idegesen ráncigáltad föl magadra a felsődet és egy hangos ajtócsapódással jelezted az egész palotának, hogy el elindultál reggelizni. Vászoncipőd hangja a fekete márványon meg se hallatszódott. Kint javában tombolt a hideg, bent mégis meleg volt. Mágia. Erősen beszívod a levegőt, majd elfintorodsz. Fémes illatot érzel, azaz egyszerübben mágia. Utáltad ezt a helyet. Rideg, örvénylő, sötét. Pont olyan mint az uralkodójuk. Loki két napja hozott ide azóta csak a szobádban vagy begubózva. Miért is hozott ide? A fogadalom. A jobb karodon húzódik végig egy tetoválás ami köztetek egy kötelék. Ő régebben megmentett, te meg tartozol neki. A tenyeredet egy szem van ami mintha a lelked mélyéig ellátna. A sötét és mocskos lelkedik. Megöltél három ártatlan asgardit, hogy egyet a kilenc világ közül felszabadíts. De minek az árán. Tönkre mentél. Összeomlottál. Aki eddig foglalkozott veled az most kitagad. Volt, hogy az éjszaka közepén keltél föl verejtékben úszva majd mikor már csillapodott a hányingered, visszafeküdtél az ágyába, de aludni nem tudtál. Ezért néztél ki úgy mit akit kimostak. Szemeid alatt lila karikák, alkatod se a régi. Sóhajtva lököd be a súlyos ajtót majd egy dühös arckifejezést veszel föl.
- Nem vagyok kutya akinek fütyülni kell - ülsz le az egyik székre.
- Csak, hogy idetalálj azért hívtalak a köteléken keresztül - tol eléd egy tányér gyümölcsöt Loki. - Amúgy jól használod a pajzsodat.
- A közeledben úgyis szükséges - mondod gúnyosan, majd bekapsz egy falat dinnyét. Nem is tudod mikor ettél utoljára gyümölcsöt.
- Nem csak az én közelembe. Sokan vannak még olyanok akik az irányításuk alá vonhatnak a tudtod nélkül -néz rá a kőfalon lógó hatalmas térképre.
DU LIEST GERADE
Marvel oneshots
Fanfiction▍ĸezdéѕ ▷ 𝟸𝟶𝟷𝟾. ᴊᴜ́ʟ. 𝟺. ⊶ ⑇. . ⑈ javίтáѕ alaтт ⌥ ⑉ ⌏ ⊷ ▍vιѕѕzaтéréѕ 1.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟶. ᴀᴜɢ. 𝟺. ▍vιѕѕzaтéréѕ 2.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟺. ᴊᴀɴ. 18. ° a könyv részben helyesírási hibákat tartalmaz, régen kezdtem neki és semmi tapasztalatom nem vo...