'' Sen Aşkın Yaşama Sebebisin.''

2.3K 56 0
                                    

  Biliyorsunuz ki Güzel bir Gece Geçirmiştik Sabah uyanır uyanmaz Sırıtmıştım nedenini Bende bilmiyorum.Tek bildiğim şey bu adamın bana İyi geldiği.Elimi Göbeğime Koydum ..

' Günaydın Bebeğim.' 

' Günaaydın .' 

' Sanada Günaydın Aşkım.' 

' Daha kaç kere Günaydınlaşacağız acaba Güzelim ? '

' İlk Günaydın Bebeğimizeydi.' 

' Papucun dama atıldı Diyosun yani.' 

' Alakası Bile yok..(Kıkırdarlar ) Şiir gibi bir Geceydi.' 

' İlham Kaynağım Sen Olunca Şiir Yazması Çok Zor olmuyor.' 

' Senin beni Sevdiğinden emin olmak ne güzel bir şey.' 

' Seni Sevmek 10.Kattan atlamak gibi.Cesaretli ve Eğlenceli ama Sonu Ölüm.' 

' Seni sevmek Ölüme Karşı Gelmek Gibi.Çabaladıkça Daha da Yanar Canın.' 

' Aşkım.Ben Aşkı Seninle Tattım.Önceden ' Aşk Nedir'  Diye Sorsalar Bişey Diyemezdim.

' Peki Ya Şimdi ?..Aşk Nedir ? '

' Aşk Sensin Sevgilim.Anlatılamaz , Tarifsiz.' 

' Bir Aşk hiç Yaşanmamış gİbi Hergün Yepyeni.Seninle Bir Tanem.' 

' Seninle Aşk Ölümsüz Sevgilim.Sen Aşkın Yaşama Sebebi Gibisin.' 

' Sende Benim.' 

' O Zaman Sevgilim Yaşama Sebebinin Karnı Acıkmış.Her an Ölebilir.' 

' Hemen yapıyorum Sevgilim.' 

  Minik Kıkırdamalardan Sonra Keremin Dudağına Minik Bir Öpücük kondurup Hemen mutfağa Çıktım.Kaşarları Ve Sucukarı Güzelce Kestim Daha Sonra Ekmeğin Arasına Güzelce Döşedikten Sonra Tost Makinasına Koydum Bu sırada Domates ve Salatayı Kesiyordum.Tost Makinasındaki Ekmekleri Alıp Tabaklarına yerleştirdim.Daha Sonra Salata Tabağını da Tepsiye Koydukta Sonra Ellerimle Sıktığım Portakal Suyuna da Tepside bir yer Ayırdım.Neden mi Tepsiye Koydum ? Keremden Bahsediyoruz Kızlar.Daha Yataktan Kalkmadığına Eminiz Öyle Değil mi ? Aşağıya İnip Kapıyı Hafifce Ayağımla İttirdim Ve Daha Kalkmamış Olan Kereme Bakıp Pis pis sırıtıyordum Çünkü Tahminimde Yanılmamıştım.Tepsiyi Masanın üstüne Koyduktan Sonra Kerem'in Yanına Sessizce gidip Eğilmiştim.

' Kerem Kalk Hayatım.' 

' Sevgilim çok Uykum Var.' 

' Hadi ya Bende Sevişelim mi ? Dicektim.' Dedim Sessizce.

  Bunun Üzerine kerem Durur mu Apartopar Kalktı Pis pis Sırıtıyordu. Oldukça Heyecanlıydıda.

' Ne Diyosun ! Tamam Uykum Falan Yok. Çıkar Üstünü Hadi ! ' Dedi Bir yandan Soyunurken.

' Kerem Çok Pis Oyuna Geldin Hayatım.' 

' Zeynep Yapma Bunu Bana..Sana Ceza 1 Ay Sevişmek Yok.' 

' Ne ! Olurr ! Ama bunu sen Başara Bilecek misin ? ' Bir Yandan Beni Susturmaya çalışıyordu.

-Kimsesiz-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin