Evde Paparaziler Var !

1.3K 42 1
                                    

***

  Erkenden kalkmıştım çünkü Bugün Evimize MagazinD Ekibi Gelecekti.Heyecanlıydım.Evi dip Bucak Temizletmiştim.Daha Sonra Üstümü Giyinip Kereme Çağırmıştım.

'Kereem ! , Kerem Artık kalk sevgilim..' 

' Ya Zeyneep ! '

' Hadi sevgilim.' 

' Bak benim kalkmam yerine sen gel yanıma Ha ? Nedersin ? '

' Kereeem ! Evimize Paparaziler Gelicek ' dedim kıkırdayarak.

' Off tamamen unutmuşum.' 

' Hadi Kalk Kas Hayvanı ! '

   Kerem üşengeç ve Oflayarak Yerinden Kalktı Bonyaya Girip Çıktıktan Sonra Soyunma Dolabına Girip Üstünü Değiştirdi Ve Yanıma Geldi.

'Oldumu Güzelim ? '

' Oldu Sevgilim.' Kıkırdadım.( Kapı Çalar )

' Ayy Geldiler ! '

' Sakin Ol Güzelim.Hadi Açalım ' 

' Tamam Sevgilim , Hadi..' 

  Yukarı çıktık Ve Kapıyı Açtık.Kameralar Kayıttaydı..

' Hoşgeldiniz , Buyrun..' Dedik Keremle Birlikte.

' Hoşbulduk ' dedi Muhabir Derin.

  İçeri Geçtik Ve Oturduk Evi Süzen Derin Konuşmalarına Başladı.

'Öncelikle Beni Tanıyorsunuz Zeynep Hanım..Ben Derin.Eviniz Çok Hoşmuş,Kimin Zevki..' 

' İkimizinde ' dedim Kereme Sırıtarak.

' Çok Güzelmiş Gerçektende.Yemekleri Kim Yapıyor ? '

' Iğhmm Aşçımız..' Dedim Kıkırdayarak Kerem Araya Girdi.

' Aşçımız Yokkende Ben ' Dedi Gözlerime Bakıp Sırıtarak.

'Gerçekten Çok Şaşırdım,Kerem Sayer Karizma Söz Konusu Biraz Çizildi mi Ne ? '

' Karizma Umrumda değil Sonuçta ben Yaşlanmak istediğim Kişiyi Buldum.ve Onun İçin Herşeyi Yaparım O Bana Sevgisini Verdi Ben ona Yemek Hazırlıyorum Çok mu ? '

' Gerçekten Tüm Kadınların Hayalisiniz Kerem Bey .. Zeynep Hanım , Şanslı Olduğunuzu Düşündünüz mü ? Ve Kıskançlık Oluyor mu ? '

' Derincim dediğim Gibi Elbette Şanslıyım,Kerem benim Hayatta Sahip Olduğum En Değerli Biri Tabi Masalda Öyle..' 

' Masalıda unutmamak Gerek..İşlerinizi Nasıl Yapıyorsunuz ? '

' Masal Huysuz Bir Çocuk değil O Uyuduğu Sıralar Modacıyım O uyandığında ise Anneyim..' 

' Bebekte yaparım Kariyerde Diyorsunuz yani..Peki Kerem Bey Fanlarınız Bir Sürü Soru Göndermiş İlkinden Başlıyorum İlk Tanışmanız Nasıldı ? '

' Aslında Çok Değişik bir Hikayemiz Var..Annem benim İçin Kayıp ilanı vermişti Hatırlayın..İşte o zaman Ben Bir Yerde Kaza Yapmıştım O Yerde Zeynepin Yazlığının Birkaç Metre Ötesiymiş Zeynep Benim Bağırmalarımı Duydu Ve Beni Evine Götürdü Bana O Baktı..' 

' Gerçekten Olağan Üstü Bir Diğer Soruyu Zeynep Hanıma Soruyorum..İlk Yakınlaşmanız Nasıldı ? '

' Aslında ben keremi ukala olarak görüyordum Bir Konuda İddiaya Girmiştik.Konuyu söyleyemiyorum..Tabi Kazanan Kerem Olunca Benden istediği şey Hayli Başkaydı ..' 

' Neydi ? '

' Benimle Uyumak İstiyormuş .. ' Kereme Bakıp Kıkırdadım..

' Böyle Bir Kıza Aşık Olmak Elde değildi Ve Beni yatırdığı yatak rahatsız ediciydi.' ( Gülerler ) 

' Gerçekten Çok hoş O zaman Zeynep Hanım .. Evlenme Teklifi Nasıldı ? '

' ( Kereme bakıp Güldüm ) Bir kumsala çadır kurmuş Mumlar Falan .. Piknik Sebetinden Bir Kutu Çıkardı Yüzük Kutusu Öyle..' Kıkırdadım.

' Böyle anlatmasına bakmayın Bayılmıştı ' ( Gülerler ) 

' Peki..Ayrılma Haberlerine Ne diyorsunuz ? '

' Evet öyle bir şey oldu..' Dedim Morelim Bozulmuştu Kerem anladı.

' Ama Nedeni çokta önemli değil biz şimdi mutluyuz.Başka Sorunuz Varmı ? '

'Zeynep hanıma Durmadan süpriz Yaptığınız söyleniyor.'

' Evet Öyle çünkü O Bunları Hak ediyor.' ( Öpüşürler - Flaşlar Patlar )

' Peki Zeynep Hanım Kerem bey sizin için neyi ifade ediyor ? '

' Kerem Aşk Adamıdır.Güvenilirdir.Hayatıma Anlam Katandır.' ( Bakışırlar )

' Peki Kerem Bey Zeynep Hanım Sizin İçin Ne İfade Ediyor ? ' 

' Zeynep Aşkın Yaşama Sebebi.Doyumsuz Ve Sonsuz..' 

' Bu Kelimeler Olay Yaratacak ' ( Gülerler ) ' Peki Birbirinize Nasıl Sesleniyorsunuz ? '

' Ben Sevgilim , Hayatım , Güzelim Gibi Sıradanım ' ( Güler ) 

' Peki Siz Zeynep Hanım ? '

' Bende Aynı Şekilde .. Birde KasHayvanı derim..' 

' Kas Hayvanı ? Gerçekten Mükemmelmiş ..'  ( ZeyKer Öpüşmesi Ve Flaslar Patlar ' 

' Bizim Size Bir Hediyemiz Var Derin Hanım..' 

' Nasıl ya ? Hem Bizi Evinize Çağırıyorsunuz Hemde Hediye mi Alıyorsunuz ? '

' Evet ' ( Bir Kutu Çıkarıp Verirler Ve kutudan bir Kitap Çıkar Kitabın Adı ZeyKer )

' Bu Kitabı İlk Defa Duydum ZeyKer ? '

' Derin Hanım Bu Bizim Kitabımız .. Bizim Masalımız.' 

' Ne ! Gerçekten Satış Rekorları Kıracak..! '

' Bu Çok İyi Olur Çünkü Bunun Parası Somaya Gidecek..' 

' Gerçekten hem iyi hem güzel Mükemmel Bir Çiftle Konuştuğum için Çok Şanslıyım..' 

' Bizde Öyle.. ' ( Keremle Birlikte.) 

'Peki Bir Şey Daha Sorucam .. ZeyKer ? ' Kerem söze atılır..

' Zey-Nep , Ker-em , ZeyKer ' 

' Gerçekten Mükemmel Bir Hediye Oldu Bu .. Bize Bu Şanslı Tanıdığınız İçin Çok şanslıyız..' 

' Bizde Öyle .' 

***

-Kimsesiz-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin