Sonra farkettim ki onun yokluğu vücutta vitaminlerin eksikliği gibi. Ne onun yokluğunu başka bir şeyle kapatabiliyorsun ne de onun eksikliğinden kaynaklanan zararları ortadan kaldırabiliyorsun. Tek bir şifası var bu işin: onun geri gelmesi.
Gidenlerinizin geri gelmesi dileğimle...SINIR: 30 OY + 15 YORUM
🔥🔥🔥🔥🔥
Göğsüme bastırdığım günlüğe tüm yaşamadıklarımı yaşamak istercesine sarıldım. Annem, bana bıraktığı en değerli hatıram olan bu günlüğü belki de öleceğini bilerek bana bırakmıştı. Huzur bulabildiğim ikinci seydi bu günlük. Birincisi annemin ve babamın mezarı ikincisiyse bu günlüktü. Derin bir nefes alıp titreyen ellerimi umursamadan, tekrar tekrar okumaktan ezberlediğim sayfaları açtım.
01.06.1998
Kızıma,Gözbebeğim, canıma can katanım bugün de sana bir hatıra bırakmak üzere kalemi elime aldım. Dilerim ki bu mısraları birlikte okumak bize nasip olur. Oldu da beraber okuyamazsak, ben senden çok uzaklarda olursam bil ki tenine değen bu sayfaları kıskanacak kadar çok seviyorum seni kızım. Önceki günlerde de bahsettiğim gibi sen benim mucizemsin kızım. Tam hayattan ümidi kestiğim, babandan kilometrelerce uzakta kaldığım o anlarda hayata tutunma sebebim, aldığım her nefesin teminatıydın. Gözünden tek bir damla yaş aksa bil ki defalarca ölmüş olurum. Hayatın boyunca mutlu ve güçlü ol kızım. Bu hayatta başına pek çok aksilik gelecek lakin asla yılma kızım. Ben onca şeye rağmen babana geri dönebildiysem, senin gibi bir mucizeyi hayatla buluşturabildiysem sen de pek çok şeyi yapabilirsin kızım.
Umutsuzluğa kapıldığın, pes etmek istediğim zamanlar olacak. Sakın pes etme bil ki o an senin kurtuluşuna en yakın olduğun zamandır. Şu hayatta ne kadar mutsuz olursan bir o kadar da mutlu olursun kızım. Sevdiklerine sım sıkı sarıl kızım. Hiçbirimizin şu hayatta birkaç saniye sonrası için teminatı yok o yüzden hiçbir şeyi erteleme. Büyüdüğünde eğer yanında olamazsam sakin kendini suçlama. Eğer seni doğurabildiysem ve bu hayata kazandırabildiysem yaşamam gereken her şeyi yaşamışım demektir. Ve son olarak asla istediğin şeyden vazgeçme kızım, unutma sen benim mucizemsin ve mucizeler asla kaybolmaz. Seni seven, uğruna canını verecek olan annen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRİFT RUHLAR
ChickLitAnnesini hiç görmeden, anne sevgisini hiç tatmadan sadece babasının ve akrabalarının sevgisiyle büyüyen bir kız çocuğu mutlu olabilir mi?. Mutluluğu seçip babasına tutunduğu anda babası da ellerinin arasından kayıp giderse ne olur?. Zaten annesinin...