Yoğun bir sessizlikten sonra Kerem'in moreli bozulmuştu Elindeki yüzük Kutusunu Hemen Geri yerine koydu.Ama şunu anlamıştım ki Kerem'in yanındayken Ben Canı düşünmüyordum.Kerem haklıydı Bu Aşk Değildi..
''Bak kerem..'' dedim Tedirgince.
'' Tamam Zeynep Benim böyle birşey yapmam Hataydı Okey.''
''Kereemm...''
'' zeynneep.Kapatalım Konuyu.'' Kerem konusmama fırsat vermiyordu.Kendimi Tutamadım Ve Onun O Kiraz Dudaklarına Yapıştım.Kerem Çok Şaşırmış dik dik Bana Bakıyordu henüz karşılık verememişti Bir süre sonra kendine Geldi Ve Karşılık Vermeye Başladı.Kendimizden Geçercesine Yiyişiyorduk.Kerem Dudaklarımı Vakumlarken Ben Zevkten dört köşe oluyordum ki Kerem Birden Geri Çekildi Ve Elleriyle Belimi Kavradıktan Sonra üstümü Çıkardı.Sonra Beni Süzdü..
''Hımm '' dedi Ağzını Büzerek.Onun bu hallerine Kıkırdayarak Karşılık Verdim Daha sonra Dudaklarımı Yeniden Vakumlayan Kerem Beni Yavaş yavaş Yere yatırıp Bacaklarımı Okşamaya başladı.Daha sonra Dudaklarını Dudaklarımdan Ayırarak Vüzudumda Gezdirirken Minik inlemelerime Engel olamıyordum.Birden Kendi Üstünü Çıkaran Keremin Erkekliğine Bakarak..
''Hımm..'' Dedim Kıkırdayarak Gülümsedi Ve O Muhteşem dudaklarını Dudaklarımla Kavuşturdu Daha Sonrası Muhteşem Bir Gece ..Çok Yorulmuştuk Nefes Nefese Yatıyorduk.Bir süre sonra Kereme Sokuldum.Kerem Yüzüme Bakarak ..
''Sanırım bu evet Demek Olyor ?''
'' Oluyor..'' dedim Kıkırdayarak.Bunun üzerine bana Öyle bir sarılmıştı ki Onun kollarında Huzuru tatmıştım.Hiç ayrılmak istemeden.Zamanın Durmasını İstercesine..
------------------
Güzel Bir güne Uyanma Umuduyla Yerimden Kalkmıştım ki Keremi Yanımda Görememiştim.Arabası da Yoktu.Hayır Yaaa Olamaz.! Allah Kahretsin ! Ah Zeyno Ah .! Nasıl inanırsın ? ...Gözlerimden Akan Yaşlara Mani Olamıyordum.
[ ARKADAŞLAR +18 KISMINI PEK BECEREMİYORUM ZATEN FAZLA İLERİ GİTMEDİM ÇÜNKÜ O ZAMAN İĞRENÇLEŞİYOR AMA İSTERSENİZ BİR YERLERDEN FİKİR ALA ALA YAPMAYA ÇALIŞIRIM LÜTFEN VOTE VE YORUMLARINI ESİRGEMEYİNİZ.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Kimsesiz-
RomanceBeni Tanıyın; Ben Zeynep Şu Yılmazlar Holding'in Patronu.Ailemle güzel bir hayat Yaşıyorduk.Son zamanlarda babamla annem sık sık kavga etmeye başlamışlardı.Aldırış etmiyordum Çünkü önceki gibi iki dakika sonra Barışacaklarını biliyordum.Ama Öyle olm...