^~^

7K 332 182
                                    

                             Medya:Gece
Birşeyler atıştırdıktan sonra yorgun olduğum bahanesini öne sürerek Taehuyung un bana verdiği odaya çıktım.Odamıza.

Yatağa uzanıp tavana diktim gözlerimi. Ahhh aklımda deli sorular. Bu çocuk neden kaçırdı ki beni yani neden¿

Güzellikten desen çok abartılacak kadar güzel değilim. Zeki desen pek sayılmaz yani. Hayır çok aşık desen neyime aşık olucak ki. Şuan farketti de kafamdaki sorular resmen zır deli.

Ben bunları düşünürken kapının açıldığını duydum. Gözlerimi kapattım ama zeki(!) beyfendimiz yer mi yemez.

"Uyumadığını biliyorum kalk hadi güzelim."
Derince yutkundum ve gözlerimi açıp tekrar tavana diktim.sustum. Sustu.

Yanıma gelip elimi tuttu. Hafif çekiştirerek kalkmamı istediğini belirtti. Direnmeden kalktım. Elini belime koyarak beni yönlendirdi.

"Biriyle tanışmanı istiyorum ~mesafeli bir şekilde."

"Kimle?"
"Kuzenim."
"Neden tanışıyorum."
"Çünkü ben öyle istiyorum."
"Heh yani senin isteğine göre yaşıyoruz artık."

Ağzımın içine homurdanmıştım aslında ama duymuş olucak ki elini hafif bir şekilde belime bastırarak bunu belli etti.

Salonun kapısından içeri girdiğimiz karşımda tavşan gibi dişlerini göstererek gülen cidden yakışıklı bir çocuk bekliyordu bizi. Bunlar da yakışıklılık genetik galiba.

Elini uzattı. Elimi uzattım ve elini sıktım hafifçe. İnce ve kadife bir duydum.

"Merhaba, ben Jungkook."
"Gece"

Hafif bir duraklama yaşadı. Büyük ihtimal adımı algılamaya çalışıyordu. Bir kaç saniye yüz ifadesi değişti ama hemen kendini toplayıp devan etti.

"Tanıştığıma memnun oldum.. Gece."
"Bende."

Tam gülümsemesine karşı tebessüm edecektim ki Tarhuyung araya girdi.

"Tanışmanız bittiyse artık oturalım. Ayakta kaldık." Dedi.

Ve beni resmen çekeleyerek evet çekeleyerek koltuklara yöneltti.

Jungkook birkaç saniye arkamızda kaldıktan sonra hiç bozuntuya vermeden bize yetişip karşımıza kuruldu. Ve duyduğum şeylerin beni şok ediceği bir konuşmaya başladık.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
YALNIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin