Bölüm 13

1K 52 0
                                    

- PORNO ?!

"büyük bir sürpriz?" luhan bütün bir gün boyunca bunu düşündü durdu. bu kris gerçekten luhanı meraktan öldürmek için yaşıyordu. ne vardı söylese. hem sürprizler söylemek için yok mudur? 

luhan kendiyle cebelleşirken bir yandan da kahvaltı hazırlıyordu. aklı hala sürprizde olduğundan yumurtalardan gelen yanık kokusunu alamıyordu bile. 

"luhan?! tanrım ayakta uyumaya falan mı başladın?" kris koşarak mutfağa girip yumurtanın altını kapattı ve götürüp çöpe attı. "neden bu kadar dalgınsın?" 

"üzgünüm kris unutmuşum. neden olabilir? tabiki senin aptal sürprizin yüzünden!" luhan çatık kaşlarlarıyla konuşurken kris ısrarla söylememekte direniyordu. 

"iyi! söyleme!" luhan cırladı ve masasına oturup meyve suyunu yudumlamaya başladı. 

kris patates kızartmalarından iki tanesini ağzına tıktıktan sonra ceketini sandalyenin arkasından alıp luhan'ın yanağına öpücük koydu. "ben gidiyorum hayatım." 

"cehennemin dibine kadar!" sanırım luhan hala çok sinirli. kris güldü ve fazla takmayarak porsche'sinin anahtarını alarak evden çıktı. 

---------

"ve sonra ben evlenmeye karar verdim." kris olanları chanyeol'e anlatırken über mutlu gözüküyordu. 

"vay canına adamım. hiç beklemeyeceğim birinden hiç beklemeyeceğim bir darbe yedim resmen." yeol de kris kadar gülümsüyordu. 

"neredeyse bir hafta kaldı ve LA'da herşey hazır sayılır. sonrasında balayı için Dubai seçtim. ve şahidim sensin!" 

"WOAH! ciddi misin?" 

"bu konunun şakası olmaz." 

"wow kris beni çok mutlu ettin adamım." o gerçekten mutlu olmuştu. sonuçta her gün şahit olmuyordu değil mi? 

"bir de chanyeol benim için sehun'a haber verir misin? şimdi çıkmam gerekiyor. o ise öğleden sonra burada olacak. malum düğün arabası seçmem gerekiyor. ve de sehun geldiği zaman beni aramasını söyle." kris aceleyle odadan çıktı ve hızla asansöre koştu. 

----------

"bu işler bu kadar zor muymuş cidden!?" kris yorgunlukla söyledi. bu kadar saatin ardından sonunda evine gelebilmişti. ve luhan'ı çok özlemişti. kapıyı açtı ve yavaşça içeri girdi. ışıklar kapalıydı ve bu da luhan'ın yukarıda olduğunun kanıtıydı. kris yavaşca merdivenleri çıktı ve odasının önüne gelince durdu. 

içeriden inleme sesleri mi geliyordu yoksa kris yorgunluktan delirmiş miydi? kris kalbinin ağırlaştığını hissetti. bir kere daha bunu yaşamak istemedi. arkasında sakladığı çiçekler yavaşca elinden kayarken kris de olduğu yere yığılmıştı. 

luhan dışarıdan gelen sesle ürktü ve önündeki bilgisayarı bırakıp kapıyı açtı. 

"KRİS?! kris bebeğim kalk lütfen." luhan diğerini kollarından kavrayıp odasına doğru sürükledi ve zorla yatağa yatırdı o sırada hala inleme sesleri gelen bilgisayar yere düşüp iki parçaya ayrıldı ve sustu. 

luhan ıslanmış gözleri silip diğerinin ıslak yanaklarında öpücük koyuyordu. "ne oldu kris?" korku sesine bile işlemişti. 

"luhan? sen? sen?" 

"evet ben?" 

"sen? SEN PORNO MU İZLİYORDUN LANET OLASI!!" kris birden cırlayınca luhan korkudan sendeledi ve popo üstü düştü. 

"AGHH! kris lanet olsun! neden bağırıyorsun!" 

"beni ne kadar korkuttuğundan haberin var mı?" kris hızla atan kalbinin üzerine elini koydu ve derin nefesleri alarak rahatlatmaya çalıştı. 

"öyle mi yapmışım?" luhan sırıtarak diğerinin üzerine yürüdü kasıklarına oturup yüzüne yaklaştı. "umrumda bile değil." soğuk nefesi diğerinin kızarık yanaklarını yalayıp geçti. 

luhan'ın yavaşca kaldırıp sertçe indirdiği poposunun altındaki kris acıyla bağırdı. 

"becer beni wufan~~" luhan pahalı bir fahişe gibi fısıldadı. 

"demek bunu istiyorsun ha? sana istediğini vermeli miyim?" kris çevik bir hızla alttan kalkıp diğerini alta aldı. 

"evet." luhan ileri uzanıp diğerinin dudaklarını öptü. 

"ya benim kazancım ne olacak?" kris tahrik edici sesiyle konuşuyordu ve luhan deli gibi inliyordu. hızla altındaki baksırı çıkarttı kalçasını kaldırıp mükemmel deliğini kris'e sundu. 

"hmm. sanırım kabul edeceğim." kris gülümsedi ve diğerinin ıslak pembe deliğini dili ile yoklamaya başladı.

RECOVERYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin