▌Mutáns buli ►

2.2K 117 13
                                    

𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥
𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐖𝐚𝐝𝐞 𝐖𝐢𝐥𝐬𝐨𝐧 / 𝐃𝐞𝐚𝐝𝐩𝐨𝐨𝐥
𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟏𝟓𝟑𝟗
𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐎𝐥𝐯𝐚𝐬𝐨́ - 𝐓𝐞 (𝐓/𝐍) - 𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐝
𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: -𝐬𝐞𝐧𝐤𝐢-

𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐖𝐚𝐝𝐞 𝐖𝐢𝐥𝐬𝐨𝐧 / 𝐃𝐞𝐚𝐝𝐩𝐨𝐨𝐥𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟏𝟓𝟑𝟗𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐎𝐥𝐯𝐚𝐬𝐨́ - 𝐓𝐞 (𝐓/𝐍) - 𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐝𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: -𝐬𝐞𝐧𝐤𝐢-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Koncentrálsz. Sorban nyomogatod a gombokat, miközben a bepárásodott kapszulát figyelted amiben a tesztalanyod volt. Vagyis Wade, Wade Wilson, a barátod. Alias Deadpool. Egy hete ismeritek egymást. Ismeritek, gondoltad át ezt a szót a fejedben. Inkább egy futó párbeszéd során került ide hozzád. Visszagondolva elég morbid módja volt.

•••

Az autópályán rostokoltál és éppen a laborba indultál egy kutatási mintáért, amikor csendes magányodat egy ajtónyitódás szakította félbe. Majd egy piros ruhás, maszkos alak huppant be a melletted lévő ülésre. Pár másodperc erejéig csak megdöbbenve nézted.

- Halika! - integet neked. Vidám hangjából ítélve biztosan mosolygott a szövet alatt.

- Heló - köszönsz vissza bizonytalanul. - Elnézést, hogy megkérdezem, de mit képzel, ki maga? - billented oldalra a fejed. Próbáltál egy kis haragot tükrözni, de még mindig a sokk hatása alatt voltál.

- Udvariatlan voltam. Pool, Deadpool - nyújtja a kezét. Esetlenül elfogadod és végignézel rajta.

Hangjából ítélve férfi. Egy fejjel magasabb nálad, nem is sovány, nem is duci, inkább izmos. Derekán egy öv van, rajta egy-két fegyverrel. Nincs pánik, csak nyugi.

- Mennyi ideig rázzuk még egymás kezét? Bevallom nem csak a kezét fognám meg - mondja. A kezedet úgy kapod el, mintha tűzbe nyúltál volna.

- Mit akar tőlem? - húzódtál kicsit hátrébb, már amennyit a biztonsági öv engedett. Azért mégis jobb vigyázni, mi van, ha egy pedofil?

- Nem tudtam meg a nevét - dől hátra az ülésben. Az biztos, hogy nem zavartatja magát.

- (T/N) - ejted ki a saját nevedet a szádon, de mintha idegen lenne számodra.

- Nagyon örülök (T/N), de most mással kell foglalkoznunk. Indulhatunk - mutat előrefelé a kezével.

- Mégis hová?

- Hát a laborba - feleli. Izgatottságot véltél felfedezni a hangjában.

- Már mégis miért jönne velem? - értetlenkedsz, de azért elindulsz a kocsival.

- Én vagyok a Mikulás és éppen virgácsot viszek egy nagyon rossz fiúnak - dobol az ujjaival a combján.

- Mégis mit tett, hogy... - kérdeznéd meg, de az arcán lévő maszkhoz kapott és levette magáról.

Marvel oneshotsWhere stories live. Discover now