Sorusu beni şaşırtmıştı. Onun her söylediği benim kafamı ve kalbimi daha çok karıştırıyordu. Ne yapmam gerektiğini bilmiyor ve çıkmaza sürükleniyordum.
"Ne demek istiyorsun? Anlamıyorum."
Başımı hafifçe önüme eğdim ve kaşlarımı çattım."Lütfen" dedi.
"Lütfen yalan söyleme bana."Kafamı tekrar kaldırdım ve gözlerine baktım.
"Gerçekten o gün.."
duraklamıştı birden. Konuşmakta zorlanıyor gibiydi."o gün yüzünden unuttun mu her şeyi, beraber geçirdiğimiz 5 yılı unuttun mu?"
Gözleri dolmuştu ve sesi titremeye başlamıştı. Bunları söylerken neden bu kadar zorlanıyordu.
Tanrım! Eğer Tae çok iyi bir oyuncu değil ise gerçekten çok üzgün görünüyordu.
"Yoksa sadece evlenmek istemediğin için mi-"
"Ne- ne evliliğinden bahsediyorsun Tae, hangi 5 yıl. O gün dediğin ne ben neden bu haldeyim"
Başını arkasına doğru çevirdi ve hiçbir şey söylemedi.
Hızla ayağa kalktım ve bağırmaya başladım."Yeter! Yeter artık tamam mı. Anlat bana anlat! Neden bu haldeyim ben ne oldu. Kimsin sen. Ya ben kimim niye hatıtlamıyorum"
"Sen gerçekten hatırlamak istiyor musun?"
Dedi ve burnumun dibinde bitti birden."Gerçekten beni hatırlamak istiyor musun? Gerçekten ne olduğunu bilmek istiyor musun?
Peki söylersem bunu gerçekten kaldırabilecek misin?"Tüylerim diken diken olmuştu. Neden bilmiyorum ama söyledikleri beni çok etkiliyordu. Her zaman..
"Çünkü eğer kaldırmaz ve yine bir enkaza dönüşürsen.. ben dayanamam."
"ben- ben bişi anlamıyorum. Hiçbir şey anlamıyorum neden neden.. neden bilmiyorum"
Ellerimi saçıma geçirmiştim ve deli gibi sayıklıyordum.
Sanırım kendime zarar vermeye başlamıştım ki Tae hızlıca ellerime sarıldı ve saçlarımdan uzaklaştırmaya çalışmıştı."Şşt tamam, tamam sakin ol.. sakin ol lütfen. Geçti, geçti bişi yok.."
"Geçmiyo, geçmicek.. geçmicek"
"Hayır sakin ol tamam mı? Ben buradayım sakin ol."
Birden kötü bir his doldu içime. Tae'yi hızla ittirdim ve uzaklaştım. Kulaklarım çınlıyordu ve beni çok rahatsız etti.
Kulaklarımı ellerimle kapattım ve kendimi dünyadan soyutlamaya çalıştım.
Birden gözüm karardı ve gözümün önüne kanlar içinde yatan bir beden geldi..Bir erkek bedeni kanlar içinde yatıyordu..
~~~
Selamlar..Öncelikle nasılsınız, neler yapıyorsunuz, ders çalışmaya başladınız mı🙈
Dershanem başladığı için vakit bulamıyorum yazmaya.
Ek olarak taşınıyoruz ve çok büyük bir karmaşa var 1-2 haftaya düzelir diye düşünüyorum.Ayrıca bir sorun daha var ki bu en fenası.
Resmen 1 aydır kitap dünyasından uzaklaştım Nedenini bilmiyorum.
Ama biraz araştırdım.Reading Slump sendromu diye bir olay çıktı karşıma. Tam olarak Türkçe bir karşılığı yok. Ama kısaca kitap bağımlısı olan birinin geçici bir süreliğine elini ayağını bu dünyadan çekmesiymiş..
Umuyorum ki en kısa sürede geçecek. Bu durum yüzünden bölüm biraz kısa oldu.
Bunun için özür dilerim..
Sizi seviyorum dikkat edin💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ
Fanfiction"Teşekkür ederim.. En önemlisi de her şeye rağmen bizden vazgeçmediğin için."