***
Bir yandan Kavga Ederken Bir yandan Masalı Susturmaya Çalışıyordum.Kerem ise Bebeği kucağımdan alıp Güzelce Koltuğa yatırdı ben söylenmeye devam ediyordum..
' Ya bune ya ? İstanbul daki bütün kızlar senin Sekreterin yada Arkadaşın olmak zorunda mı ?'
' Ya napa bilirim ? '
' Adlarını bile unutmamışsın.Nede olsa eski sevgilin Şu Bengisu olan.! '
' Yani..Geçmiş yakamızı bırakmıyor.Bide bende bu karizma olunca..' (Havalı )
' Sen beni sinir etmek için mi yapıyosun tüm bunları ? '
' Aşk olsun hayatım.Hiç öyle şey yapar mıyım ?'
' Yaparsın tabi..Ya gerçekten şuan çok sinirliyim.! Sen benim ilk ve sonumken Sen daldan dala..'
' Bak , ilk olmaya bilirsin ama sonsun Ve Evlenmeye karşı biriydim bebeğim Bende ki etkini Gördün m ?'
' (Güler) Sinirimden gülüyorum.! '
' Hıhı.'
' Sen çok adisin biliyosun dimi ? '
' Mağlesef öyleyim.'
' Ama dünyanın en tatlı babasısında..'
' Dünyanın en güzel annesinin Yanında lafı bile olmaz..'
' Sonum sen ol istiyorum.'
' Sonumuz olmasın İstiyorum.'
' Seni seviyorum kas hayvanı ! '
' Seni seviyorum Güzelim.'
**
Masalın beşiğini Yatağın yanına koymuştuk.Masalı Doyurup emzirdikten sonra Soyunma odasına Gittim ve Geceliğimi giydim..Kerem yukarda televizyon İzliyordu.Bnde az Uzanıyım diye Yattım..Sıcaktan Üstümü Örtmemiştim. Ve uyuya kalmışım..Tenime değen bir şey yüzünden sıçrayarak uyandım.Kerem.! Açılan Geceliğim yüzünden Çıplak ayaklarımı görmüş Yani Azmış.! Bacaklarımı Okşuyordu..
' Kerem ? '
' Sevgilim..'
' Napıyosun ? '
' Seni Özledim.' ( Yavaş yavaş Zeynepin üstüne çıkar.)
' Sabahtan akşama mı ? '
' Biliyosun Karıcım Bu koca Kas Hayvanının da İhtiyacı Var..'
' Delisin Sen ! ' ( Kereme Öpücük Kondurur )
Sizce kerem bunun üzerine boş durur mu ? Başladı Okşamaya.Bir süre Okşadıktan Sonra Artık erkeklik Meydana Çıkacaktı ki Masal Ağlamaya Başladı..Kerem aldırış etmeden Devam ediyor.
' Ke-rem Dur ! Masal Ağlıyor ! '
'Susar şimdi Aşkım...Biz devam edelim.'
' Kerem Saçmalama..Acıkmıştır.Az kalk üstümden.'
' Of Of ! '
' Üzgünüm ! '
Kalktım ve Masala Baktım Biraz Emzirdim ve Beşiğinde Salladıktan Sonra Uyuya Kaldı.Daha Sonra Keremin Bana Bakışıylarıyla Sırıtım.
'Nerde Kalmıştık ? '
' Kerreem ! '
' Zeynep Hadi.'
Kerem Tekrardan üstümde ve okşamaya Başlıyor.Ve Mağlesef bu Seferde Ağlamaya başladı.
' Kerem Masal ? '
' Ya Of ama ya ! '
' Az dur Sevgilim..'
Kerem par topar üstümden Kalktı ve Atarlı hallerle bana bakışlar atıyordu.Bende Masalı Emzirmiş İki Sallamış daha sonra da Yerime uzanmıştım Kerem Hemen Geldi.
' Hadi , Hadi tekrar uyanmadan.'
' Kerem böyle Olmayacak.'
' Aynen Geri iade Edelim biz bunu...'
' Kereeem ! '
Bu kaçıncı bilmiyorum ama Biz yeniden Sahalarda ! Bu seferde Ağlamasın mı ?! Kerem delirir.
' Ya hayır ama Bu kadarı da fazla.! '
Kerem Masalı Sallamaya başladı.Bir süre Salladıktan sonra Kereme Döndüm Ve Kerem Otururken uyuya Kalmıştı.
' Kerem , Kerem Aşkım hadi yat.'
' Devam etmiyecek miyiz ? '
' Yok artık ! Hyır, az sonra kalkıp işe gideceksin zaten.'
' Sevgilim..Neyi anladım biliyor musun ? '
' Neyi ? '
' Masal Kardeş İstemiyor.! '
Kerem birden kendini Yatağa bırakı verir ve Uyur.Bende Keremin Yanına Sızarak Ona Sarıldım Ve Uyuya Kalmışız.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Kimsesiz-
RomanceBeni Tanıyın; Ben Zeynep Şu Yılmazlar Holding'in Patronu.Ailemle güzel bir hayat Yaşıyorduk.Son zamanlarda babamla annem sık sık kavga etmeye başlamışlardı.Aldırış etmiyordum Çünkü önceki gibi iki dakika sonra Barışacaklarını biliyordum.Ama Öyle olm...