**
'Kerem ? '
' Sevgilim ?'
' Sen Ne Yaptın ? '
'Bugün bizim 1.Yılımız.'
' Olamaz , Tamamen unutmuşum ! ' dedim Telaşla.
' Sorun Değil..Sen Bana Kızlarımı Verdin.Baba Yaptın Beni.En Güzel Hediye ! '
' Benim Çok Anlayışlı Bir Kocam var !..Seni seviyorum.'
' Seni Seviyorum.'
Kerem Bir Şampanya Patlattı Ve Kadehlere Koyduktan Sonra Elime Verdi.Daha Sonra Köşede Duran Uzun Kutuyu Eline Aldı Ve Açtı.
' Sevgilim ? '
' Kerem Bu , Bu Çok Güzel.'
' Senin Gibi.' ( Müzik Çalar ve Dansa Başlanır.)
' Sana bakınca insan huzur buluyor.Herşey Uzakta.Mutluluk dolu bir kasaba Gibisin.'
' Sende eğlencelisin , Gizemlisin.Keşfettikçe daha çok çekiyorsun insanı , Keşfettikçe içinde kaybolmak İstediğin Bir şehir gibi.Her sokağında Ayrı bir hayat Yaşanıyor sanki.Acılarda Var orda ama Çılgın maceralarda..Merak ediyor İnsan Acaba Nasıl Olurdu Bu Koca Şehirde Yaşamak ? '
' Aşkın gözümü kamaştırıyor.Bu kadar delicesine nasıl bağlıyorsun beni sana ? '
' Buna mani olmak İstemezsin Sanırım.' ( Öper.)
' Dudaklarına mı ? Asla.Kalbim Kalbine değmezse Bir hiç.'
' Benim sensiz Kalan Günlerim gibi.'
' Her Aşk Birgün Biter Sevgilim..Ama Bizimki Baki.'
' Ayrılmak Kanunmu Aşk Kitabında ? '
' Sevenler birbirini Üzer Sevgilim.Kırmak istediğinden değil , Onu Düşündüğünden.'
' Bir daha Kavga Etmeyelim.'
' Etmeyelim Sevgilim.'
' Seni Özledim.'
' Seni Özledim.'
Kerem birbirimizi Özlediğimizi Söyleyince Keskin Bakışlarla Bana Bakıyordu.Başımı Başına Yaslayıp Güldüm Oda Güldü. (Medya ) Kerem Yavaş Yavaş Beni Koltuğa Doğru İttirdi Koltuğa Takılınca Koltuğa Yığılı Vermiştim Yatmaya Devam Ediyordum.Kerem Gömleğinin Bir Kaç Düğmesini Açmaya Çalışıyordu Doğruldum Ve Keremi Kendime Çektim Oda Benimle Beraber Koltuğa Yığılmıştı Yakalarından Tutup Birden Çektim.Gömlek Yırtılmıştı.
' Şimdi Ödeştik.' dedim Gülerek.Güldü Ve Dudaklarıma Yapıştı.
Eteğimin altından Elini Geçirdi Ve Bacaklarımı Okşamaya Başladı.Bense Ensesinden tutmuş bırkmıyordum.Keremde bunu istemiyordu zaten..Saçımız Başımız Dağılmıştı.Kerem Masaya Çarptı Ve Masının Üstündekiler Olduğu gibi Yerde ..
' Kerem Ne Yaptın ? '
' Boşver , Boşver Devam edelim.'
Kerem dudaklarımızı Tekrardan Kavuşturmuştu ki Zil Çaldı.İkimizde çalan zile aldırış Etmiyorduk Zil Israrla Çalmaya Başladı.Kerem Doğruldu.
' Ağğh ! '
' Bakalım Bence Sevgilim..'
' Tamam tamam.'
' Ağh Gömleğin ? Kerem git gömlek Giy Şurları napıcaz Off Ya ! '
Telaşla Etraı Düzeltmeye Başladım.Kerem Kapıyı Açmıştı Bile Saçımı Başımı Düzelte bildiğim Kadar Düzelttim.Gelen Yağmurla Candı.
' Zeynep ? Canım Bu Ne Hal ? ' Dedi Yağmur.
' Abicim Biz yanlış Zamanda mı Geldik ? ' Kerem pis pis Cana Sırıtıyordu.
' Yok canım Buyrun.' dedim telaşla'
' Buraların Hali Ne Böyle ya ? '
' Yağmurcum ne olacak ? Keremin sakarlığı İşte.'
' Hıhı anladım.'
' Ben Gülnaza Çağrıyım.Gülnaz ! '
' Buyrun Zeynep Hanım.'
' Canım biz bi sakarlık Yaptıkta ..'
' Hemen Temizliyorum Zeynep Hanım.'
' Ben Bi Kereme Bakıyım.Siz Keyfinize Bakın.'
' Tamam Zeynepcim Bak.'
Hemen Odaya Gidip Kereme Baktım Kerem Üstünü Değiştiriyordu.
' Nerden geldi bunlar ya ? '
' Bilmiyorum ama Boşver.'
' Devam edelim mi ? '
' Saçmalama Misafirlerimiz Var ! '
' Off of.'
Gülümseyip Soyunma odasına Girdim.Üstüme Tayt Ve Sporcu atletimi Geçirdikten Sonra Spor ayakkabılarımı Giydim.Odadan Çıktım.Kerem yoktu Yukarı çıkmıştı sanırım bende Saçımı Toplayıp Yukarı Çıktım.
' Kerem nerde ? '
' burda burda.Ayy Ne Keremmiş Arkadaş ! Böyle sevgi Görülmedi.Ne Var Bu Keremde ? '
' O Benim Kocam.Kerem Aşkın Adamıdır,Sonsuzdur.' Kerem Söze Atıldı..
' Sende Öylesin Sevgilim.Aşkın Doyumsuz Sevgin Sonsuz.'
Yağmur Masum masum aşkımıza bakarken Birden Kendine geldi Ve Canla Minik Minik Atışmaya Başladı Keremse Çoktan Dudaklarıma Yapışmıştı Bile Durur mu ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Kimsesiz-
RomanceBeni Tanıyın; Ben Zeynep Şu Yılmazlar Holding'in Patronu.Ailemle güzel bir hayat Yaşıyorduk.Son zamanlarda babamla annem sık sık kavga etmeye başlamışlardı.Aldırış etmiyordum Çünkü önceki gibi iki dakika sonra Barışacaklarını biliyordum.Ama Öyle olm...