▐⋯ 𝙈𝙚 ⋯▌

1.7K 25 3
                                    

𝟸𝟶𝟸𝟶. 𝚊𝚞𝚐. 𝟶𝟺.
     ↪Rövid sztori, hogy mi is történt.

Azt hiszem tavaly ugyanígy augusztus környékén levettem ezt a könyvemet a wattpadról. Elvileg azért, mert javítani akartam rajta, rengeteg elírás volt benne ami nagyon zavart. Aztán végül nem csináltam vele semmit és egy kemény éven átt ott porosodott arra várva, hogy végre átírjam a történeteket, de nem volt kedvem hozzá. Őszintén volt egy Marvel mániám anno amit aztán sok más fandom is követett és ha ezerszer láttam már mindegyik Amerika Kapitányt vagy Bosszúállókat, nem hozott annyira lázba mint régen. Oké, szeretem, imádom őket meg minden, de találtam mást is ami per pillanat jobban érdekelt mint a Marvel. Hetedikes voltam amikor először láttam a Vasembert és nagyon megfogta a tizenhárom éves énemet, most meg befejeztem a kilencediket jöhet a tizedik és tök más dolgok érdekelnek. Szóval ezért is nem folytattam ezt, plusz semmi ötletem nem volt ami egy írónál felér egy atomkatasztrófával. Aztán ott volt az is, hogy hosszú idő után visszaolvastam amit írtam és szégyeltem magamat. Elírtam szavakat, hiányzott egy ékezet, nem volt jó a mondat vagy bármi más ami nyelvtanilag nem helyes. Leszedtem ezt a könyvet, hogy majd ha lesz kedvem és időm akkor javítgatok rajta, de egyáltalán nem volt kedvem semelyikhez se a kettő közül.

⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯

     ↪Rövid sztori, hogy mi is fog történni

Úgy döntöttem, hogy javítok a történeteken, lehet, hogy valamelyiket átírom, de egyenlőre apró változtatások lesznek rajta. Talán írok új részeket is, de ez még nem biztos, majd ahogy alakunak a dolgok meg hogyha valaki még olvassa ezt a könyet. Igény lehet, hogy lesz rá meg, ha kéritek is, kapok visszajelzést. Most van időm ezért döntöttem így és egy kis kedvem is. Esetleg bármi kérdés, mert azt feltehetitek és megpróbálok válaszolni rá. (~˘▾˘)~

⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯

2024.jan.18.

     ↪ visszatértem kísérteni (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)

Azt hiszem le szeretném most már tagadni azt , amit anno írtam, a "kinőttem a marvel-ből" szózatomat. Nem nőttem ki és talán most élem újra az egészet szóval nagyon is úgy néz ki, hogy ez a kis könyvecske feltámad a már vagy kétszer eltemetett sírjából, hogy ugyanúgy kísérteni tudjon minden egyes elfeledett marvel olvasót, mint ahogy én is visszatértem most. Ez a pár év kihagyás meg fogja hozni a gyümölcsét ígétem mindenkinek, szóval akár lehet most már eléggé pironkodó sztorikra is számítani (⁠◠⁠‿⁠◕⁠)

Marvel oneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora