Kalkmak İstemezcesine Ayaklarımı Süre süre Yatağımdan Kalktım.Terliğimin birini geçirdikten sonra Bir diğerini Ayağımla Arıyordum. Gözlerim Kapalıydı.Açmaya halim yoktu.Odadan Çıktım ve Merdivenlerden İndim..Sıçak suyumu Koyduktan hemen sonra Kapııyı açıp Gazetemi Ve Sütü aldım.Gevreğimi Kaseye Boşalttıktan sonra Sütü ilave ettim ve Gazeteyi Okumaya Başladım.Her zaman ki gibi İş İlanları olan Sayfayı İnceliyordum ki tam bana uygun Muhteşem Bir Sekreterlik İşi İlanı Gördüm.Hemen Randevu Alıp İş Yerine Gittim..Heyecan İçinde İçeri Girdim.Karşımda kısa sarışın saçlı Bir bayan ile Kirli sakallı Esmer Bir Bay Oturuyordu.Kısa bir İş Görüşmesinden Sonra Beni Arayacaklarını söylediler Yav he he.Kızmıştım hemde çok telaşlı bir şekilde Oradan Ayrıldım Dönen Kapıya Girmiştim ki Birden Dönen Kapının Durmasıyla kendime Geldim.Elektirikler Gitmişti Bende Orada Mahsur Kalmıştım.Arkama Döndüğümde Büyük Bir Çığlık Attım.
''Şi-şişitt Benim Kerem.''
''Kerem Ya ödüm koptu..Senin ne işin var burada ?''
''Aynı Şeyi ben Soracaktım.''
''İş Görüşmesi.'' Dedim Gözlerimi Devirerek..
''Yaa..''
''Ya.''
''Ne için ?''
''Sekreterlik.''
''Waoov ''
''Ne oldu ?''
''Hiç.'' Dedi Sırıtarak Olanlara Anlam Vermeye Çalışırken Keremin Beni Öpmesiyle İirkildim.
''Na-Napıyorsun sen ?''
'' Ne yaptığım gayet ortada değil mi ?''
''Kereeemm''
''Zeyneeepp.''
Kerem Tekrardan dudaklarıma Yapışmıştı ama bu sefer Ona karşı Bir şeyler hissediyordum.Ve onun çilek Dudaklarına Karşılık veremeden Duramadım.O Alt Dudağımı Vakumlarken Ben Onun Üst Dudağına Mağrus Kalmıştım.Kerem Ona Karşılık Vermemden Çok şaşırmıştı..O Sırada elektirikler Geldi Utanmış Olmamdan Dolayı Hemen Oradan Uzaklaştım.Keremse Arkamdan Bağırıyordu Fakat Ben Utangaçlığımdan dönüp Cevap Bile Veremedim.Birkaç Dakika Sonra Telefonum Çaldı ve Arayan Sekreterlik için İşe Alındığımı Tekrardan Gelip Ayrıntıları Konuşmamız Gerektiğini Söyledi.Bende Olayın Şokuna Hemen Geldiğim Yere Geri Döndüm.Odaya Girdiğimde Ayrı bir şok beni bekliyordu.
''Ke-Kerem ?''
''Efendim Güzelim ''
''Sen ne yapıyorsun burada ?''
''Yeni Sekreterimi görmek için buradayım.''
''Na-Nasıl ?''
''Hadi hadi..Soyunma Odasından İş Kıyafetlerini Bul Ve Hemen Başla !''
''Hemen Kerem Bey '' Dedim Kıkırdayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Kimsesiz-
RomantiekBeni Tanıyın; Ben Zeynep Şu Yılmazlar Holding'in Patronu.Ailemle güzel bir hayat Yaşıyorduk.Son zamanlarda babamla annem sık sık kavga etmeye başlamışlardı.Aldırış etmiyordum Çünkü önceki gibi iki dakika sonra Barışacaklarını biliyordum.Ama Öyle olm...