-Açıklama-

964 50 19
                                    

Merhabalar öncelikle. Bu bir yeni bölüm değil üzgünüm:(
Ama çok üzülmeyin en kısa zamanda yeni bölüm gelecek.

Ondan önce,hikayenin gidişatını anlamayan arkadaşlar olmuş bu yüzden bazı açıklamalarda bulunmaya karar verdim.

Umarım kafanızdaki soru işaretlerini giderir..

~~~
Arkadaşlar ilk bölümlerde bir okur demişti ki 'kitabın etiketleri her şeyi ele veriyor.'
Çok gülmüştüm o zaman herkes anladığını sanmıştı ama ters köşe oldu biraz:)

Aslında bunları Katil ve Manik Dönem bölümlerinde açıklamıştım ama tam anlaşılmamış galiba. Sorun değil bu yüzden tekrar açıklıyorum..

Hikayenin ilk bölümünde size anlatılan Gece isimli karakteri ve ilk bölümde anlatılan hayatı tamamen kurmaca. Nasıl mı? Çünkü bu hikayede psikolojik sorunlar yaşayan karakterimiz Taehyung değil kızımız yani Kang Mo Yeon..

Kızımız aşırı düşkün olduğu abisini kaybettikten sonra hayata küsüyor. Yaşama sevincini kaybetmesiyle beraber kendini her şeyden soyutlayan ve aslında çok sosyal bi insan olmasına rağmen artık evden bile çıkmayan Mo Yeon için arkadaşları endişelenmeye başlıyor.

Ama herkesten daha çok endişelenen ve onu kaybetmekten korkan biri daha var ki o da sevgilisi Taehyung..

Ve korktuğu başına geliyo. Abisini kaybettikten sonra kimseyle konuşmayan Mo Yeon bi süre sonra yaşamak istediklerini kafasında kurmaya ve buna inanmaya başlıyor.

Bunu fark eden arkadaşları ondan korkmaya, uzaklaşmaya başlıyor. Kızımız yalnız kaldıkça daha çok bunalıma giriyor. Daha sık ataklar yaşıyor ve bu atakların sonunda kızımıza TÇKB tanısı konuluyor. Ve Mo Yeon her gün başka biri olmaya başlıyor.

Ne olursa olsun yanında olmak, onu her şeyden her kesten korumak isteyen Tae ise yanına yaklaşamamaya başlıyor. Çünkü mutlu olduğu anları unutmaya başlayan Mo Yeon önce abisini sonra sevgilisini hatıralarından, aklından silmeye başlıyor.

Peki ya kalbinden?

~~~
Not:TÇKB travmaya bağlı çoklu kişilik bozukluğu demek.

YALNIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin