𝐅𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦: 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥
𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫: 𝐏𝐞𝐭𝐞𝐫 𝐐𝐮𝐢𝐥𝐥
𝐒𝐳𝐚𝐯𝐚𝐤 𝐬𝐳𝐚́𝐦𝐚: 𝟏𝟏𝟗𝟖
𝐒𝐳𝐞𝐦𝐞́𝐥𝐲: 𝐎𝐥𝐯𝐚𝐬𝐨́ - 𝐓𝐞 (𝐓/𝐍) - 𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐝
𝐊𝐞́𝐫𝐭𝐞: -𝐬𝐞𝐧𝐤𝐢-Ugyanúgy sétáltál az utcán hazafelé a virágboltból ahol dolgozol, mint minden nap. Ugyanúgy felvetted a barna pulóvered amit még a nagymamád kötött neked, mint minden nap. És ugyanúgy hazamentél volna, ha a sikátorban nem veszel észre valami furát. Valami hatalmas, világító gépet. És nem, hogy otthagynád a fenébe, kíváncsiságod felülkerekedett rajtad. Amikor közelebb mentél az a valami inkább nézett ki egy kapszulának amiben egy ember is elfér. Volt egy üvegrésze amin félve bekukkantottál. Majd csodálkozva láttad, hogy egy ember van benne, csak éppen valószínűleg nincs az eszméleténél. Minden erődet beleadva próbáltad eltolni az üvegrészt. Mi van ha már halott? Nem a rendőröket kéne hívod? Ahogy sikerült felnyitnod a tetejét valami levegőhöz juthatott az idegen mivelhogy mellkasa fel és le emelkedett. Ahhoz képest, hogy egy ilyen izében van elég helyes. Megkopogtatod a vállát, mire elkezd ébredezni.
- Hol vagyok? - kérdi rekedtes hangon és egyre többet pislog.
- New York-ban. Te ki vagy? - nézed tovább.
- Inkább te ki vagy? - száll ki abból az izéből és eléd lép.
Olyan fél fejjel magasabb nálad. Zöld szemeivel téged vizslat.
- (T/N) - nyújtod felé a kezed.
- Ugye téged nem Yondu küldött? - szegez hirtelen rád egy pisztolyhoz hasonló tárgyat. Ösztönszerűen magad elé kapod kezeidet és hevesen rázod a fejed.
- Egyáltalán ki az a Yondu? Ember, ereszkedj le a Földre - nevetsz a végén kínosan.
- Föld? - értetlenkedik.
- Igen a Föld, egy bolygó és...
- Tudom, csak azt nem hiszem el, hogy itt vagyok - engedi le a tárgyat. - Bocs, amúgy Peter Quill. De az Űrlord az hivatalosabb - mosolyog rád. Késztetést éreztél arra, hogy piszkáld göndör tincseit. - Velem vagy még? - kérdi és zsebre vágja a kezeit.
- Ja, persze - dörzsölöd meg kínosan a tarkódat. - Hogy érted az, hogy el se tudod képzelni, hogy a Földön vagy?
- Ühm... Én az űrből jövök és ott én vagyok a legeslegszuperebb...
- Igen, ugorjunk át ezt a részt. Mi van a Földdel? - vágsz a szavába. Peter morcosan néz rád.
- Földi vagyok csak régebben elvittek a "marslakók" - mutatott idézőjelet az ujjaival - és azóta az űrt védem.
- Ezt el is higgyem? - rakod keresztbe a karjait. Persze, ő védi az űrt.
- Ha nem akarod, akkor ne hidd. De van elég bizonyíték szerintem
- mutat a mögötte lévő kapszulára, majd a hülyén kinéző ruháira.
YOU ARE READING
Marvel oneshots
Fanfiction▍ĸezdéѕ ▷ 𝟸𝟶𝟷𝟾. ᴊᴜ́ʟ. 𝟺. ⊶ ⑇. . ⑈ javίтáѕ alaтт ⌥ ⑉ ⌏ ⊷ ▍vιѕѕzaтéréѕ 1.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟶. ᴀᴜɢ. 𝟺. ▍vιѕѕzaтéréѕ 2.0 ▷ 𝟸𝟶𝟸𝟺. ᴊᴀɴ. 18. ° a könyv részben helyesírási hibákat tartalmaz, régen kezdtem neki és semmi tapasztalatom nem vo...