Tae beni çimenlere oturtmuş sakinleşmeme yardımcı olacağını düşündüğü için nefes alıp vermemi söylüyordu.
Ama bilmiyordu ki onu sadece dinliyordum aslında duymuyordum. Gözümün önünden kanlar içindeki ceset gitmiyordu.
Kimdi o? Bunu ben mi yapmıştım? Yoksa sadece tanıklık mı etmiştim?
Düşüncesi bile delirmeme sebep olacak derecedeydi.. ben katil olamazdım. Hayır hayır bunun imkanı yoktu. Yoktu değil mi?
Saçlarımı çekip sayıklamaya başladım.
"Hayır.. hayır imkanı yok. Ben böyle bişi yapmış olamam."Tae hızla bana döndü.
"Ne-ne yapmış olamazsın."O an dışımdan söyleyerek hata yaptığımı farkettim. Peki Tae benim katil olduğumu biliyor muydu?
Bunu bilmeden mi sevmişti beni? Bilse hala sever miydi?
"Bana bak! Cevap ver bana ne yapmış olamazsın? Bişi mi hatırladın yoksa?"
O an farkettim ki hala sorusuna cevap vermemiştim. Ama Nası cevap vereceğimi de bilmiyordum.
"Kan" diyebildim sadece. "Çok fazla kan var."
"Mo-yeon bana cevap ver bişi mi hatirladın?"
"Taehyung-ah ben.. katil miyim?"
Ortama bomba gibi düşen sorunun cevabını bilmiyordum. Eğer cevabı oda bilmiyorsa bundan sonra ne yapardım bilmiyordum.
Acaba beni bırakır mıydı? Belki de bunu bile bile sevmişti beni?
Hala cevap vermemesi ben tedirgin ediyordu. Ama yüzünün aldığı şekle bakarsak bir şeyler bildiği belliydi.
Cevabı duyamaya hazır mıydım onu da bilmiyordum. Peki eğer gerçekten birini öldürdüysem bu kimdi? Neden böyle bişi yapmıştım ve en önemlisi de nasıl hala rahat rahat yaşaya biliyordum?
Acaba kendimle ilgili bilmediğim daha neler vardı, ve ben bunları öğrenemeye gerçekten hazır mıydım?
~~~
Yeni gelenler hoş gelmiş..
Eski tayfaya selamlar..
Geç gelen bölüm için üzgünüm :(
Bu arada isim olayı kafanızı karıştıra bilir. Nası ya bu kız Türk değil miydi falan diye bilirsiniz..Artık anladığınızı düşünerek söylüyorum kız hasta. Travmatik Çoklu Kişilik Bozukluğu var. Bu yüzden geçtiği dönelere göre kafasında kendini baştan tasarlıyor.
Yeni bir isim, yeni bir kimlik oluşturuyor. İsim olayı bu yüzden. Kızın gerçek ismi
Kang Mo Yeon.. zaten resimdeki kız Koreliydi ordan da anlarsınız..Hepinizi seviyorum bu beyin yakıcı bölümle sizi baş başa bırakıyorum.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ
Fanfiction"Teşekkür ederim.. En önemlisi de her şeye rağmen bizden vazgeçmediğin için."