DÜZENLENMİŞTİR.
Herkese merhaba! Ismim Ipek ve çok uzun bir zaman önce bu hikayeyi yazmaya başladım, 99 bölümden sonra bitirme kararı aldım. Fakat beni olumlu yönde etkileyen bir hikaye olduğu için, bir çok kişiyle bu vasıta ile tanıştığım için bölümleri düzenlemeye karar verdim ve duzenledigim ilk bölümle karşı karşıyasınız!
Umarım severek okursunuz, oylarınızı ve yorumlarınızı görmek/ okumak için sabırsızlanıyorum.
Herhangi bir sorunuz olursa ya da sadece tanışmak isterseniz profilimden bana ulasabilirsiniz! İyı okumalar dilerim.
Merhaba Londra!!
Ah, bu şehri o kadar çok seviyorum ki... Elimde olsa ölene kadar burada yaşarım.. Alışveriş caddeleri, Big Ben, Tower Bridge, yemekler, Madame Tussauds, aksanlar -ki sanırım ülkeyle alakalı en sevdiğim şey Ingiliz aksanlarıydı, kraliyet, festivaller, konserler ve gezilecek bir sürü yer.
Sadece 1 yıl için burada olmamın aksine, uzun süreli planlarımın arasında buraya yerleşmek vardı; çünkü Türkiyede girdigim sınavı kazanarak hukuk okumak için Londradaki sayılı üniversitelerden bir tanesine kabul edildim ve hayallerimin peşine takılmaya bu kadar çabuk başlamışken bırakmaya pek niyetim yoktu.
Size kendimden bahsetmedim değil mi? Adım İpek. 19 yaşındayım. Avukat olacağım ama içimdeki küçük bir ses model de olabileceğim konusunda ısrarcı. Bunun için daha ülke sınırlarından dışarıya adımımı atmadan başvurularımı yollamıştım bile. Öte yandan hazır Londra gibi, neredeyse sevdiğim herkesin cirit attığı bir sehirdeyken Harry Styles ile tanışmayı istiyordum, tanışmalıydım.
Okulumun açılmasına daha vakit olduğundan eve yerleşmeye ve oda arkadaşımla kaynaşmayı -şehri olabildiğince gezmeyi planlıyordum. Bu arada çalışıp para kazanabileceğim bir is de bulmalıydım böylelikle aileme daha az yük olabilirim.
~
Getirdiğim onca eşyayı dolaba yerleştirmek uzun vakit aldığından bitirdiğimde kendimi yatağa atmak ve çılgınca dans etmek istiyordum. Şaka gibi, hayal gibi gelen şey gerçekti ve ben yeni evimde eşyalarımı yerleştirmiş bir şekilde oturmuş etrafımı izliyordum.
Merkeze ve üniversiteye yakın bir ev, muhteşem bir manzara ve ve hepsinin yanında harika bir oda arkadaşım var! Adı Sarah, Alman. O da benimle aynı bölümde. Sanırım en az benim kadar çılgın olduğu için hemen kaynaşabildik.
İkimiz aynı evi bir sene boyunca paylaşacağız. Stüdyo ev misali. Okulun yurdu gibi. Birbirimize yemek yapabileceğimiz, dedikodu yapabileceğimiz, gülüp eğlenebileceğiniz küçük bir ev.Bir sonraki gün çok yorgun olmamızdan ötürü sadece küçük bir şehir turu ile yetinebilecegimize karar verdik. Zamanımız bol olduğundan her şeyi ilk günde bitirmemize gerek yoktu.
Unutamayacağım bir yıl geçireceğime emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just A Little Bit Of Love (DÜZENLENİYOR)
Fanfiction"Adın? İpek... Anlamı ne yani İngilizcesi falan var mı?" "Silk." "Kumaş türü gibi yani?" * Eğer olmasını dilediğiniz şeyleri kalbinizden isterseniz, bir gün gerçek olabilirler. Dilediğiniz her şey. Not : Hikayenin tüm hakları saklıdır. İzinsiz b...