𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥
𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐂𝐡𝐫𝐢𝐬 𝐏𝐫𝐚𝐭𝐭
𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟏𝟔𝟓𝟓
𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐎𝐥𝐯𝐚𝐬𝐨́ - 𝐓𝐞 (𝐓/𝐍) - 𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐝
𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: -𝐬𝐞𝐧𝐤𝐢-𝟿 𝚗𝚎𝚖𝚏𝚘𝚐𝚊𝚍𝚘𝚝𝚝 𝚑í𝚟á𝚜: 𝙲𝚑𝚛𝚒𝚜
𝟹𝟹 𝚘𝚕𝚟𝚊𝚜𝚊𝚝𝚕𝚊𝚗 ü𝚣𝚎𝚗𝚎𝚝: 𝙲𝚑𝚛𝚒𝚜
Istenem, rosszabb mint egy nő! Csak egy nap csöndet szeretnél és még akkor sincs nyugtod. Világosan megmondtad neki, hogy nem akarsz elmenni vele a moziban a filmje premierjére. Persze szereted Prattet, de csak barátként. Az asszisztenseként és egyben a barátjaként megvéded a rosszindulatú emberektől akik őt egyfolytában próbálják lehúzni. Szerencsére Chris erős és nem hagyja magát, egész végig büszke voltál rá. Olyan mint egy rossz, kis csintalan gyerek akire vigyázol mióta az eszedet tudod. Egész életében fontos szerepet játszottál. Felhúztad a mélyből és talpra állítottad, és hát... Már itt tartatok. Leraktad a forró csokis bögrédet az asztalra majd felálltál a fotelből és elhúztad a függönyöket. A fény megvilágította a falon lógó képeket amin a családoddal szerepeltél vagy... Chrisel. Nem igaz, hogy most se hagy nyugodni! Újra elkezd csörögni a telefonod. Mérgesen odacsörtetsz a mobilodhoz és morogva a zöld ikonra nyomsz.
- Mit akarsz Pratt? - kérded lassan, vontatottan.
- Csak nem rosszkor hívtalak? - hallod meg a hangját. Sóhajtva, újra lehuppansz a fotelba.
- Nem. Mit szeretnél? - kérded kedvesen. Akármennyire is mérges vagy rá, most a dühödet félreteszed. Lehet, hogy tényleg fontos dolgot akar.
- Szuper, akkor azon gondolkoztam, hogy nem lenne-e kedved... - nem tudta befejezni, közbevágtál.
- Nem - válaszolsz hidegen.
- (T/N) szükségem van rád! Könyörgöm! - esedezik.
- Mit nyerhetek vele? - kérded pimaszul.
- Mi az, hogy mit? - horkan fel a vonal másik végén. - Nem akarsz velem szerepelni a címlapon?
- Nem - hosszas hallgatás a vonal másik végén. - Azaz nem az, hogy nem szeretnék veled lenni csak semmi olyat a médiában nem szeretnék olvasni ami nem igaz, és tudod, hogy ezen azonnal elkezdenének csámcsogni az emberek - darálod le pár másodperc alatt. - Bocsi - piszkálod a fotel karfáját.
- Nincs semmi baj, de be tudnál ugrani hozzám pár percre. Lenne valami amit meg kéne beszélnünk és nem telefontéma - mondja. Hangja kicsit szomorkás.
YOU ARE READING
Marvel oneshots
Fanfiction▍ĸezdéѕ ▷ 𝟸𝟶𝟷𝟾. ᴊᴜ́ʟ. 𝟺. ⊶ ⑇. . ⑈ javίтáѕ alaтт ⌥ ⑉ ⌏ ⊷ ▍vιѕѕzaтéréѕ 1.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟶. ᴀᴜɢ. 𝟺. ▍vιѕѕzaтéréѕ 2.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟺. ᴊᴀɴ. 18. ° a könyv részben helyesírási hibákat tartalmaz, régen kezdtem neki és semmi tapasztalatom nem vo...