𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥
𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐉𝐞𝐫𝐞𝐦𝐲 𝐑𝐞𝐧𝐧𝐞𝐫
𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟏𝟔𝟏𝟕
𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐎𝐥𝐯𝐚𝐬𝐨́ - 𝐓𝐞 (𝐓/𝐍) - 𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐝
𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: -𝐬𝐞𝐧𝐤𝐢-- Hogy képzelted, hogy csak úgy minden következmény nélkül elmentél vele?! Én itt befogadtalak, ápoltalak és végül... Végül belédszerettem. Egy ilyen aljas hazug nő szívét esedeztem! - ordibált veled Jeremy.
Sziklaszilárdan nézetél a szemeibe, semmilyen érzelmet nem mutattál. Egy arcizmod se rezdült. Pár másodpercig a férfi kifújta magát majd szélesen elmosolyodik.
- Na, milyen voltam? - kérdi izgatottan.
Oldalra billented a fejedet és csillogó szemeibe nézel. Még mielőtt megszólalnál egy gyors pillantász vetsz az előtted heverő forgatókönyvre. Minden egyes szót tökéletesen mondott, de a kifejezésén van még mit faragni.
- Fejezd ki magad a mozgásoddal is, ne mindig csak a partnered szemébe bámulj. Amúgy baromi jó. Még mindig nem értem, hogy hogy tudsz ennyi szöveget bemagolni - hitetlenkezdsz.
Jeremy elneveti magát miközben magához veszi a rengetek papírból álló szövegállományt. Csak két hónapja ismeritek egymás, de oly felszabadultan beszélgettek és viccelődtök egymással mintha már több éve barátok lennétek. Minden reggel elmegy egy forgatásra addig te ebédet főzől, mosol és megöntözöd a virágokat amíg haza nem ér. Délután is elmegy, különféle megbeszélésekre és stb. majd végül öt és hat óra között végleg hazjön. Általában megkérdezed, hogy milyen napja volt, ő meg tart egy ötperces talpalót, majd könyörögve kér, hogy had ehessetek már, mert mindjárt éhenhal. Megvacsoráztok, majd te nekiállsz mosogatni ameddig ő szöveget tanul. Még lefekvés előtt megnéztek egy filmet és miután ez is megvan nyugovóra tértek. Gondolatmenetedből Jeremy rázott ki.
- Mit nézzünk? - biccent a fejével a tévé felé.
- Nézzük meg a - gondolkoztál és eszedbe jutott egy fantasztikus ötlet, egy ördögi vigyorral ültél le a kanapéra Jeremy mellé -Wind River-t - vetsz rá egy pillantást és amint meglátod az arcát, nevetve dőlsz végig a kanapén.
- Nem elég, hogy majdnem egész nap látsz, de te olyan filmet akarsz nézni amiben én szereplek - mondja fejrázva.
- Na, kérlek! - előveszed a szomorú kutya tekintetedet.
- Ne manipulálj! - fordítja el a fejét.
- Azt mondják, hogy ez egy nagyon jó film és egy tök helyes színész játszik benne - fényezed az egóját. Kérdőn felhúzza az egyik szemöldökét.
Sóhajtva közelebb csúszol és kezeidet a vállára helyezed és elkezded masszírozni.
- Egy nagyon okos, dögös és szerethető, egoista - ennél a szónál felhorkan, mire te elengedsz egy kuncogás - férfi játszik a főszerepben.
YOU ARE READING
Marvel oneshots
Fanfiction▍ĸezdéѕ ▷ 𝟸𝟶𝟷𝟾. ᴊᴜ́ʟ. 𝟺. ⊶ ⑇. . ⑈ javίтáѕ alaтт ⌥ ⑉ ⌏ ⊷ ▍vιѕѕzaтéréѕ 1.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟶. ᴀᴜɢ. 𝟺. ▍vιѕѕzaтéréѕ 2.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟺. ᴊᴀɴ. 18. ° a könyv részben helyesírási hibákat tartalmaz, régen kezdtem neki és semmi tapasztalatom nem vo...