Evde Yangın ! - Bitti !

1.3K 43 10
                                    

***

  Yorgun bir günün Ardından Kahvelerimizi yudumluyorduk.Derken Kerem Geldi..

'Zeynep,Sevgilim Gazeteleri Gördün mü ?'

' Ha-Hayır ? '

' Dünkü Röportaj..'

' Hadi ya ! Gel,Gel ! ' ( Kerem Yağmurla Zeynepin Arasına oturur)

' Her Fırsatta Öpüşüyorlar ! ; Birbirini delice seven Çift Sevgilerini  Göstermek İçin Her Fırsatta Öpüşüyor.'  ( Gülerler )

'Bir ZeyKer Masalı ; ZeyKer ne diye sorarsanız ZEYnep , KERem..Bir ZeyKer Masalı İse Zeynep ve Keremin Hayatını Anlatan Bir Kitap..Ve Bu Kitabın Parası Somaya Gidecektir.' 

( Bakışırlar )

' Ayy Ne Aşkmış arkadaş ! Can bana Bunların tekini yapsa havalara Uçardım ! '

' Eğğ Yamurcum Canda İyi biri Ve seni seviyor.'

' Orası Öyle tabi..' 

    Kerem Candan sohbet çıkınca ve benim söylediklerimi duyunca moreli Bozuldu ve Evden Çıktı.

'Ne Oldu ?' 

' Hiçç Boşver ' 

'Peki..Ayy Canım Benim Çıkmam Lazım.'

' Tamam Canım Bende Masalı Yerine Yatırıp Elbiseyi Bitiriyim..' 

' Tamam Canım Dikkat Et Kendine..' 

' Sende Görüşürüz.' 

    Yağmuru Kapıdan Geçirip Koltukta Uyuyan Masalı Yerine Yatırdım Ve Gülnazı Masala Bakması Gerektiğinde Uyarıp Çalışma Odama Geçtip Kesip Biçtim..Siyah bir kumaştan Straptez Bir elbise çıkardıktan Sonra Uçlarına Dantel Ekledim.Sonra Çok Sade Olduğunu Anlayınca Üstüne de Dantel Ekleyip Sırt ve Göğüs Dekoltesinide Koydum Ve Akşam Olduğundan Çok Yorulmuştum Masalda Ağlamaya Başlamıştı Kerem Ortalıklarda Yoktu.Hemen Masalı Doyurdum ve Altını Temizledim. Saat 2.00 Civarıydı.Masal Uyumuyordu.Onunla Oynuyor , Pışpışlıyordum..Daha Sonra Yoğun Bir Duman Kokusuyla Boğazımın Kitlendiğini Hatırlıyorum..Masalı Aldım Ve Güçlükle Odadan Çıkmaya Çalıştım.Ben Tüm Bunlarla Uğraşırken Ufuk Geldi Ve Beni Kaldırmak İçin Eğildiğinde Ona Bebeği Verdim. Güçlükle Evden Çıkmaya Çalışırken Öksürüklerime Mani Olamıyordum Gücümü Yitirmiştim Ve Olduğum Yere Yığılıverdim.. Biraz Sürüklendikten Sonra Bayılmıştım.Gözümü Hastanede Açtım..Başımda Ufuk Vardı.

' Ufuk ? Masal ? Masal Nerede ? '

'Merak Etmeyin Zeynep Hanım Gayet İyi..' Bir Oh Çektim. ' Siz Nasılsınız ' 

'İyiyim Sadece Karnım Ağrıyor..Kerem ? Kerem Nerede ? '

' Zeynep Hanım Ben Kerem Beyi Aradım Ama Açmadılar..' Ağlamaklı Olmuştum.

'Tamam Teşekkür Ederim..Sen Gidebilirsin ' 

' Ama ..' 

' Ama Falan İstemem..Bu Arada Ev Ne Halde ? '

' Sadece Mutfak ve Salon Yanmış..' 

' Tamam Saol..' 

    Ufuk Başını salladı Ve Odadan Çıktı Hıçkırıklarıma Mani Olamıyordum.Bu Sefer Keremi Affedemem.Masalı Doğururkende Yanımda Değildi.Ma-Masal ? Hemen üstümde ki Saöma salak Kabloları Çözerek Koridorlarda Dolaşıp Masalı Aramaya Başladım.Bir süre sonra Masalı Buldum.Ve Yanına Girdim..Çöktüm ve Elinden Tuttum.

' Üzgünüm Masalım..Ama Babanla Benim Masalım Burada Bitiyor.Ben seni Bırakmayacağım.Sen benimsin . Benim Masalımsın.' 

Birden Odaya Kerem daldı.

' Zey-Zeynep , Ma-Masal iyi mi ? , İyi misiniz ? '

' İyiyiz .' dedim Soğuk bir şekilde.

' Neyin var ? '

' Hiç..Hiç bir şey.. Sadece neden bu kadar içtiğini merak edyorum.Ve Kötü günlerimde yanımda olmadığın için Hastanelerde tek başıma Kimsesiz Olduğum İçin Üzülüyorum.'

' Zeeynep Bak..' 

' Kerem lütfen , duymak istemiyorum.' 

' Zeynep Benim Kerem ! '

' Keremin Kötü günlerimde yanımda olması gerekiyordu , Sen Kerem değilsin.Bu saate kadar nerdeydin ? Neden Geç geliyorsun sürekli ? '

' Bak..' 

' Dur Tahmin ediyim.Çünkü Ben artık Güzel değilim Kilo aldım ve Evlili aşkı öldürüyor İşte tamda bu yüzden Başka Br Kadın var.'

' Ne ?! Zeynep Saçmalama! '

' Saçmalama mı ?! Bu saate kadar ne yaptın o zaman ?! Ya Sabah 2den Beri Yoksun Saat 5.00 Kerem Ben salak Değilim.! Bitti Tamam mı ? Bit-ti ! '

***

-Kimsesiz-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin