Avm'de Röportaj ;

1.3K 43 5
                                    

***

   Keremin yanına sızıp Uyumuştum.Sabah Olmuştu Yanağımdaki ıslaklıkla Uyandım.
'Günaydın Prenses.'
'Günaydın sevgilim..'
' Kahvaltı Hazır.'
' Atıyosun..! ' Birden kalkmıştım.
' Hayır..' 
' Seni seviyorum , seni seviyorum ' Dedim minik minik öpücükler Kondurarak.
'Du-dudur Ne bu Neşe ? '
' Kızım yanımda Ve Dün Çok Güzel Uyudum,Hiç Ağlamadı ' Dedim pispis Sırıtarak.
' Ya Evet öyle Oldu.' 
' İşte Ben seni Bu Yüzden Seviyorum...Dün Çocuğa Senin Baktığını Biliyorum KasHayvanı ' 
' Bende seni Seviyorum Prenses ama Masalı doyuramam Bunun senin yapman Gerek Bende o Mazemeden Yok.'
'Tamam Şapsal Tamam sen çık yukarı ben Masalı Doyurduktan Sonra Gelirim.' 
' Bekliyorum Sevgilim.'
    Masalı Doyurup , Gazını çıkardıktan sonra Beşiğine Yatırdım Ve Yukarı Çıktım.Kerem Masada Bekliyor..
' Niye Başlamadın Sevgilim.' 
' Seni Bekledim.' 
' Seni seviyorum ' Dedim ve Arkasından Sarılıp Yanağından Öptüm.
' Bende seni Prenses.' 
' Bugün kızımla Gezicez..' 
'Ne ?! Bensiz ! Aşk olsun '
' Aşk olsunda Sevgilim İşe gidiyorsun..'
'Peki,peki Neler yapcaksınız Peki ?'
' Alışveriş yapıcaz Daha sonra Moda evinden Evrak almam Lazım Ve tasarımlara yavaş yavaş benimde başlamam lazım.'
'Çocukla nasıl olacak o ?' 
' O uyurken ben Keser biçerim.'
'Peki Sevgilim Nasıl İstersen.'
    Zafer Gülüşümü Atmıştım Keremse Saatine bakıp Telaşlandı.
'Hayır ya Toplantıya Geç Kalıyorum.'
' Canım Sakin Ol ! '
' Nasıl sakin olıyım Sevgilim Sevim Sultan kesecek bu sefer beni ! '
' Tamam hadi ! ' Ceketini uzattım Ve Giydiirdikten sonra Telaşla Arabaya Binip giden kereme Kahkahalarla karşılık Veriyordum.Hemen aşşağıya indim Ve Soyunma odasına Girdim Siyah Taytımı Giydikten Sonra Siyah Sıfır kollu Buluzumu Üstüme Geçirdim.Köşede Duran ince Siyah Benekli Hırkamı Üzerime geçirdikten sonra Siyah Çantamı Alıp Konversimi Giydim Ve Çıktım. Masalın Gardolabından Birkaç Birşeyler Çıkardıktan sonra Onada Güzel bir kombin Yapmıştım.Masalı Kucağıma Aldım ve Arabanın Arka Koltuğundaki Bebek Koltuğuna Koydum Kemerini bağladıktan Sonra Öne Geçip Kendi Kemerimi Bağladım Ve Yola koyulduk.Arasıra Masalla Sohbet ediyor Arasıra Şarkı Söylüyordum Derken Avm'ye Gelmiştik Bile Bagajda duran Bebek Arabasını Çıkarıp Açtım.Asyayı Ona Geçirdim Ve Atm'de Gezinmeye başladık.Birkaç Mağzaya Girdik ve birşeyler Aldıktan sonra Gezinmeye devam ediyorduk Fakat Ellerim Dolmuştu Derken Yağmura Rasladık Biraz Sohbet ettikten sonra Alışverişime oda Katılmıştı.Tam Avm'den Çıkacaktım ki Magazincilere Yakalandım.
'Merhabalar..' 
' Zeynep hanım Yeni bebek Hayırlı olsun.' 
' Teşekkür ederiz..' 
' Adını Sorabilir miyiz ? '
' Masal..' 
' Peki Kerem beyle Aranız nasıl ?' 
' Oldukça iyi.'
' Geçenlerde Kerem beyden Ayrılacağınız Haberi gelmişti..Bunu Açıklığa Kavuştururmusunuz ?' 
' Küçük Bir olay Yaşadık ve Bitti Ayrılma Söz Konusu Değil Mutluyuz ve birbirimizi Seviyoruz.'
' Kerem beti nasıl tanımlarsınız ? '
' Kerem Aşk Adamı .. Onu Sevmek Ve Ona Bağlanmamak Elde Değil.'
' Peki İkinizde Oldukça Muhteşem Çiftlersiniz Sizi Güzelliğiniz Ve Kerem Beyin Yakışıklığı Kıskançlığa Sebep oluyor mu ?' 
' Zaman Zaman Evet.'
' Şikayetçimisiniz bundan ?' 
' Seven İnsan Kıskanır ama Aşırıya Gidilirse Tabiki evet.Ama Kerem Bana Güvenir.Ve Aşırı Kıskançlık İlişkimizde Sözkonusu Değil.' 
' Herkez sizin Aşkınızı Örnek alıyor..Kerem Beyin Evlenme Teklifinden Sonra Ağladığınızı Duymuştuk.'
'Evet Ama Mutluluktan Ağlamamıştım..Tam bir Komediydi.'
' Mutluluktan Ağlamamıştım derken ?' 
' Tamamen bir yanlış anlama Olmuştu..Ama Kerem Bu Durumlarda nasıl davranacağını çok iyi Biliyor.(Güler) Aklıma geldikçe Gülüyorum.'
' Bizimle Paylaşır mısınız O Anı ?' 
' Üzgünüm..Şuan Bir Amv'de Röportaj Vermek Çok Sıkıcı Gerçekten.'
'Peki Belki Bizi Evinize Davet Edersiniz.'
' Belki..(Dedim ve Gülümsedim)'
'Bunu bir söz olarak Kabul edelim mi ? '
' Şuanlık Hayır , Kereme sormadan Hareket edemem..'
' Peki Bekliyoruz..Bu Güzel Sohbetiniz için Teşekkürler.'
' Ben Teşekkür ederim.' Adam Yağmura Dönmüştü.
'Ağğh sizinde KeremBey'in ortağı Can Beyle İlişkiniz Olduğu Söyleniyor.Bunun Hakkında Ne söylemek İstersiniz Yağmur hanım.'
' Şuan da Hiçbir şey ama ilerde bu konuyu Açıklığa Kavuşturacağım..'
' Çok Güzel.Belki İkinizi Birden Röportaja Alabiliriz.'
' Neden Olmasın..'
' Gerçekten Gençlerin Göz bebeği Olduğunuz Gibi bizimde Göz bebeğimizsiniz..Kameralara Saldırmıyor , Geçiştirip Durmuyorsunuz.' ( Mikrafonlar bana Çevrildi.)
' Ya Sonuçta Sizde işinizi Yapıyorsunuz Ve Ben bundan Rahatsız olamam.Sadece Yalan Haberlerden dolayı rahatsız oluyorum.' 
' Kesinlikle günümüzde bu Durum çok Peki Siz böyle birşeyle Karşılaştığınızda Napıyorsunuz.?'
' Açıklığa kavuşturmaya Çalışıyorum.Röportajı da Bunun İçin vermeyi düşünüyorum.'
' Peki Sizi Fazla Tutmayalım Masal Huysuzlaştı..Sonkez Hayranlarınıza Söylemek İstediğiniz Birşe Var mı ?'
' Benim hakkımda çıkan Yalan yanlış Haberlere İnanmasınlar Ve Bu yüzden benden nefret etmelerini istemem.Benim Anlattıklarımdan başka Hiç bir şeye inanmasınlar ve haberler çıktıkça ben Onu Doğru Yada Yanlış diye Söylerim Zaten.'
' Peki Teşekkür Ederiz.'
' Biz Teşekkür Ederiz.' 
    Hemen Oradan uzaklaşıp Arabaya Bindik..Masalıda yerine yerleştirdikten sonra Arabay Bindik Yağmurla Sohbet Ediyorduk.
' Ya Holdinge Gitsek ya ...' dedi Yağmur.
' Toplantıları varmış Onların ..'
' Olsun Bekleriz.Hem Süpriz Yapmış Oluruz.'
' Haklısın..Kızım Babaya Gidiyoruz ! ' 
' İstikamet Sayer Holding ' 

-Kimsesiz-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin