Özlem ∞ ♥

1.2K 34 3
                                    

***

  Mutluluk içinde uyandım.Uzun zamandan beri bu kadar mutlu olmuyordum.Çok güzel uyumuştum Masal da mızırdanmamıştı hiç.Yavaşça Keremin Omzundan başımı kaldırdım ve Kereme baktım.Mışıl mışıl uyuyordu.Minik bir öpücük kondurdum dudağına Uyanmamıştı.Bir öpücük daha kondurdum Gülümsedi Vayy demek Şakaydı ! Pis Kas Hayvanı ! 

' Günaydın..' 

' Günaydın Sevgilim.'

' Sen benim Kucağımda mı yattın Zeyno ? '

' Sanırım Öyle Olmuş.' dedim Utanarak.

' Oyss ! Ah , Aman.Artık Kolsuz bir kocan var.' Dedi Kolunu Sallayarak.

' Kimi insan Gölgelerine Kucaklar durur.Sonunda senin gibi mutluluğun gölgesini bulur.' 

' Zeynep,Sen beni özlemişsin.' dedi sırıtarak.

' Hep seni düşünüyordum.Seni herşeyden çok seviyorum.Hayatım boyunca aklıma geldikçe söylediğim şeydi bu.Sen düşünmüyor muydun beni ?' dedim mölül mölül bakarak.

' Her dakika,Her saniye.'

' Bir şehir ol Mesela istanbul gibi.Deki ; ' Boğazım kuruyuncaya kadar seveceğim seni.' '

' Benim Tek limanım sensin.'

' O Limandan ayrılırsan seni sikerim bilesin.' Kerem tip tip bakmıştı.Devam ettim.' Çünkü sen çok benim içinsin.' 

' Sen benim Tek yönlü sokağımsın.' Kereme bir öpücük kondurdum.Çenesinden tutup Salladım.

' Oysss suna bak ne kadar da tatlı ! '

' Ze-Zeynep napıyosun ? '

' Kocamın Tatlılığında boğuluyorum.' 

'Bana daha çok masalı seviyormuşsun gibi geldi.' 

' Masal ? O zaman Hadi koş Masalın sütünü hazırla.' dedim bir öpücük kondurarak.

' Zeynep sen beni Gerçekten özlemişsin.' 

' Özledim.' dedim gözlerimi kaçırarak.Kerem çenemden tuttu ve gözlerimizi birleştirdi.

' Özledim.' dedi tekrar ederek.

' Süt ! ' Dedim azacağını bilerekten.

' Efendim ? '

' Masalın Sütünü hazırlayacaksın ya ' dedim Sırıtarak.

   Kerem gözlerini devirdi ve aşşağıya indi.Üstüme beyaz elbisemi giydikten sonra Gelmeyen Kereme bakmak için Geri Aşşağıya indim.Kahvaltı hazırdı.

' Kerem ? '

' Efendim güzelim ? '

' Muh-Te-Şemsin.' 

' Sende öyle ' dedi beni süzerek.

' Kereem ! '

' Hadi Otur ' dedi Sandalyemi Çekerek.

' Teşekkürler Matmazel.' dedim sırıtarak.

' Matmazel ? Her neyse.' Dedi Masaya Oturarak.' Ben aslında Bugün ne yapacağını soracaktım.? '

  Ayysh kesin 3.Yıl dönümümüzü hatırladı bir yerlere gideceğiz Olum ben bu adamı seviyorum ! 

' Bilmem bir plan yapmadım daha..' 

' Hımm Ben bütün gün İşte olacağım Şey dicektim dikkat et Magazincilere Bir sürü soru sorarlar şimdi sık boğaz olma tamam mı sevgilim.' 

' Tamam ! ' dedim hatırlamadığından kızarcasına.

   Kerem satine baktı ve telaşla ayağa kalktı.Ağzına bir kaç lokma daha doluşturdu.

' Toplantıya geç kalacağım , Çıkmam lazım.' dedi Ağızının arasından konuşarak.

' Peki Canım.' dedim Gözlerimi devirerek Kerem arkama geçip bir öpücük kondurdu ve çıktı bende evi toparladıktan sonra bakıcıyı çağırdım ve yağmurla çarşıya çıktık Kerem hatırlamasa da ben ona hediye alacaktım.Yağmurla bir kaç mağza gezdikten sonra hediyeyi almıştık.

' Kerem hatırlamasa da ! 'dedim sinirle.

' Aslında herşey hasırladığ şeyy yapmadığ '

' Ne diyosun Yağmur ? '

' Ya Şeyy ,ıığğhm Aslında Önce ki muhteşemdi ve işler yoğun.Unutmuş olabilir.Bence sen ona Hediyeyi vermek için Gitmelisin yanına.'

' Diyosun ? ' 

' Hıhı.'

   Yağmurla arabaya atladık ve Sayer Holdinge gittik. Asansörün Bozuk olduğunu anlayınca deli olmuştum Bu topukluluklarla da çıkılmaz şimdi onca merdiven.Ayakkabımı çıkardım ve 1.Kata çıktık Biraz daha ilerledikten sonra Yağmurun yanımdan yok olduğunu gördüm, Koca holdingte kimse yoktu.Neler Oluyor ?

***

  ZEYNEPİN KEREMİ SEVDİĞİ YER SERKAN ANDİÇ DİYALOGLARINDANDIR. (:

-Kimsesiz-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin