***
Biraz düşündükten sonra Kerem'i içeri almaya karar verdim ayrılma kararı alsakta Yaşanmışlıklarımız vardı Ve bu dost olmamıza engel olamazdı.Hemen Üstüme bir şal aldım ve Dışarı Çıktım Arabaya doğru yaklaştım ve uyuyan Kereme bakıyordum.Biraz Keremi Süzdükten Sonra Cama tıklamamla Keremin Sıçraması Bir Oldu.Uyandı ve dik dik baktı Sonra hemen Camı açtı.
'Ze-Zeynep ? '
' Bak Ne diycem ? Aslında içerde yatmanda bir sorun yok.Koltukta' dedim üstüne basa basa.
' Zeynep bu aramızdaki şey çok saçma değil mi ? '
' Hayır.'
'Zeynep bak..'
' Peki madem gelmek istemiyorsun.Görüşürüz.' Dedim ve Kapıya doğru yürümeye başladım.
'Tamam ,Tamam dur Tatlı Bela.' dedi ve arkamdan koşturuyordu bende Zafer bakışımı atıyordum.
İçeri girmiştik Kerem mutfağa geçmişti nedenini sormadım ne yaparsa yapsın.Ben salona geçip oturmuştum ve Televizyona bakıyordum biraz Bakındıktan sonra Kerem elinde kahve fincanlarıyla gelmişti.
' Buyrun Zeynep Hanım .'
' Kahve istediğimi sanmıyorum.'
' Zeyneep.'
' Peki peki,Saol.'
Kerem kahveyi bana verdikten sonra Film Rafını Karıştırmaya başlamıştı.
' Napıyorsun sen ? '
' Film Koyuyorum.'
' Ağğhh Kerem.'
' Ya Ne var ..'
' Beni çağırdığıma Pişman etme.'
' Alt tarafı Film izlicez.'
Kerem bir film koydu ve Köşedeki Battaniyeyi alıp yanıma Oturdu Dik dik Baktıktan Sonra Biraz Kenara Kaydım Ve Bir yandan kahvemi yudumlarken bir yandan Filme bakıyordum 'Evim Sensin' di bu En sevdiğimden.Filmi biraz izledikten sonra Ağlamaya başlamıştım.Kerem bunu biliyordu ve Hemen Göz yaşlarımı Elleriyle silmeye başladı.Daha sonra Bana doğru yaklaştı ve tam Öpecekken Kollarının Arasından Sıyrıldım.
' Bu kadar yeter ben yatıyorum.'
' Zey..'
' İyi geceler.' dedim ve Hızlıca Odaya çıktım.
Masala baktım ve mışıl mışıl uyuyordu.Hemen Yatağıma yattım ve karma karışık kafamın Susmasını bekliyordum.Uyuya kalmıştım.Masalın ağlama sesiyle Uyandım.Biraz salladım ve sakinleştirdim Daha sonra mutfağa inip Sütünü Hazırladım Geri odaya çıkarken Kereme Baktım ve Kitap okuyordu.
' Uyumadın mı ? '
' Uyuyamadım.'
' Napıyorsun ? '
' Kitap Okuyorum..Süt Masal için mi ? '
' Evet.'
' Ben içire bilir miyim ? ' Şaşırmıştım.
' Tabi..'
Kerem elimdeki sütü kaptığı gibi Odaya çıktı bende yorgun olmamdan Dolayı Koltuğa uzanmıştım Keremin Okuduğu kitabın Adına bakmak için çevirdiğimde ZeyKer yazdığında görür görmez Şok olmuştu bizim hikayemizi okuyordu.Hemen aldığım gibi Geri koydum Ve düşünceler içersinde Uyuya kalmışım.Keremin seslenmesiyle uyandım.Uyur gezer olduğumda söylenebilir.
'Zeynep,Canım..'
'Ne oldu sevgilim ?'
' Sev-Sevgilim ? '
' Efendim.'
' Hadi canım yerine yat.'
' Yaaa Yatıyorum işte.'
' Zeyyneep! ' Keremin bağırmasıyla kendime geldim.
' Kerem ?! Ne bağırıyorsun başımda.'
'Sevgilim yerine yat hadi.'
' Sevgilim ? '
' Az önce Sevgilim derken iyiydi.'
' Demedim.'
' Dedin.'
' Demedim.'
'Bak bakalım dememişmisin.'Telefonu Elime uzattı ve Bir video Açtı.Harbiden demişim !
'Iğğhm! Senin işin gücün yokmu ? Sil şunu ! '
' Hayr.'
' Sil dedim.'
Keremin elinden telefonu almaya çalışırken Ayağım masaya takıldı Ve Keremin üstüne düştüm nefes nefeseydik.Daha öncede olmuştu bu Ben Keremin üstünden kalkmaya çalışırken Kerem Birden beni çekti Ve Öpmeye başladı hayır ona karşı koymalıydım.Birden kendimi geri çektim ve Sinirli sinirili Kereme bakıyordum.
'Dejavuu' dedi Gülerken sesini incelterek.Hemen üstünden kalktım.
'Bunu Bana Yapma ! ' Yukarı çıktım ve Yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Kimsesiz-
RomanceBeni Tanıyın; Ben Zeynep Şu Yılmazlar Holding'in Patronu.Ailemle güzel bir hayat Yaşıyorduk.Son zamanlarda babamla annem sık sık kavga etmeye başlamışlardı.Aldırış etmiyordum Çünkü önceki gibi iki dakika sonra Barışacaklarını biliyordum.Ama Öyle olm...