Unutma Masal Kardeş İstemiyor !

1.3K 40 0
                                    

***

    Çok kötü durumdaydım.Ufuk beni hastaneye kaldırdı.Hastanede bunalınca Gizliden Kaçtım Ve O Çok üzgünken yaptığım şeyi , Kumsalda yürüyüp,Kayalıklara Oturmayı Yapacaktım tekrardan.Hastaneden koşar adımlarla çıktım ve bir taksiye binip Sahile gitmesini istedim..Bir yandan da Keremi arıyordum ama açmıyordu.Ve ben daha da kötü oluyordum..Tekrardan hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.

'Hanfendi iyi misiniz ?'

'İyiyim Beyfendi siz devam edin lütfen.' 

'Peki.'

   Kısa bir süre sonra sahile gelmiştik.

'Borcum ne kadar ? '

'20 ver yeter ablam.'

   Parayı verip kumsala indim biraz yürüyüp ağladıktan sonra bir kayalığa oturdum.Deli gibi ağlıyordum.Etrafımdakilerin bana bakışlarını aldırış etmeden.Akşama kadar öylece oturup Ağlamıştım ve birden Omzumda bir el Hemen arkama döndüm ve Şaşkınlıkla kereme bakıyordum.Kalktım ve sarıldım.

'Sevgilim ?'

'Aşkım buldun mu bebeğimizi ?'

'Buldum güzelim.'

'Seni seviyorum , Seni seviyorum..(Öper) '

'Bende ama artık eve gidelim..Masal acıkmış.'

' Ağğh evet hadi ! Ama bi saniye senin yüzüne ne oldu ?'

'Hi-hiç..'

'Kereem ! '

' Zeyneep.Şuan da önemli olan Masal.Eve gidelim onu doyur belki sonra benim yaralarıma bakarsın.'

' Haklısın ama Unutma Masal Kardeş İstemiyor.'

    Hemen arabaya binip Eve gelmiştik koşa koşa eve girdim bir yandan ağlıyordum.Kerem de ağlıyordu.Hatta Masal da..Hemen Masalı doyurup yatağa yatırdım.Onu öpüp kokluyordum.Daha sonra Keremde Masalın soluna yattı Masalı ortamıza almıştık.Ve birbirimize dönüp Masalın ellerinin üstüne koymuştuk ellerimizi.

' Ne güzel uyuyor dimi sevgilim ?'

' Sen gibi..Sana benziyor.'

'Gözleri baba..'

'Sana benzesin..'

'Neden ?'

'Kalbinin seninki kadar temiz olması için.'

'Sana benzesin..Ruhunun bedenleri okşaması için.''

'Yada evet bana benzesin.Sana benzemesin..'

'A-aa Neden ??'

'Sen kadar güzel olmasın.Yoksa ben bunun sevgilileriyle başa çıkamam.'

'Kereem.'

'Sevgiliim..Hadi uyu sen Çok yoruldun.'

'Uyuyalım sevgilim sende yoruldun.' 

'Sevgilim..'

'Efendim kerem..'

'Ben sana çok kızdım.'

'Neden ?'

'Hastaneye kaldırılmışsın sonrada sen oradan kaçmışsın.'

'Şey..'

'Sevgilim neden böyle yaptın ?'

'Masalımız Oradayken ben öyle yatamazdım kerem.!'

'Tamam karıcım haklısın da Senin sağlığında önemli.' Ses tonu düşmeye başlar..

'İyiyim ben sevgilim..Kerem ? Deli.' Kerem çoktan uyumuştu.

***

-Kimsesiz-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin