-Tanışma-

8.9K 405 119
                                    

Açıkçası o karanlıktan gözlerimi açtığımda kendimi böylesine zevkli döşenmiş bir odada beklemiyordum.

Yada böylesine yakışıklı bir meteor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yada böylesine yakışıklı bir meteor. Aman tanrım o.. o çok güzel. Ama bu beni kaçırdığı gerçeğini değiştirmez. Hala kim olduğu konusunda en ufak bir fikrimin olmadığı şahıs dudaklarını aralayıp"günaydın meleğim"dedi. Ne olduğunu anlayamadan safça sordum"sen kimsin?"
Korkunç bir gülümsemeyle -ki bu gülümseme hepinize mükemmel görünürdü eminim-" ben Kim Taehuyung,ve sende benim biricik meleğimsin." dedi.
Şok olmuş bir şekilde yüzüne bakıyordum. Ne cevap verebiliyordum,nede bir tepki. Yüzünde korkutucu bir sırıtış, gözlerinde nedenini bilmediğim kızarıklıklar la her ne kadar çekici gözüksede bu onda korkmama neden olan bir görüntü yaratıyordu. Birden nerden geldiğini bilmediğim bir cesaret ile"Hadi ordan nerden senin meleğim oluyotmuşum. Mal mıyım ben hemen sahiplendin.AYRICA SEN KİM OLUYORSUNDA BENİ KAÇIRMAYA CÜRET EDİYO-"
Lafını bölen şey taehuyung'un kükeremesi oldu. "Kes sesini. Sakın sakın bana birdaha bağırmayı aklından bile geçirme. Yoksa meleğim sana hiç yapmak istemediğim şeyler yapmak zorumda kalırım." Elini kaldırıp yanağımı okşar ken bağırmasının etkisi ile tepki bile verememiştim. Dudaklarında beliren hafif bir tebessüm ile"beni bunlara zorlama küçüğüm, tamam?"deyip odadan çıktı ve beni orada bıraktı. Hemen ardından...

~~~
Acep ne oldu?ㅋㅋㅋ
Bir sonraki bölümünde görüşmek üzere 🖤💫

YALNIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin