Bölüm 9

1.3K 63 1
                                    

- Banyo Seksi

"Artık varlığımı kabullen istiyorum." 

luhan ellerini diğerinin beline sardı ve kafasını omzuna dayadı. biraz sonra kris omzunun ıslandıgını hissetti. luhan'ın kafasını yavaşca kaldırdı gözlerini birbirlerine kenetlendi. 

"ben herşeyimle seninim kris. 14 yaşımda da öyleydim. 21 yaşımda da. ve şimdi de öyleyim. hatta ölene kadar seninim kris." 

luhan diğerinin elini tuttu ve yavaş ama kararlı adımlarla yatak odasına götürdü. 

uzun olanı yatağa itti ve dizleri diğerinin iki yanina gelecek şekilde üzerine çıktı. 

kris kafasını kaldırarak gözleri parlayan çocuğa baktı. o gözlerden şehvet akıyordu. elini ileri uzattı ve kızıl saçları yakalayarak kendine çekti ve dudaklarını birleştirdi. 

luhan diğerinin öpücüğüne karşılık verdi. elleri ise diğerinin gömleğinin düğmeleri ile cebelleşiyordu. daha fazla dayanamadı ve gömleğin iki yakasından tutarak birbirinden ayırdı. biraz sonra kopan düğmelereden biri kris'in gözüne çarptı. 

"AGH!!" 

"ovv wufan~ çok üzgünüm."

"tamam tamam önemli değil." 

luhan kikirdedi ve diğerinin göğsüne öpücükler bıraktı. kris kafasını tekrar yastığa yasladı ve öpücüklerin tadını çıkarttı. ardından aklına geldi. luhan'ın kıyafetlerini kim çıkartacaktı?

kris doğruldu ve luhan'ın tişörtünü kafasından çıkarttı. sonra da kızıl saçlarına arasına öpücükler bıraktı. 

"saçların hala ballı nane gibi kokuyor." kris diğerinin saçlarını koklamaya devam ederken itiraf etti. bu kokuyu öyle tanıyordu ki hafızasını kaybetse bile bu kokuyu asla unutmazdı. 

luhan'ın cevabı bir öpücüktü. daha fazla konuşmaya gerek yoktu. 

kris'in pantolonun düğmesini açtı ve fermuarı indirdi. biraz sonra pantolon kris'i terk etmişti bile. soğuk temine çarpınca kris irkildi. tamam itiraf ediyorum irkilmesinin nedeni iç çamaşırı giymemesinden kaynaklanıyordu ama kesinlikle soğuğun da etkisi var.

luhan bir anda fırlayan penisle kıkırdamaya başladı. kris ise utanarak kafasını sola çevirdi. ve daha fazla gülmemesi için diğerinin kafasına bir şaplak indirdi. 

luhan gülmeyi kesti ve kendi pijama altından kurtuldu. 

"artık benim devam etmem gerekir öyle değil mi?" kris gülerek söyledi. 

luhan da gülmüştü ve yatağa yüz ustu yatarak kalçalarını dikleştirdi. 

kris uzun zamandır hayalini kurduğu kalçalara ellerini yerleştirdi ve dolgunluğu hissetti. ardından eğildi ve sulu öpücükler bıraktı.

luhan girişini taciz eden dile odaklandı. 

"sonuncusu ne zamandı?" kris sordu.

"n-ne anla-mıyorum." luhan zorlukla konuştu. 

"diyorum ki-" diliyle diğerinin işkencesine devam ederken konuştu.

"en son ne zaman yaptın?" ve tekrar dilini içeri gönderdi. 

"e-emin de-değilim. a-ah. sanırım b-bi-bir h-ha-hafta olmuştur. ahh!"

"deliğin daralmış lu. bu şekilde girmem imkansız." kris üzgün suratıyla söyledi.

"bi-birşey olma-z! devam et." 

"canın yanar luhan." 

"2 yıldır çektiklerimin yanından bile geçebileceğini sanmıyorum." 

"lütfen böyle konuşma luhan. ne kadar üzüldüğümü tahmin bile edemezsin." 

"o zaman sen de devam et wu ezik fan." luhan kahkaha atarak söyledi. ama kahkahası kıçına giren demir çubukla yarıda kesildi. ve biraz sonra yerini tiz bir çığlığa bıraktı.

"tanrım kris! ne soktun kıçıma böyle!?" 

"devam etmemi istemiştiniz bay xi ahmak han." bu sefer kahkaha sırası kris'teydi. 

luhan elini arkaya atarak diğerinin saçlarını çekmeye çalıştı ama nafile.

kris elbette tamamını sokamamıştı ama diğerine çığlık attırmak hoşuna gitmişti. devam etmek için penisini geri çekti. 

"siktir lu!" 

"n-ne? ne oldu?" 

"ne demek ne oldu! penisim sıkıştı lanet olası!" (y.n: daha önce başka bir ficte görmüştüm. azıcık bir internet sörfü ve tadah! komiklik olsun da ne olursa olsun hesabı neyse .s)

"ne? HAHAHAHAH" 

"gülmeyi kes!" 

"haha tamam hahah kris hahah off ölücem hahaha sanırım."

"lanet olsun sana luhan! nasıl çıkartıcam geri?!" ağlamaklı sesiyle konuştu kris. "neden kendini kasıyorsun ki" 

"üzgünüm kris. ama şuan kendimi kasmıyorum ki neden olmuyor?" 

"sanırım ne yapacağımızı biliyorum." kris diğerinin konuşmasına fırsat vermeden onu kucakladı ve banyoya taşıdı. luhan hala kucağındayken küvete su doldurmaya başladı. 

"sana inanmıyorum kris. şu halimize bak. ama sen hala banyo peşindesin!"

"sen salak mısın luhan? su biraz sıcak olacak tamam mı?" kris diğerinin cevap vermesini beklemeden küvete oturdu.

"o-oh! gerçekten sıcakmış"

kris kucağındaki çocuğun sırtını okşadı ve sakinleştirmeye çalıştı. kızıl sacları okşadı ve öpücükler bıraktı. oradan omuzlara indi. o tarif edilemez öpücükleri luhan'ın omzunu süslerken luhan'ın biraz daha sakinleştiğini hissetti. tamamen olmasa da penisinin etrafındaki duvarlar biraz gevşemişti. 

luhan sıcak suyun etkisiyle mayıştı ve diğerinin omzuna yaslandı. kris sırtını okşarken derin nefesler alıyordu. 

biraz sonra gürültü ile penis çıktı ve suya çarptı. kris rahatlamayla derin bir nefes verdi. ardından lulu'sunun alnına sulu bir öpücük bıraktı.

kris bakışlarını bir luhan'a bir suya çevirdi. ardından suratına Piç bir gülümseme yayıldı.

"banyo seksine var mısın?"

RECOVERYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin