' Yanımda ol,Yanında olayım Bana Yeter.'

1.1K 40 0
                                    

***

   Gözlerimi Yavaşça Açtım Yanımda Yatan Kereme Biraz Baktıktan Sonra Sessizliği Kerem Bozdu.

'Günaydın Sevgilim.' 

' Günaydın Aşkım.' Birden Duraksadım ve Sıçradım.' Sen Ne Yapıosun burda ?! İn,in! 

' Ze-Zeynep napıyosun ? '

' Neden geldin ?! Yanıma Niye yatıyosun.' 

' Akşam masal mızırdandı ve Ben Masala bakmak için girdim odaya.' 

' Girip Çıksaydın! Ne işin var yanımda ?!'

' Bak Zeynep.Ben seni seviyorum! Ya Tamam özür dilerim zor günlerinde yanında olamadım.' 

' Kerem sen beni sevmiyorsun.' 

' Ne-Ne ?! Zeynep seni sevmesem evlenir miydim seninle ? '

' Kerem Konuşmak istemiyorum.' 

   Kerem bir sinirle odadan Çıktı.Peşinden Koşmuştum.Tam dışarı çıkıyordu ki Durdurdum.

' Kerem ! '

' Ne Oldu Zeynep ?' 

' Nereye ? '

' Merak mı ediyosun ? Sanmam.' 

' Kerem.Ne demek bu ?'

' Ya Ben Özür diliyorum , seni sevdiğimi , Hep yanında olacağımı söylüyorum..Sen-sen umursamıyorsun bile.' 

' Umursuyorum Gerizekalı ! Ama ben bunu kendime yapamam.SEN BANA GÜVENMEDİN!'

' Zeynep , Bunu yapma bize .! Ben sadece aptal bir kıskançlık yaptım. Affet ! ' 

' Aptal bir kıskançlık ? '

' Evet öyle ben seni çok seviyorum.' 

   Arkama döndüm ve tam gidiyordum ki Kerem beni tuttuğu gibi Geri Çekti.Yine nefes nefese , burun buruna.

'Seni özledim.' 

' Senden Nefret ediyorum.' 

   Birden dudaklarıma yapıştı ve karşı Koymadım.Gülümsedi Lanet Olası O Zafer bakışı ! Dudaklarımızı ayırmadan beni kucağına aldı.Korkumdan dolayı minik bir çığlık attım.Merdivenlerden Çıkardı ve ayağı ile kapıyı itip beni yavaşça Yatağa yatırdı dudaklarımızı hala ayırmıyordu.Üstümü çıkardıktan sonra kendi üstünü de çıkardı ve Tam Secişecekken Masal Ağladı. 

' Yok Artık.! ' Kereme Bakı pis pis güldüm Ve Hazır soyunmuşken sabahlığımı Giydim.Masalın Sütünü hazırladım ve Verdim Uyumayan masalı Gören Kerem iyice deliriyordu Onuna Oynayıp Yormaya çalışıyordum.Ve bunu başarmıştım Masal Uykuya dalmıştı.

' En azından barıştık,Sonra sevişiriz artık.' Güldüm.

' Barıştık ? '

' Yok artık Zeynep ! Sevişiyoduk biran önce .! ' 

' Şaka yaptım sevgilim.Yanımda Ol,Yanında Olayım Bana yeter.' Dudağıma minik bir Öpücük kondurdu Ve Yatağa Yattı.

' Napıyorsun sen ? ' 

' Zeynep Yan yana yatmayacağımızı da söyleme.' 

' Yatak Tek kişilik canım !' 

' Ya Ben Özledim ama seni ! ' 

' Napalım ? '

' Buldum ! '

   Kerem Yorganları Yere sermeye başladı ne yaptığını anlamazcasına bakıyordum Yastıkları da yere koyduktan sonra Bir yorgan daha attı.

' İşte Yatağımız.' 

' Şaka yapıyorsun.' 

' Hayır gayet ciddiyim.' dedi Yaptığı yatağa yatarak.Gülümsedim Ve Yanına Yattım.

' Sanırım Seni seviyorum.' 

' Hadi ya ? Ben nefret ettiğini düşünüyordum.' 

' Bilemiyorum.Karışık duygular içersindeyim.' 

' Hı ? '

' Hıhı.' Gülümsedik Ve Keremin Omuzlarında Uyuya Kalmıştım.

***

-Kimsesiz-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin