'' Ben seninleyken Yaşadığımı hissediyorum.'' ∞ ♥

2.5K 60 0
                                    

***
   Fazla +18 Yazamıyorum.Yazmak da İstemiyorum Çünkü Benim Gözümde İğrençlışkten Başka  Bir Şey Değil Bir Kaç Arkadaşımdan +18 İsteği Aldım..Fazla İleri Gitmeyeceğim.Benşm k +18 Sayılmaz Aslında.Ama İlla Git Diyorsanız Destek Alabilirim.Lütfen Vote Ve Yorumlarınızı Esirgemeyiniz Pls ! :D :DA:daD 

***

  Kısa Sürede eve varmıştık ki Tam İnecekken Kerem Benim Kapımı Açmıştı.'' Çok naziksiniz Beyfendi .'' dedim kıkırdayark Ve tam İnecekken Kerem Birden Beni Kucağına Aldı.
' Ke-Kerem ! Napıyorsun ? '
' Sen Yorulma Aşkım..Az sonra yorulcaksın zaten.' 
' Kereeem.' 
' Zeyneep ' ( İçeri Girdik.) 
' Ama Belin.' 
' Ne Olmuş Belime..' 
'Nereden baksan 15 20 dakikadır kucağındayım. (Güler) Tamam kollarında olmak, ayağımı yerden kesmen çok hoşuma gidiyor ama..'
' (Güler) Ama? ' 
' (Gözlerine bakarak sessizce) Sen bana daha lazımsın..Kendine dikkat et.. ' 
' (Güler) Varlığın yüküm değil ancak parçam olabilir.' 
' (Güler) Yaaa çok güzel konuşuyorsun ama inmem lazım.. ' 
' Kalalım böyle. ' 
' Olmaz belin dedim.. ' 
' Ne güzel beni benden fazla düşünen bir karım var.. '
' (Güler ve ağzında geveler) Aslında kendimi düşünüyorum. ' 
' (Güler) Ne dedin? ' 
' Bir şey demedim..' 
' Dedin.. Dedin. Kendimi düşünüyorum dedin. ' 
' Seni Düşünüyorum dedim.' 
' Hıı ? '
' Hıhı.' 

**
 Bu sırada Çoktan Odamızdaydık Kerem Dudağıma Minik minik öpücükler konduruyor yavaş yavaş beni yatağa bırakıyordu.Beni yatağa bıraktıktan hemen sonra üstüme çıkan kereme..
' Ne Yiyiyorsun sen ya ? '
' Anlamadım ? ' 
' Kas Hayvanısın Ya..Ezdin Diyorum.' 
  Kerem Küçük bir tebessümden sonra Yeniden Dudaklarını Dudaklarıma Kavuşturmuştu..Bir yandan da Kıyafetimi Çıkarmakla Debelleşiyordu.Kıyafetimi Çıkaramayan Kerem iyice Sinirlenmişti.Ve Ellerini Yakama Getirip Çekti Ve Canım Gömleğimi Yırtmıştı.
' Kereeem ! Napıyorsun sen ? ' 
' Açılmadı.' dedi masumca.

  Büyük bir kahkaha Patlattıktan sonra Kafamı kaldırıp Kereme Minik bir öpücük kondurup Geri Yatmıştım.Keremse dünden Razı Bir şekilde dudaklarımızı tekrardan kavuşturdu.Elleriyle Bedenimi Okşarken Kendi Erkekliğinide Çıkarıyordu.Minibir tebessüm attıktan sonra Kerem İleri Giderek Dilleri Vücudum da Gezdirmeye Başladı.Minik İnlemelerime Engel olamazken Kerem erkekliğini Yavaşca Sokmuştu Bile.Bedenlerimizin Sesi birbirimizi ne kadar sevdiğimizi Anlatıyordu sanki..Uzun Bir Sevişmeden Sonra İkimiz de Nefes nefese Kalmış Birbirimize Bakıyorduk.
' Şimdi sen Durmuş Beni Beğenmiyorsun diyorsun Ya..Ben Böyle Bir Vücuda sahip olduğum için Hergün Mutlu kalkıyorum yataktan...Ben Seninleyken Yaşadığımı..' 
' Hissediyorum.' 

**
'' Ama Belin.'' Den '' Dedin..Dedin.Kendimi Düşünüyorum Dedin.'' E Kadar Serkan Andiç Diyaloglarından dır. :)) 

-Kimsesiz-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin