Destekleriniz için teşekkür ederim..💜
➿➿➿
Uyandığımda Tae'nin odasındaydım. Ama o yanımda değildi. Yanımda göremeyince merak ettim. Yataktan kalktım ve kapıya doğru yürümeye başladım.Başım dehşet derecede dönünce kapı koluma tutundum. Ne olduğunu anlamamıştım ama başım çok dönüyordu.
Uyumadan önce ne olmuştu hatırlamıyordum. İçimde anlamlandıramadığım bir boşluk verdi. Ben en son.. en son ne yaptığımı bile hatırlamıyordum ki.
Belki de yine Tae ile içip kendimi kaybetmiştim. Ahh hadi ama ilk defa olmuyor ya. Hem biz eğlenmeye bayılırız.
Odadan çıkıp zıplaya zıplaya merdivenlerden indim. Tae yi aramaya başladım. Bahçede olduğunu görünce sinsice gülüp ellerimi birbirine sürttüm. Eheheheh..
Hızlıca koşmaya başladım, koştum koştum ve sırtına atladım. Sıkıca sarıldıktan sonra gülmeye başladım.
"Yakaladım seni sevgilim.." dedim.
Ve yanaklarına öpücük kondurdum. Bu sırada hala gülüyordum hatta kahkaha atıyordum.Ama birden onun yüzünü görünce kahkaham önce gülümsemeye sonra tebessüme dönüştü ve yok oldu.
"Sen iyi misin ne oldu sevgilim?"
"Sen..sen bana geldin?"
Gözlerime öyle bakıyordu ki, öyle şaşırmıştı ki ne olduğunu bir türlü anlayamıyordum."Nasıl yani" dedim. "Nereye gitmiştim ki."
Birden kahkaha atmaya başladı. Gülüyor ve ağlıyordu delirmiş gibiydi.
Tedirgin oldum ve bir adım geri gittim. Ne olmuştu şimdi ona. Neden böyle davranıyordu anlamıyordum.
Sakinleşti ve aramızdaki mesafeyi kapatıp sıkıca bana sarıldı. Bende ona sarıldım.
"Seni çok seviyorum güzelim" dedi.
Kafamı iyice boyun girintisine soktum. Derin bir nefes aldım. Kokusu beni mayıştırıyordu. Başım ağrıyordu ama onun kokusu beni dinlendiriyordu.
Sanki şifa gibiydi bana.."Biliyorum.. biliyorum sevgilim. Bende seni seviyorum."
➿➿➿
Selamlar..
Nasılsınız bakalım Nası gidiyor?
Yavaş yavaş heyecanlanıyor hikaye hadi bakalım.Birde Tae'nin ağzından bölüm yazmayı hiç düşünmemiştim ama size de sormak istedim. Eğer isterseniz ilerleyen zamanlarda bir bölüm yazabilirim, ne dersiniz.
Sizi seviyorum canlarım öptüm🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ
Fanfiction"Teşekkür ederim.. En önemlisi de her şeye rağmen bizden vazgeçmediğin için."