***
Holdinge Vardığımızda Masalı Kerem'in sekreterine bıraktım.Ve Odaya Girdik. Odada Birbirinden Güzel 3 Kız ve Keremle Can vardı.Neye Uğradığımızı Şaşırmıştık.Kerem Beni Fark edince..
'Ooo Aşkım Gelmiş..' dedi Ve yanıma Gelip Belimden Kavrayıp Alt Dudağımı Vakumladı.
Bu hoşuma Gitmişti Çünkü Kızların yanında bunu Yapması Onlara sahibinin Olduğunu gösteriyordu.Yağmursa dikdik Cana Baktı Can sonradan Anladı ve aynı Kerem gibi ki Keremin eline kimse su dökemez Yağmuru öpmüştü.Kızlar kıkırdamayı Kesmiş hatta bozulmuş Bir Vaziyette Odadan Çıkıyorlardı.
' Bidaha Bekleriz.' dedim Kıkırdayarak.
' Zeyneep...Masal Nerde ? '
' Damlada .'
' Dur Ben onu Getiriyim.' Odadan çıktı ve bir kaç dakika sonra masalla Döndü.
' Benim kızım bugün neler Yapmış.'
' Alışveriş Yaptık babası..' Yağmurla Can Orada Kıkırdaşıyorlardı Bizse Masalla İlgileniyorduk.
' Yaa Ne ciciler Almış benim kızım..'
' Kereem..! '
' Efendim Sevgilim ? '
' Baba Olmak sana Ne Kadar da Yakıştı Tıpkı Aşkımın Sana Yakıştığı Gibi '
' Sevgilim söyleme Böyle şeyler..'
' Neden ? ' Kulağıma Eyilir..
' Canım Eve gitmek istiyor.'
' Hı Yatak odası Diosun ? Hayır canım..'
' Tamam Mutfakta Olur..'
' Cıkss '
' Salondaki Kanape.?'
' Iğğhhm ...Hayır ! '
' Ya Sevgilim Çok Canisin ..'
' Sanırım Öyleyim.'
' Benim işim bitti burda eve gidelim mi ? '
' Gidelim..Canlarım Ben Kaçıyorum.'
' Tamam canım ' dedi Yağmur.
' Bizde çıkıcaz şimdi.' Dedi Can.
' Okey Goodbye.'
Kerem'in arabasını Orada bırakıp Benim arabamla eve dönmüştük.Eve Geldiğimizde Kimse Yoktu Çünkü baya Geç olmuştu.Herkez Evlerine Gitmişti Çoktan.Kerem Bana dik dik Bakıyordu Bende Keremin kucağında uyuya Kalan Masala Bakıp Yatırması gerektiğini söyledim.Kerem Aşağıya indikten Hmen sonra Geri Geldi Koltukta Uzanıyordum ve bunu fırsat bilip Yavaşca Üstümde Süzüldü.
' Segiliim ..'
' Kereem ! '
' Zeeyneep .. özledim seni ! '
' Bende seni sevgilim.' Keremin Dudağına bir öpücük kondurduktan sonra Yakasından Tutup Kendime Çektim.Oda bunu Beklercesine Saldırmıştı ..Ve O Özlem Biraz Olsun Yitirmişti Orada Kendini..Daha sonra Televizyonda bir Magazinde Benim Bu Sabah ki Konuşmalarım Çıktı..Biraz İzledikten sonra Kerem şaşkınca Sordu .
'Buraya mı Davet ettin ?'
' Unutmuşum Sevgilim ama Hakkımız da Çok Yalan haberler vardı..'
' Haklısında Sevgilim Neden Söylemedin ? '
' Fırsat bırakmadın ki..' Dedim Kıkırdayarak Gülümsemişti.Ardından Masal Ağlamaya Başladı.
'Ben Masala bakıyım.'
' Tamam Sevgilim.'
' Sonrada Duşa Girip Uyurum Sevgilim İyi Geceler Şimdiden.'
' Sanada Aşkım ' ( Öper )
Hemen Masalı Doyurdum Ve Altını Değiştirip Uyuttum Sonra üstümdekileri Çıkarıp Banyoya Girdim...Kendimi Isladıktan Hemen Sonra Kapım Tıklanmıştı ..
'Kerem ?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Kimsesiz-
RomantizmBeni Tanıyın; Ben Zeynep Şu Yılmazlar Holding'in Patronu.Ailemle güzel bir hayat Yaşıyorduk.Son zamanlarda babamla annem sık sık kavga etmeye başlamışlardı.Aldırış etmiyordum Çünkü önceki gibi iki dakika sonra Barışacaklarını biliyordum.Ama Öyle olm...