- Büyük sürpriz
"sormadım sayın." yeol güldü ve diğerlerini de güldürdü. kris cebinden çıkarttığı küçük siyah bir zarfı chanyeol'e uzattı.
"bunun için geldim dostum sakın unutma tamam mı" kris gülerek el salladı ve luhan'ı eczaneden çıkarttı.
"neydi o verdiğin zarf?" luhan merakla sordu.
"hiç. hiçbirşey."
"emin misin?"
"evet. luhan hadi gidelim daha uzun bir gün var önümüzde."
luhan onaylarcasına kafasını salladı ve onu takip etmeye başladı.
bir tasarım evine girdiklerinde luhan şaşırmış suratını gizleme gereği duymadı.
"hoş geldin kris. sana nasıl yardım edebilirim?" tasarımcı donghae sordu.
"teşekkürler hae. ben açıkçası önemli bir iş için kapını çaldım. umarım bana ayıracak zamanın vardır."
"sana her zaman ayıracak zamanım var. hadi gel odamda konuşalım."
"bir saniye. hey lu. beni biraz burada bekleyebilir misin? çok uzun sürmez." luhan'ın soru soran gözlerine aldırmadan hae'nin peşinden odaya girdi kris.
"hae bana en kısa zamanda iki adet damatlık tasarlaman gerekiyor. yapabilirsin değil mi?" kris kapıyı kapatır kapatmaz lafa girdi.
"damatlık mı? iki tane mi? kris? adamım? EVLENİYOR MUSUN LAN?!"
"lanet olsun hae biraz sessiz olamaz mısın?"
"üzgünüm." hae omuz silkti ve kris'in konuşmasına devam etmesini bekledi.
"o kapıdaki çocuk. onunla hae evlenmek istiyorum. ama korede yasal değil. ve ben onu LosAngeles'a götürmeliyim. ve kıyafet konusunda sa bir tek sana güvenebilirim."
"güvenini boşa çıkartmam asla. merak etme. ama ne zaman düğün?"
"iki hafta sonra."
"peki amerika'ya ne zaman gideceksiniz?"
"düğünden iki gön önce yani 12 günde hazırlayabilecek misin?"
"tabiki!"
"oh teşekkürler hae. çok teşekkürler."
"tasarımda bana yardım edersin değil mi?"
"sadece önemli iki unsur söyleyeceğim gerisini sana emanet ediyorum.
"nedir?"
"birinde zımba kullan diğerinde de beyaz şeritler. şimdi gitmem gerek hae davetiyeni de en kısa sürede sana ulaştırırım dostum."
kris telaşla odadan çıktı ve can sıkıntısından patlamak üzere olan luhan'ı da alıp binayı terk etti.
***********
"artık bana birşeyleri açıklayacak mısın kris?"
"neyi açıklamalıyım hayatım?" kris yatakta sırt üstü yatan çocuğa yanaştı ve usulca sarıldı.
"bugün olanları."
"sana sürpriz hazırlıyorum." kris kıkırdadı ve sarıldığı çocuğun dudaklarına masum bir öpücük bıraktı.
"nasıl bir sürpriz bu?"
"büyük bir sürpriz. şimdi uyu." kris gözlerini kapattı ve ufaktan horultu sesleri çıkartarak uyumuş numarası yaptı.