- Bu yeterli değil.
kris diliyle oynadığı deliği biraz olsun genişletmişti. dilini çıkartmadan sol elinin işaret parmağını da deliğe gönderdi ve luhan'ın prostatına deydirdi. karşılığı ise yüksek oktavda bir inleme olmuştu.
kris parmağının ve dilinin yanına ikinci bir parmak daha gönderdi. sorun şu ki uzun tırnakları luhan'ın içini gıcırdatıyordu.
kris dilini biraz sarkmış olan delikten çıkarttı ve parmaklarıyla kaldığı yerden devam etti.
"dilini içimde hissetmeyi seviyorum." luhan derin bir inleme bırakmadan önce konuştu.
"biliyorum. bu yüzden onu geri çıkarttım." luhan usulca güldü ve diğerini ensesinden çekip dudaklarını birleştirdi.
luhan ne olduğunu anlayamadan deliğinde ufak bir sızı hissetti. "hey! wufan ne ya-pıyorsun?"
"farklı birşey deneyeceğim."
"neymiş o farklı şey?"
"elimi deligine sokacağım."
"NE?!" luhan bağırdı ve poposunu oynatmaya başladı.
"kıpırdama!" kris boştaki eliyle sağ kalçasına tokat attı luhan'ın. ardından son parmağıda içeri gönderdi.
"aghk! kris, acıyor." luhan umutsuzca bağırdı.
kris onu duymazdan geldi ve parmaklarını deliğin içinde her biri farklı bir noktaya sürtünecek şekilde oynattı. biliyordu ki bu luhan'ın birazdan deli gibi inlemesine yol açacaktı.
"AHGH! kris! daha ileri sok!" luhan inlemelerinin arasından konuşmayı başarmıştı.
kris diğerine cevap vermeme hakkını kullanarak yaptığı işe odaklandı. şuan luhan'ın içinde hareket eden bir eli vardı. ve eli kalp gibi atan duvarları hissedebiliyordu. kris çizmemeye dikkat ederek sol elinin tırnaklarını luhan'ın duvarlarına sürttü.
"AHH! DELİRİCEM!" luhan bağırmaktan başka birşey yapamıyordu.
kris daha fazla oyalanmak istemedi ve elini dışarı çıkartıp ,bayaa, genişleyen deliğe bakıp sırıttı. bu görüntü muhteşemdi.
kris diğerinin belinden tutarak ters çevirdi ve sırt üstü yatmasını sağladı. kızarmış penisi eliyle kavradı ve okşadı. luhan yeniden zevk çığlıkları atmaya başladığında elindekini bırakıp sol göğüs cebindeki sarı mendili çıkarttı ve dikkatle açtıktan sonra dizinin üstüne koydu. luhan'ın penisini tekrar kavradıktan sonra mendili penise dikkatle sardı ve ardından penisi çekmeye başladı.
"AGHIK!" luhan sürtünmeden dolayı eridiğini hissetti. böyle bir şeyi ilk defa yaşıyordu. ve resmen deliriyordu.
"KRİS! YETER ARTIK GİR ŞU LANET DELİĞİME!!" luhan bağırarak emir yağdırıyordu ama nafile. bugün kris'in keyfi yerindeydi ve sevgilisiyle oynamak istiyordu.
biraz sonra luhan şiddetli bir şekilde mendilin üzerine boşaldı. kris gülümseyerek mendili çekti ve kokusunu derince soluduktan sonra katlayıp masanın üzerine koydu.
"yataktan aşağı in." kris söyledi. luhan da söylenene uydu ve yataktan inip diğerinin yanına geldi. kris luhan'ı yere yatırdı ve sonra bacaklarını yukarı kaldırıp ensesinin üstünde durmasını sağladı. havadaki bacaklarını tek eliyle tutup pantolonunu bacaklarından tekmeleyip çıkarttıktan sonra boxerının üzerinden diğerine sürtünmeye başladı.
"kris yapma lütfen dayanamıyorum." luhan nefes almadan devam ettiği inlemeleri arasından konuştu. ama ters durduğundan sesi boğuk geliyordu.
kris kendini daha çok ileri itti. luhan'ın penisi yukarı kıvrıldı bu sayede sürtünme iki katına çıkıyordu.
"O-OHGH!" luhan en tiz sesi ile inleyip sarsılarak boşaldı. penisi tam suratının üstünde olduğundan akan meni suratına damlıyordu.
kris yorgun düşen çocuğu yerden kaldırıp masaya getirdi ve oturttu. kendi ise sandalyeye oturmuştu. ileri uzanıp küçüğü kendine çekti ve omzuna bastırıp önünde diz çökmesini sağladı.
"ne yapacağını biliyorsun." kris boğuk sesiyle söyledi. luhan kafa salladı ve zevk suyuyla ıslanmış boxerı lastiklerinden tutup aşağı indirmeye başladı.
"hayır! onun üzerinden!" kris boxerındaki ellere vurdu ve geri çekilmesini sağladı.
luhan ıslanmış çamaşırı dili ile daha fazla ıslattı. ve ağzına almaya çalışarak emdi. bu sefer inleme sırası kris'teydi.
luhan dilini penisin üzerinden sürterek hareketlenmesini sağlıyordu. ardından bir yaramazlık yaptı ve boxerın bacak kısmından elini sokup penisi sıktı.
"AGHHH!" kris de şimdi luhan gibi inlemişti işte. luhan zaferle kıkırdadı.
ardından zaman kaybetmeden boxerı diğerinin bacaklarından çekip yatak tarafında doğru fırlattı.
"bak bak bak. kris bey tıraş olmuş ama benim haberim yok." luhan konuşurken penisi elinde alıp kıvırıyordu. kris onu belinden yakaladı ve üzerine çekti. bacaklarını sandalyenin tutacaklarına dayadı ve ayakta durmasını sağladı. kris penisini eliyle dikleştirdi diğerine omzundan bastırarak penisine oturmasını sağladı.
luhan ani şokla çığlığı bastı ama daha sonra toparlayıp zıplamaya başladı. doyumsuz geçen beş dakikanın ardından kris diğerini kucaklayıp yatağa taşıdı. pozisyonlarını bozmadan çocuğu penisinin etrafında döndürmeye başladı.
ikisi de deli gibi inlerken luhan dördüncü dönüşünün ardından durdu ve yeniden zıplamaya başladı. o zıplarken kris yeniden luhan'ın penisini çekmeye başladı. ikisi aynı anda boşalırken nefes sesleri ve kalp atışları odayı dolduruyordu.
luhan yorgunluktan kendini daha fazla tutamadı ve kris'in yanına uzandı. kris de diğerinin beline kollarını sardı ve nefesini kulağına vererek fısındadı. "bu yeterli değil."