'' Evli,Mutlu,Çocuklu..'' ღ ∞

2.7K 74 0
                                    

     Acısıyla Tatlısıyla 3 Ayı Geride Bırakmıştık..Yine Her zaman ki Gibi Kerem Kalkmamak İçin ısrar ediyordu.Bense Onu kaldırmak için Her yolu deniyordum .. Gıdıklıyordum,Cimcikliyordum Ve daha neler neler ..Tüm Bunları Yaparken Birden Yere Yığıldım.Yere Yığılmamla Keremin Kalkması Bir Olmuştu.Gözlerimi Kısarak Kereme Bakıyordum..Çok Telaşlıydı.

  'Zeynep,Zeynep,Aşkkıım..' 

       Yavaş yavaş Ayağa Kalktım Keremse bana yardım ediyordu.

  ' Tamam , tamam iyiyim. Bir şeyim yok.'
  'Hemen Hastaneye.' 
  ' İyiyim dedim Kerem ! '
  ' Ben anlamam. Has-Ta-Ne-Ye.' 

       Kerem beni kucağına aldı ve arabaya bindirdi.Arabayı o kadar hızlı sürüyordu ki Korkuma Engel Olamıyordum.Ve O Hızla biran önce hastaneye Gelmiştik.

  ' Doktor yok mu doktor ? '
  ' Birazdan Gelirler..' 
  ' Hah Birazdan.Benim Karım burada Karın ağrısına Ölüyor ! O Doktor Napıyor ? '
  ' Beyfendi Sakin Olun.'
  ' Ne Oluyor burada.' 
  ' Doktor bey hanfendinin Şiddetli Karın Ağrısı Var..Tomografiye mi Girse ?'
  ' İlk Önce Kadın Doğum Baksın ' 
  ' Tabi..' 

         Bir Süre sonra Hamile Olduğumu Öğrendim Ve Mutlulıktan Ölme Aşamasındaydım.Kerem Apartopar Odaya Girdi.

  ' Zeynep,Aşkım Nasılsın ? ' dedi telaşlıca.
  ' İyiyiz Canım Merak etme.' dedim Sırıtarak.
  ' İyiyiz ? ' 
  ' Eeğğ İyiyiz ..(Karnımı Göstererek.) Baba oluyorsun Kas Hayvanı.' 
  ' Ne !'

      Kerem Dudaklarıma küçük küçük öpücükler kondurup duruyor bir yandansa Karnımı Okşuyordu.

  ' Seni seviyorum, seni seviyorum.' 

     -------------------

     Eve gelmiştik Ve Yemek hazırlayacaktım.Kerem Hiç bir şey yapmama izin Vermiyordu.
  
  ' Aşkım Bırak Ben Yaparım Yemeği ' 
 
      Banada sefasını sürmek düşüyordu Kerem yemekleri yaparken Bir yandan da ağzıma Bir şeyler Doluşturuyordu.

  ' Kerem Dur Boğulucam ! ' 
  ' Senin yemen Lazım Hayatı.' 

      Zil çaldı Ve Zile Bakmak İçin Kalktığımda Kerem Hemen Tepki gösterdi.

  ' Hayatım Dur Ben Bakarım ! ' Dedi Bir Eliyle yemeği Karıştırırken.
  ' Bırak Kapıyı Bari Ben Açıyım Kerem ' Dedim Sırıtarak.

       Kapıyı Açtığımda Büyük Bir Şokla Karşılaştım.Bunun Burda Ne İşi var Ya !! 

  

-Kimsesiz-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin