' Ba-Bağğh '

1.2K 43 3
                                    

***
     Kapı tekrardan tıklanmıştı Keremden başka kim olabilirdi ki Zaten ? Saçmalamıştım.Hemen Bedenimi bir kez daha ıslatıp Bornozumu Giyimiştim.Kapım tıklanmıyordu Artık.Kapıyı açtım ve Yatağa Serilen Kereme Baktım ve Gülümsedim İçmişti , Hemde fazlasıyla Peki Neden ? Keremi Ayıltmam Gerekiyordu zar zor Keremi Banyoya Sokmuştum Suyu açmamla Keremin sıçraması Bir oldu.
' Owwğğh So-Soğuk.!'
' İyidir , İyi.Neden içtin bu kadar ?'
' Ben iyi bir koca değilim.! ' dedi bir yerden Hıçkırırken.
'Ke-Kerem saçmalama ! Oda Nerden Çıktı ? '
' Hissettim.'
' Sorsalar altıncı hissin kuvetli Bence Senin Altıncı Hissin Götün.' 
'Bu Ne demek ?'
' Saçmalıyorsun.Sen benim gördüğüm en iyi babasın ve en iyi Kocasın.'
     Kerem ıslak ıslak bana Sarılmıştı ve beni Birden çekmesiyle bende Suyun içine Girmiştim.İkimizde Küvette Yuvarlanmıştık.Kerem benim üstüme düşmüştü.Üstümdeki Bornozu Çıkaran Kereme Karşı koymuyordum.Sonuçta o benim kocam ve Kereme karşı koymak imkansızdı..Sulu , sulu Öpüşüyorduk.Kerem Vücudumu Elleriyle tartıyor Elliyordu.
'Sende en güzel anne Ve En Güzel Karısın ' 
' Kereem..!'
     Masal ağlamaya başlamıştı.Kereme beni azad etmesi için olan bakışlarımı Atıyordum.Ama Kerem bu sefer beni bırakmıyordu.Hemen Arasından Sıyrıldım.Bunu nasıl becerdim bende bilmiyorum..Bornozumun Islak olmasından dolayı Havluya sarılmıştım.Masalı İki pışpışlamış Keremin yanına geri dönmüştüm.Ve keremin tekrardan uyuduğunu görür görmez suyu kapadım ve Keremi oradan çıkarıp bornozunu gidirdim.Keremi yatağa yatırdıktan sonra uykumun çok gelmesiyle üstümü değiştirir değiştirmez bende yanına sızmıştım.Kısa süre sonra uyuya kalmışım.

***
     Sabah sabah Telefonum  Çalmıştı ve Arayan Sevim Hanımdı.
'Günaydın Zeynep..'
'Günaydın Annecim.'
' Parti Kaçta ?'
' Parti ? heee parti şey Annecim 3-4 gibi.'
'Tamam Canım ' 
' Kendine iyi bak.'
' Sende canım..'
     Hayır ya nasılda unuturum.Bugün Masalın 1.Yaş Doğumgünü var ! Çığlık çığlığa Kereme bağırmamla Kerem Sıçramıştı.
'Ha ? Ha ne - Ne oluyor ?'
' Kerem kalk kerem Kalk! Tonla işimiz var.! '
' Tamam sen Bakkaldan al ben hazırlarım.'
'Kerem espirinin sırası değil Ton balığından Bahsetmiyorum.'
' Söyle sevgilim ne var ?'
' Masalın doğum günü bugün Ve saat 3de Herkez burada ! '
' Ne-Neğğ ! (SIçrayarak Kalkar)'
' Hadi git pastayı al ben süsleri Hallederim.' 
    Kerem Bir çırpı Üstünü çıkarıp Arabaya binip gitmişti Bense süsleri çıkarıp arka bahçeyi süslemeye başlamıştım bile.Benim işim bittikten sonra Kerem Geldi Pastayı , İçecekleri , Yiecekleri herşey tamdı.Bir çırpıda hazırladım ve Hediye masasını Arka bahçeye çıkarıp Hoş görünsün diye Keremle bizim hediyelerimizi koymuştuk.Birden Zil çaldı Gelen Bizim Gençlerdi..Dha sonra bir zil daha Aile büyükleri.Herkez arka bahçede Eğleniyordu.Sevim teyze Keremin kucağındaki masalı seviyordu.
'Yakında konuşmaya Başlar..'
' Konuşuyor zaten Baba diyor.' dedi Kerem.
' hiçte bile Mama gibi bişey o İlk Önce Anne diyecek benim kızım ' 
' Mama Ne Ya ' dedi Kerem yüzünü ekşiterek.
' Ba-Baaağğğ ! ' Dedi Masal Ve Herkezin Kahkaha Atmasına sebep Olmuştu.

-Kimsesiz-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin