CEMAL SÜREYA FIRTINASI! ღ ∞

1.1K 33 0
                                    

***

   Birinci kattan 2.Kata Çıkmak için ilerliyordum.Merdivenlere Geldiğim de Güllerle Yol Yapıldığını Gördüm Bu Keremin İşiydi.Gülleri Takip Edip Keremin Odasına Kadar Geldim.Kapı Kilitliydi.Şaşırdım Neler Oluyor ? Etrafıma Bakındıktan Sonra Yerde Rulo Halinde Duran Kağıdı aldım.Açtığım da İçinden bir anahtar Çıktı ve bir Söz.

' Kalbimin Anahtarı Müzik mi Çalsa ? ' Bu sözleri Sesli okumuştum Birden İçerden Müzik Sesleri Gelmeye Başlamıştı.Anahtarla Kapıyı Açtım.Oda Karanlıktı Sadece Bir Köşey, aydınlatacak bir Işık Vardı.Orada duruyordum ki Başımdan Aşşağıya Yayılan Güllerle Şaşkınlığımı ve Gülümsememi Engelleyemedim.Ve Bir Not Kağıdı Düştü.

' Kerem mi Gelse ? ' Sesli bir şekilde okudum ve Keremi Arıyordum.Birden odanın ışıkları yandı ve Masada oturan Kereme baka kaldım.

' Kerem ? ' 

' Sevgilim ' dedi Ayağa Kalkarak 

' Naptın sen ? ' (Dans Etmeye Başladık.=)

'Sevgini dışarı vurdum.' 

' Benim Sevgim Buysa Nedir ki Senin Sevgin ? Ne Kadar Seversin ki Beni ? '

' Sorma bana ne kadar seviyorsun diye ! O Kadar işte ! Tavanı kadar sokağın,Dibi kadar Cehennemin.' (Nazım Hikmet)

' Sen En güzel şiirlerin bile Kuramadığı Kafiyesin.'

' Neredeydin bu zamana kadar ? '

' Seni Beklemekteydim..' 

' Neden Yanlızdın Bu Zamana kadar ? Neden bulmadın beni ? '

' Çünkü ; Ne kadar mutlu ettiysek o kadar yanlız kaldık.'(CemalSüreya)

' Bena Sakın bidaha Küsme. Nasıl Uyudun bensiz ? '

' Unuturum Diye uyudum.Yine seninle Uyandım Uyurken bile Sevmişim seni.' (CemalSüreya)

' Ben Uyuyamadım ki Sensiz.' 

' Arabada Horluyordun ama ııhhm.Sevgilim Nasıldın bensiz ?' Biraz da ben sorıyım ya..

' Nedense senden sonra çok Yağmur yağdı.' Oha . Bu adamı seviyom.Alamış yaa..

' Bende Dinmedi Yağmurlar.'

' Ağlamanı istemezdim hiç.Seni Mutlu etmek istedim Hep.'

' Mutluyum ben , Hemde Çok Mutluyum..'

' Sensizken Hep düşündüm seni..'

' Sonra ?'

Sonra gülüşün geldi aklıma ve içimden dedim ki ; Yine gelsen yine severim seni.' (Cemal Süreya.)

' Seni Sevmekten Vaz Geçmeyeceğim.' 

' Geçemezsin ki , İzin vermem.' 

' Sana yolculuk yapmak istiyorum.Kes yüreğine giden Bir bilet;'Can' Kenarı Olsun.' ( Cemal Süreya)

' Al Canım Senin Olsun ! '

' Kerem ..' 

' Efendim Güzelim.?' 

' Beni bidaha yanlız bırakma..' 

' Sende.Sen yokken Yanlızlığım ve ben Seni Çok Bekledik.' (Cemal süreya)

' ...' 

' Bir şey söylemeyecek misin ? '

' Özledim.Söyleyeceklerim bu kadar.Kısa ve Derin..' (Cemal Süreya)

' Yaşlanıp beraber kol kola yürüyelim mi ? Ne güzel yaşlanırsın sen.' 

' Kızımızla beraber.' 

' Kızımızla.'

'Kızımıza gidelim.' 

' Kızımıza,Evimize ve Yatak Odamıza ..' 

' Keeereem ! '

' Zeyneep ! '

***

 BUNU CEMAL SÜREYA'NIN ANISINA YAPTIM.BİR DAHA GELMEZ BÖYLE ŞAİR ! ALLAH MEKANINI CENNET EYLESİN ! :'(( 

***

-Kimsesiz-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin