𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥
𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐓𝐨𝐦 𝐇𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞𝐬𝐭𝐨𝐧
𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟏𝟒𝟖𝟒
𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐄́𝐧 - (𝐄/𝟏) - 𝐁𝐚𝐢𝐥𝐞𝐲 𝐑𝐞𝐞𝐝𝐮𝐬
𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: -𝐬𝐞𝐧𝐤𝐢-A kezdeti izgalom járta át a testemet ahogy a fénytechnikusok elvégezték az utolsó simításokat. Tom a műsorvezetővel beszélt a terem másik felében, egymásra mosolyogtak, kezetfogtak és csak után keresett engem tekintetével a férfi. Egy nem feltűnő kézlendítéssel jeleztem neki, hogy hol vagyok. Pár ember megpróbálta megállítani útközben, de ő egy laza mosollyal lerázta őket és amilyen gyorsan csak tudott felém igyekezett.
- Szia - rebegtem neki és gyorsan megigazítottam az elcsúszott nyakkendőjét.
- Bailey - mondta ki a nevem azzal az imádnivaló britt akcentusával - nem ez az első interjúd. Miért izgulsz ennyire?
- Minden interjú előtt izgulok ez sem kivétel - ráztam meg a fejem egy kicsit.
- Semmi se fog történni, leülünk, válaszolunk a kérdésekre aztán elmegyünk ebédelni - fogott a derekamra és homlokon csókolt.
- Rendben - kuncogtam el magam és közben éreztem ahogy ellazulok kezei alatt.
Páran megnéztek minket a stáb tagjai közül, a sminkeslányok mosolyogtak még a rendező is hagyott nekünk pár perc nyugalmat csak utána szólt nekünk, hogy ideje lenne kezdenünk. Elhelyezkedtünk a székünkben, Tom mégegyszer megszorította a kezemet, majd minden elsötétült. Csak a kamerákon láttam a piros kis villogásokat, hogy elkezdték venni a felvételt. Felkapcsolódott pár lámpa amikor interjúzó hölgy leült velünk szembe. Kezet nyújtottunk egymásnak bemutatkoztunk az viszont nem kerülte el a figyelmemet, hogy Tom kezét még lágyan megfogta a kézfogás végénél. Elengedtem magam mellett most ezt, mert ki ne csinálná ezt emelett a csodálatos pasi jelenlétében. Még én is, holott már egy éve együtt vagyunk.
- Annyira örül nektek! - vigyorgott a nő, Abby miközben a papírjait rakosgatta az ölében. - Jól tudom, hogy amit Bailey megkapta az első filmszerepét, te lecsaptál rá? - nézett Tomra.
- Hát az túlzás, hogy lecsaptam rá, inkább kerülgettem - nevetett. - Rengetek színésznővel dolgoztam már együtt, de Bailey, - nézett rám és egy aranyos kis mosoly ült ki ajkaira - Bailey más volt. Mindent bele akart adni, eltökélt volt és az összes fahéjas csigát megette ami az enyém volt - mondta, mire nem csak Abby hanem kamerások közül is felnevettek páran.
- Igen - sütöttem le a szemeimet kínosan. - Túlságosan is finomak voltak - grimaszoltam egyet.
- Így estetek szerelembe? - fürkészett minket Abby.
- Nem éppen ennél a résznél - ráztam meg a fejemet egy kis mosoly közben. - Én talán ezután, mert Tom minden reggel hozott nekem fahéjas csigát és írt a papírzacskóra valamit - emlékeztem vissza és éreztem, hogy a pír elönti az arcomat.
YOU ARE READING
Marvel oneshots
Fanfiction▍ĸezdéѕ ▷ 𝟸𝟶𝟷𝟾. ᴊᴜ́ʟ. 𝟺. ⊶ ⑇. . ⑈ javίтáѕ alaтт ⌥ ⑉ ⌏ ⊷ ▍vιѕѕzaтéréѕ 1.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟶. ᴀᴜɢ. 𝟺. ▍vιѕѕzaтéréѕ 2.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟺. ᴊᴀɴ. 18. ° a könyv részben helyesírási hibákat tartalmaz, régen kezdtem neki és semmi tapasztalatom nem vo...