İhanet !

2.4K 82 0
                                    

     Yine eviimdeyim ve yine kimsesiz.Ha Evet Dün Gece ne mi Oldu ? Bağırış , Çığlıklar , Öfke , Nefret , İhanet .. Uzun bir sızlanmadan Sonra Evi terk edip kendi evime geldim.Keremin yüzünü bir daha asla görmek istemiyorum.ASLA ! Ben onu severken onun beni sevdiğine inanmışım ne kadar da safım ! Benim kendi ayaklarımın üstünde durmam için hayallerimin moda evini açmam gerekiyordu ve bunun için o Lanet yer varya Keremle karşılaşştığım o ilk yer.Yazlık. Orayı satmaya karar verdim ki Hemen alıcı çıkmıştı ve oldukça iyi fiat biçiyordu Çar çabuk İşleri Halledip Moda evini açmıştık aradan 1 Hafta geçmişti o Olayı unutamıyordum.Unutmama izin vermiyordu.Hergün çiçekler gelir ve Her zaman ki gibi Hemen çöpe atılırdı. Günlerim böyle geçiyordu.Derken Telefon sesiyle uyandım.

  ' Alo ? '
  ' Zeynep ..' tam telefonu Kapatacakken.. ' Zeynep Bak Ben çok kötüyüm ..' 
  ' Kerem..' 
  ' Konuşmaya ihtiyacım var. Ne olur sadece dinle ..' 
  ' Kerem konusacak hiçbir şey yok.' 
  ' Zeynep Lütfen Kapıyı aç ..' 
  ' Anlamadım ? ' 
  ' Kapıdayım.' der demez camdan aşağıya bakmış ve o çok özlediğim keremin bakışlarına mağrus kalmıştım.
  ' Kerem git buradan.' 
  ' Zeynep Lütfen. 2 dk ? '

     Bunu bende istiyordum aslında ama o anlar aklıma geldikçe..Fazla dayanamadım Ve Kapıyı açmak için Merdivenlerden İniyordum ki Ayağım kaydı ve Yuvarlandım.

  ' Ağğğhh ! '
  ' Zeynep , Aşkım , Zeeyneep ! ' 
  ' Ke-Rem..'  Kerem Camın Önüne Geldi ve beni öyle görünce daha da Telaşlandı.
  ' Zeynep , Aşkım dayan Kurtarıcam seni de Bebeğimizide..' 
  ' Be-beğim ? ' 
 
   Kerem bir taşla Camı Kırıp Yanıma Koştu.

' Aşkım dayan seni Böylesine severken beni bırakamazsın.Dayan Aşkım.Dayan bebeğim Bak Geçicek Herşey güzelim.Sende bebeğimizde Çok İyi Olucaksınız..Zeynep ? Zeynep ? Aşkım , Zeeyneep ! ' 

-------------------------

BU HİKAYE BİRAZ KISA SÜRDÜ ÜZGÜNÜM AMA VOTE VE YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN ! PLS ! 



  

-Kimsesiz-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin